UMJETNOST

 

 

Sortiraj po
Prikaži po stranici

Željko Jerman

Željko Jerman: Kemikalije na foto papiru Intervencija / rad kemikalijama na foto papiru. Potpisano / Signed: Željko Jerman 1999. Unique / Original Art Work 18x24cm
Na upit

Raša Todosijević: Was ist kunst Marinela Koželj

Dragoljub Todosijević - potpisani plakat 86 x 68ncm, presavijan - Was ist kunst Marinela Koželj - IIDP, SKC- Beograd 1978
Na upit

Neretva od Boga / Prokleta

Neretva od Boga/Prokleta Ova knjiga je ponovljeno izdanje iz 1987. povodom izložaba istoimene pjesničko-grafičke mape u Nacionalnoj knjižnici u Zagrebu i Galeriji Stećak u Kleku. Donosi reprodukcije grafika u izvornom obliku, a ne crno-bijelom pretisku kao što je bilo u prvom izdanju te predgovor Ive Šimat Banova. Sadrži devet pjesničkih/ grafičkih listova autorskih djela od po dvojice umjetnika - pjesnika (rođenih u Neretvi) i suvremenih hrvatskih grafičara.
Na upit

Ivan Picelj: Kompozicija 5

Ivan Picelj: Composition 5 Dimensions: 35×49.8 cm Publisher: Kultura, Zagreb 1957. Sitotisak / Silkprint 1957. serigrafija u boji, papir, 182/200 500 x 352 mm MMSU-518 Izdavač: Kultura, Zagreb Uredništvo: Božo Bek, Zlatko Prica, Dragovan Šepić Tehnički urednik: Ivan Picelj Tisak: Atelier za serigrafiju, Zagreb Otisnuli: Zvonimir Melnjak i Mirka Mader
Na upit

Goran Trbuljak: gt

Goran Trbuljak: Monografija gt (2013.) Izrađeno na osnovi izdanja: Edition Vladimir Macura / Museum Macura, 2011. - ručno dorađeno izdanje iz 2013. godine. Intervencije umjetnika na sstranicama 6/7/16/17/26 i na zadnjoj stranici izmijenjen datum, plus potpis umjetnika. Artist book Text in Croatian and English Text: Anonymous Artist 30 pages 16,5x16,5 cm
Na upit

Ivan Picelj: Ružić

Ivan Picelj: Branko Ružić Zagreb, 1963. Sitotisak / Silkprint 50x70cm Plakat za izložbu "Ružić" u GSU. Plakat je tiskan u 5 boja na bijelom papiru. Gornje tri četvrtine plakata zauzima reprodukcija rada u žuo-smeđe-crnom tonu. U dnu plakata na smeđoj pozadini crnim slovima (Helvetica) naziv izožbe i podaci.
Na upit

Ivan Picelj: Ljerka Šibenik

Ivan Picelj: Ljerka Šibenik Zagreb, 1969. Sitotisak / Silkprint 70x50cm Plakat za izložbu "Ljerka Šibenik" . Plakat je tiskan u 4 boje (tamno plava, svjetlo siva, zelena, ružičasta) na bijelom papiru. Tipografija Helvetica.
Na upit

Ivan Picelj: Kompozicija YZ

Ivan Picelj: Kompozicija YZ Dimensions: 35×49.8 cm Publisher: Kultura, Zagreb 1957. Sitotisak / Silkprint Signed and numbered. Uredništvo: Božo Bek, Zlatko Prica, Dragovan Šepić Tehnički urednik: Ivan Picelj Tisak: Atelier za serigrafiju, Zagreb Otisnuli: Zvonimir Melnjak i Mirka Mader Prva grafička mapa Ivana Picelja.
Na upit

Ivan Picelj: Ivančić

Ivan Picelj: Ivančić Galerija suvremene umjetnosti Zagreb, Katarinin trg 2 19.IX-6.X 1963. 50x70 cm High Quality Screen Print / visokokvalitetan sitotisak Raster crnih linija na sivoj podlozi (sastoje se od blago koso položenih spojenihpo sredini, razmaci se proširuju prema donjem dijelu plakata). U donjem dijelucrna horizontalna ploha s tekstom bijelim slovima.
Na upit

