UMJETNOST

 

 

Sortiraj po
Prikaži po stranici

Ivan Picelj: Oeuvre programmée

Ivan Picelj: Oeuvre programmée Publisher Denise René Gallery , Paris, 1966. High Quality Screen Print / visokokvalitetan sitotisak 25 2/5 × 25 2/5 in 64.4 × 64.4 cm Signed E.A. 3/5
Na upit

Ivan Picelj: Nuova Tendenza 2

Nuova Tendenza 2 Design Ivan Picelj Plakat za talijansku izložbu Novih tendencija 2 Venecija / Venice 1963/64. Print: stamparia di Venezia
Na upit

OHO: Gobe v Knjigi

Gobe v Knjigi (Mushrooms in a book) Iztok Geister (I.G. Plamen) and Marko Pogačnik Ljubljana, 1968. Drawings of mushrooms, circular holes in the front cover and the leaves and colored paper chips acting with the holes. Card covers, spiral binding. 9.1 x 22 cm 40pp letterpress, offset, collages and die-cut pages, spiral bound, 20 sheets
Na upit

Julije Knifer

Julije Knifer Atelijer Brane Horvata Zagreb, 1979. 76x60cm U desnom donjem kutu potpis Julije Knifer U lijevom kutu oznaka C/C (Julije Knifer je oznakama A-D označavao primjerke grafika namijenjene nakladniku i majstorima koji su radili na izradi grafike.) High Quality Screenprint
Na upit

Josip Stošić: Nacrti Za Pet Mojih I Jednu Vašu Pjesmu

Studentski Centar Sveucilista u Zagrebu, Josip Stosic, Zagreb, 1976. Paperback. Book Condition: Good. French poet and critic, Stephane Mallarme (1842 – 1898) was a major French symbolist poet, and his work anticipated and inspired several revolutionary ar
Na upit

EXAT 51: Zagreb, 1953.

EXAT 51: Manifest EXAT 51: Manifest Zagreb, 1953. A4 obostran + Proglas ONIMA, povodom zagrebačke izložbe, pisan na pisaćem stroju. Zagreb, Dvorana Društva arhitekata Hrvatske, 18.02.-04.03.1953. + EXAT 51: Zagreb 1953. Iznimno rijetko. Zagreb, Dvorana Društva arhitekata Hrvatske, 18.02.-04.03.1953. Pozivnica za izložbu Exat 51: Kristl / Picelj / Rašica / Srnec Design Ivan Picelj Jednobojni tisak (tamnosiva) na bijelom papiru. 25x11cm Stanje - odlično.
Na upit

GEFF 69: Obavijest 1-3 (komplet)

GEFF 69, Zagreb Seksualnost kao mogući put u novi humanizam GEFF, Genre Experimental Film Festival, was international experimental film festival organized from 1963 to 1970 in Zagreb, Croatia. GEFF was established after a series of debates between experimental filmmakers held at the Kino Club in Zagreb entitled “Anti-film and Us,” which was led by Mihovil Pansini, leading experimental film author. Anti-film was a type of film that was more focused on the pure acts of research and discovery, delving into its self-reflexive media language rather than any expression or communication happening between artist and viewer. Anti-film represented a radical annihilation of conventional film, its elements, principals and structure. GEFF became a worldwide locus for non-professional and experimental filmmakers. GEFF 69, pod naslovom Seksualnost kao mogućnost za novi humanizam, trebao se dogoditi u prosincu 1969., no pomaknut je za travanj 1970. godine. Najavljena Retrospektiva seksualnog i erotskog filma zagolicala je maštu javnosti, ali i politike, tako da je ovo ujedno i njegovo posljednje izdanje. Prva izdanja festivalskog biltena-glasila krasila je fotomontaža Aurore koja izgovara rečenicu: voljela bih da sam hermafrodit pa da mogu i sa ženama, dok je gradske površine ukrašavao plakat za izložbu Renea Hollosa, na kojemu je prikazan stilizirani golemi penis s grčkim podnatpisom fallikos antropos. Kasnije povučen na inzistiranje viših političkih instanci, ovaj plakat najavio je i beskompromisni GEFF 69 koji je, kako je pisao tadašnji Filmski svet, od skromne svečanosti zaljubljenika u film postao senzacija za koju su se ulaznice prodavale kao vruća roba. Najviše zanimanja izazvale su projekcije filmova Andyja Warhola i Paula Morrisseya, gošća festivala Carolle Schneemann pokazala je svoj Fuses, dok je nemali interes izazvao pjesnički performance novosadske umjetnice Katalin Ladik, koja je proglašena i najfinijom damom festivala.
Na upit