Ivan Picelj: Muzej za umjetnost i obrt

Ivan Picelj: Muzej za umjetnost i obrt Muzički instrumenti Zagreb, 1962. godine High Quality Screen Print / visokokvalitetan sitotisak 50x70 cm
Na upit

Ivan Picelj: Lenjingrad u godinama rata i mira

Ivan Picelj: Lenjingrad u godinama rata i mira Kabinet grafike JAZU Zagreb, 1976. 84 x 59 cm High Quality Screen Print / visokokvalitetan sitotisak Atelier Brane Horvat / Studio S
Na upit

Antimuzej

Antimuzej. Artist Book. Vladimir Dodig Trokut & Tomislav Šola (tekst) Zagreb, 1981.Nakladnik: Božo Biškupić, Zagreb, edicija Iris. Tekst je otisnut na bijelom Hannemuhle Butten papiru u 49 primjeraka, u Grafi-Konu, Zagreb. Slog je složen iz pisma Excelsior 10 točaka. U svakom primjerku nalazi se sedam grafika Vladimra Dodiga otisnutih na 200 g papiru, formata 260x190 mm u tehnici svilotiska, Knjiga je zajedničko izdanje autora i Zbirke Biškupić. Ovaj primjeraj je redni broj 15 Stanje - odlično
Na upit

Franci Zagoričnik: Naime

Franci Zagoričnik: Naime Znamenja 54 Maribor, 1978. Potpis i posveta autora Slavku Matkoviću Potpisano pismo Slavku Matkoviću Rad flomasteron na kartonu 9x16,5cm Likovna oprema Marko Pogačnik 16x18cm
Na upit

Gruppo N / gruppo enne

Gruppo N, which included Alberto Biasi, Ennio Chiggo, Toni Costa, Edoardo Landi and Alfredo Massironi. The optical-dynamic experiments the group realised between its creation in 1959 and dissolution in 1967 led to Biasi being exhibited alongside Enrico Castellani and the Nove Tendencije movement in Zagreb, making him one of the instigators of the movement of Arte Programmata (‘Programmed Art’).
Na upit

Ivan Picelj: Zidno slikarstvo Istre

Ivan Picelj: Zidno slikarstvo Istre Autorska radionica: Grafički zavod Hrvatske, Zagreb 80x60,5 cm Sitotisak / Silkprint Reprodukcija u crno-bijeloj tehnici detalja freske (zamak). Donji dio plakata: crna podloga, tekst u tisku smeđe boje.
Na upit

Julije Knifer: GSU, 1966.

Julije Knifer: GSU 1966. Vrlo rijetko u ponudi. Katalog za izložbu Julija Knifera - Galerija suvremene umjetnosti, Zagreb 1966. godine. Uključuje serigrafiju (izrada Serigraphie-atelier). Predgovor / preface - Julije Knifer i Radoslav Putar. Katalog Ivan Picelj. Fotografije Branko Balić.
Na upit

Mihajlo Arsovski: TEKA 7

Mihajlo Arsovski: TEKA 7 Pravo na lijenost / Paul Lafargue 50x70 cm Sititisak / Silkscreen Zagreb, 1970 / 1975.
Na upit

Ivan Picelj: Petlevski

Ivan Picelj: Petlevski Plakat za izložbu Ordana Petlevskog Zagreb, Galerija suvremene umjetnosti, 1962. Sitotisak / Silkprint 50x70 cm
Na upit

Ivan Picelj: Prica

Ivan Picelj: Prica Plakat za izložbu Zlatka Price Galerija suvremene umjetnosti Zagreb, 1964. Sitotisak / Silkprint 50x70 cm
Na upit

Mihajlo Arsovski: Novi oblici realizma

Mihajlo Arsovski: Novi oblici realizma Plakat izložbe Galerija suvremene umjetnosti Zagreb, 1975. godine. High Quality Screen Print / visokokvalitetan sitotisak Atelier Brane Horvat (Studio S) 50x70cm
Na upit

Mihajlo Arsovski: Predstava Hamleta u selu Mrduša Donja, općine Blatuša

Ivo Brešan: Predstava Hamleta u selu Mrduša Donja, općine Blatuša Design: Mihajlo Arsovski Sitotisak / High Quality Silk Screen Print 67 × 96.5 cm Zagreb, 1971.
Na upit