Nuša i Srečo Dragan

Nuša i Srečo Dragan Tri dopisnice za crtežima Sreče Dragana iz 1970. godine. Crteži i tekstovi vezani uz film H2O. 14x9cm Dopisnica 1: Roka na maski na obrazu Dopisnica 2: Roka v zraku na zraku Dopisnica 3: Roka v zraku na nogi Nusa was born in Jesenice in 1943 and her partner Sreco, in Spodnji Hrastnik in 1944. Nusa earned her degree in Pedagogy and Sociology at the University of Ljubljana. Sreco earned his degree in painting at the Academy of Fine Arts in Ljubljana, where he completed his postgraduate studies under prof. Zoran Didek. In 1971 Sreco attended a class in New Media in London. Between 1967 and 1988 Nusa and Sreco worked together artistically as a couple. In 1969, they filmed the first video in the former Yugoslavia (White Milk of White Breasts). During 1968-1969 they participated in the work of OHO. Their beginnings belong to reizm, arte povera, conceptualism, contextualization of language, installation, and usage of new technologies, film and video. Since 1998 Nusa has lived and worked as an independent video artist in Ljubljana. Sreco Dragan has lectured at the Academy of Fine Arts in Ljubljana since 1989, where he is a professor of video and new media. His latest art practice is focused on net-video, Internet art installations and computer animation.
Na upit

Odžaci '84

Jugoslovenski umjetnički pečat Ivo Antič, predgovor Koncepcija i realizacija, korice Jaroslav Supek Odžaci, 1984. Ivo Antič, Nenad Bogdanović, Marijan Čekolj, Pop D. Djurdjev, Sandor Gogolyak, Vitazoslav Hronec, Ranko Igrič, Ivan Jelinčić merlin, Aleksandar Jovanović, Dobrica Kmaperelić, Laszlo Kerekes, Josef Klatik, Katalin Ladik, Radomir Mašić, Slavko Matković, R. Milinković, Tibor Varga, Josip Stošić, jaroslav supek, Balint Szombathy, Andrej Tišma 21x29cm 74pp Stanje - odlično
Na upit

Sanja Iveković: Dalibor Martinis - Krivotvorine

Sanja Iveković: Dalibor Martinis - Krivotvorine Plakat izložbe Zagreb 1975. Galerija suvremene umjetnosti 100 x 70,5 cm High Quality Screen Print / visokokvalitetan sitotisak
Na upit

Goran Trbuljak: Boltanski / Messager

Goran Trbuljak: Christian Boltanski – Annette Messager Plakat za izložbu Galerija suvremene umjetnosti Zagreb, 1975. godine 50x70 cm High Quality Screen Print / visokokvalitetan sitotisak
Na upit

Ivan Picelj: Getulio Alviani

Ivan Picelj: Getulio Alviani Galerija suvremene umjetnosti Zagreb, 1962. godine High Quality Screen Print / visokokvalitetan sitotisak 50x70cm Grafičko rješenje: okomite nepravilne geometrijske forme u kombinaciji tiska sive i srebrnosive boje. Gornji i donji dio plakata: horizontalne svijetlosive plohe s tekstom u tisku tamnosive: gore ime autora, dolje informacija o izložbi.
Na upit

Ivan Picelj: Kristl

Ivan Picelj: Kristl Plakat za izložbu Vlade Kristla u Galeriji suvremene umjetnosti Zagreb, 1962. godine 50x70cm High Quality Screen Print / visokokvalitetan sitotisak Atelier Brane Horvat Plakat za izložbu "Kristl" u GSU. Plakat je izveden u 3 boje na bijelom papiru (tamnosiva, crvena, crna). Plakat je horizontalno podijeljen na 2 jednaka dijela. Gornja polovica je tamno sive pozadine, na njoj niz 5 istovjednh pravokutnika. Pri vrhu, crnim slovima, naziv izložbe. U donjoj polovici, pravokutnici su smješteni na crnoj pozadini. Podaci o izložbi, na dnu, tamno sivim slovima.
Na upit

Ivan Picelj: Richter

Ivan Picelj: Richter Plakat za izložbu Vjenceslava Richtera u Muzeju za umjetnost i obrt, Zagreb, 1964. 50x70cm High Quality Screen Print / visokokvalitetan sitotisak Atelier Brane Horvat Tisak u 3 boje (nijanse sive i crna) na bijelom papiru. Gornja četvrtina - siva pozadina, tamnije sivo naslov izložbe. Ostatak plakata raster bijelo crnih kvadratića.
Na upit