Ivan Picelj: Nikola Kovačević

Ivan Picelj: Nikola Kovačević Plakat za izložbu "Nikola Kovačević"u Galeriji primitivne umjetnosti. Zagreb, 1976. godine 50x70cm High Quality Screen Print / visokokvalitetan sitotisak Plakat u 3 boje (tamno plava, smeđa, svjetlo smeđa) na bijelom papiru. Na tamnoplavoj pozadini, fotografija ženskog tijela sa smeđom kosom prebačenom preko lica. Svjetlo smeđim slovima u dnu plakata naziv izložbe i podaci.
Na upit

Ivan Picelj: 15. Goranovo proljeće

Ivan Picelj: 15. Goranovo proljeće 50x70 cm Zagreb / Lukovdol 1978. godine High Quality Screen Print / visokokvalitetan sitotisak Plakat za kulturnu manifestaciju "15. Goranovo proljeće - sačuvaj moje riječi" u Lukovdolu. 2 boje (plava i crna) na bijelom papiru. U gornjem dijelu plakata niz od umnožene crno bijele fotografije I. G. Kovačića. Ispod, na plavoj pozadini, bijeli tekst.
Na upit

Pan 69 (Mladen Stilinović)

Pan 69. Mladen Stilinović: "Together with Milivoj Puhovski, Degenek and Boris Bata we formed the student film club Pan 69. Through the Union of Socialist Youth we received some funds to buy the necessary equipment and start making films. At first Pan 69 had six or seven members. The first film produced by Pan was Miša Budisavljević's film in 1969, which was screened at GEFF. Pan 69 held film screenings in Zagreb and Belgrade: at the Zagreb Cinema Club Pan 69 had regular nights, as it did in Belgrade at the SKC (Students Cultural Center)." (from Ana Janevski's interview with Mladen Stilinović, unpublished) At the beginning, like many young people, Stilinović wrote poetry, and published some of it in the literary journal Republika. But since his interests were more in the direction of film, with his friends in 1969 he founded the group Pan 69, which was a student cinema club. In order to get hold of film stock and the equipment necessary for making films, this was the only way at that time. Some of the first films were shown at amateur film festivals, but they were fairly different from the production that could be seen there, and so he was invited to places more adapted to his idiom, where the focus was on contemporary visual art. (Branka Stipančić) In 1969 a group of friends – Boris Barta, Mišo Budisavljević, Branko Degenek, Ninoslav Lovčević, Krsto Mihaljević, Milivoj Puhlovski and Mladen Stilinović – founded the student cinema club Pan 69. He shot his first films Ostani na uglu (Stay on the Corner) and Sam si (You’re Alone) in 1970. That year, in a disco club, he met a high school student, Branka Stipančić, (the author of this text) and the two started a long-term relationship. With Pan 69 and his friends he performed the one and only happening entitled Majski i ostali rituali (May and Other Rituals) in Zagreb, in the Theatre ITD during the 24th May Festival of Yugoslav Student Theatre. The happening was stopped and censured while in progress due to political reasons. He also watched American underground films at Zagreb Genre Film Festival (1970), and admired films by Gotovac, Pansini, Petek, Kristl, Vukotić, Makavejev, Pavlović, Žilnik, Naško Križnar, Nuša and Srečo Dragan… He always visited exhibitions of the New Tendencies as well as those held at the Gallery of Contemporary Art. He was motivated by numerous events and translations of critical editions about film, historical avant-gardes, happening, conceptual art, philosophy of language and linguistic theories, which were available in former Yugoslavia in numerous journals such as Rok, Polja, Treći program, Delo, Filmske sveske, Književnost, in the book Mixed Media by Bora Ćosić, etc. He knew well the domestic art scene: the Slovene group OHO, works by Zagreb artists such as Goran Trbuljak, Sanja Iveković, Dalibor Martinis, Braco Dimitrijević and others, and their interventions in urban space. During Pan’s Days, held on a small stage of the Student Centre in Zagreb in 1971, Stilinović showed his films Panika (Panic), Ja volim ljude, a vi? (I Love People, How about You?), More i … (The Sea and …), and Ramenim tako bolno ceo smešan svet (Painfully Shouldering the Whole Funny World), all shot in the same year, and participated in the 6th Festival of Croatian Amateur Film in Zagreb.
Na upit