Braco Dimitrijević

Braco Dimitrijević. Plakat za vlastitu izložbu. Galerija suvremene umjetnosti Zagreb, 1973. godine 69.5 × 50 Iz ciklusa Slučajni prolaznik / Casual passer-by I met High Quality Screen Print / visokokvalitetan sitotisak
Na upit

Harold Pinter: Gorgona 8 (CRO)

Harold Pinter: Tea Party. Gorgona No. 8, 1965. Josip Vaništa, vlastita naklada. Croatian language edition. Tekst na hrvatskom jeziku. Vaništa sent Harold Pinter the seven issues of Gorgona that had already come out and asked him to “design his issue like Vasarely and others had done”. Pinter, in turn, sent his short story “Tea Party”, which was published in 1965. The Gorgona Group , was a Croatian avant-garde art group which consisted of artists and art historians: Dimitrije Bašičević-Mangelos, Miljenko Horvat, Marijan Jevšovar, Julije Knifer, Ivan Kožarić, Matko Meštrović, Radoslav Putar, Đuro Seder, Josip Vaništa, operated along the lines of anti-art in Zagreb between 1959 and 1966. Beside individual works linked to traditional techniques, the members proposed different concepts and forms of artistic communication and published the anti-magazine Gorgona - 11 issues. Autor: Harold Pinter Izdavač: Josip Vaništa, Zagreb Izdanje: prvo/first Godina: 1965 Uvez: meki Format: 20,8 x 19,2 Stranica: 14
Na upit

Julije Knifer

Julije Knifer Atelier Brane Horvata (Horetzky) Zagreb, 2003. 50x70 Edition 50 Signed and numbered High Quality Screen Print / visokokvalitetan sitotisak
Na upit

Ivan Picelj: A (Edition a) 4

A (Edition a) 4. Serigraphie Brano Horvat. Ivan Picelj, vlastita naklada, Zagreb 1964. Founded by the painter Ivan Picelj edition a represented the aesthetic and ideological positions of the international art momevent New Tendencies, which took root in Za Anti gravi graphitron
Na upit

EXAT 51: Beograd 1953.

EXAT 51: Manifest Beograd, 1953. Manifest objavljen prigodom izložbe Kristl / Picelj / Rašica / Srnec A4 Na dva lista A4, obostrano. Presavijan. Tekst Jure Kaštelan
Na upit

Mangelos: A (Edition a) 6

Artist Book, nonstories Mangelos. Jedan list, presavijen dva puta. Raširen, u formatu 16x47,8 cm. Sklopljen, format 16x16 cm. Godine 1968. Ivan Picelj je pokrenuo ediciju "a". Sveukupno je publicirano sedam brojeva Ova e
Na upit

Marko Tadić: Thank You

Mixed Media. Unikat 1/1. Originalni radovi Marka Tadića. Artist's Book iz 2009. godine. Mixed Media. Unikat 1/1. Originalni radovi Marka Tadića. Artist's Book, iz 2009. godine - napravljen u notesu Journal, izrađenom četrdesetih godina dvadesetog stol
Na upit

Skopje: Potres / EarthQuake 26.07.1963.

Skopje: Potres / EarthQuake 26.07.1963. Skopje: 26.07.1963. Potres. Luksuzno izdanje, napravljeno za državnike i diplomaciju. Mekana, fina koža.
Na upit

Ivan Picelj: Oblikovanje

Ivan Picelj: Oblikovanje Zagreb, 1963. godine High Quality Screen Print / visokokvalitetan sitotisak 50x70cm Plakat za izložbu "Oblikovanje" u MUO u organizaciji ULUPUH-a. Plakat je tiskan u 2 boje (crvena i cna) na bijelom papiru. Raster crnih vertikalnih linija, 2 crvena kvadrata, krug izveden rasterom.
Na upit

Ivan Picelj: Galerija suvremene umjetnosti

Ivan Picelj: Galerija suvremene umjetnosti 50x70cm Zagreb, 1963. godine High Quality Screen Print / visokokvalitetan sitotisak Plakat za Galeriju suvremene umjetnosti. Plakat je izveden u 4 boje (crna, smeđa, plava i tamno plavo) na bijelom papiru. Podijeljen na dvije plohe, donja manja u tamno plavoj, gornja veća crne boje. Unutar veće plohe plavi kvadrat.
Na upit