Josip Vaništa
Srebrna linija na bijeloj pozadini
Silver line on a white background
Zagreb, 2011.
Izrađena za kolekciju B.O. 40x40
Made for B.O. Collection 40x40
Acrylic on Canvas / Akril na platnu
Format 40 x 40 cm
(15.75 x 15.75 in)
Signature verso /Potpis na poleđini
+ tekstualno Ovo je moj rad (this is my Art Work) 28.IV.2011.
+etiketa / potpisani tekst s opisom nastanka prve Linije, 1961. godine
+label / signed description about first Line from 1961.
Tomislav Gotovac
Kolaž / Collage
Zagreb, 1965.
Signed and dated: TG 30/5/65
22 x 32 cm
Tramvjaske karte, kino ulaznice, tiskanice, boja, parafin
Drvo / wooden board
Radomir Damnjanović Damnjan
Dezinformacija
2020.
Acrylic on canvas
70 x 70 cm
Signed, titled, dated and stamp of the artist on the reverse
Work accompanied by a certificate of authenticity issued by Galleria Federico Bianchi Contemporary Art, Milan
PROVENANCE:
Galleria Federico Bianchi Contemporary Art, Milan
Private collection, Lecco
LITERATURE:
cfr. J. Denegri, T. Trini, Radomir Damnjanovic Damnjan, Federico Bianchi Contemporary Art, Milan, 2010, p. 359
Ivan Picelj
Kompozicija
Ugljen / papir
1951. godina
330 x 235 mm
Publicirano u monografiji EXAT 51.
Ješa Denegri i Želimir Koščević.
Galerija Nova, Zagreb, 1979. (slika 3)
Marina Abramović:
Originalni plakat za prvu veliku izložbu / performance Rhythm 2
Original poster for first big Marina Abramovic solo exhibition / performance Rhythm 2
Design Sanja Iveković.
Galerija suvremene umjetnosti 14.10.1974. godine.
High Quality Screen Print / visokokvalitetan sitotisak by Studio S
70x100cm
Stanje odlično / fine condition.
Very very rare and important
Among the posters designed by Sanja Iveković for the Gallery, certainly the most well-known is the one created for the exhibition of Marina Abramović in 1974, again characteristic for its unusual intervention into the rectangular shape of the poster, created by cutting the right lower corner of the poster. In this case, the intervention is not only a reflection on the specificity of the medium, but also a reference to the artistic practice of Marina Abramović. The radical intervention in the limits of the poster’s medium is related to the body art of the artist herself, whose artistic practice often involves reaching the limits of physical and psychological exertion.
Source: Marko Golub and Dejan Kršić
Luis Tomasello
Lumiere noire
medium: wood and plastics
period: 2011
signature: in marker at the back
edition 60
size: 40cm x 40cm x 4cm (15.7” x 15.7” x 1.6”)
Boris Bućan: Laž / Lie
Rad rađen za Trigon, 1973.
Devet vintage fotografija za Bućanovu intervenciju u prostoru
Photo Željko Stojanović
9x14cm
Boris Bućan na Trigonu 1973. radi »Lažno djelo«. On kaže: »Djelo, koje će biti prikazano na video-tejpu, svjesno sam napravio dokazujući da pravim lažno djelo. Video-tejp ne upotrebljavam u bilo kakve eksperimentalne svrhe, već želim tv medij iskoristiti kako bi što veći auditorij konzumirao moje lažno djelo.«1 Na video-vrpcu trebalo je paralelno u Zagrebu i Grazu snimiti stavljanje velikog transparenta s natpisom »Laž« na fasadu neke kuće, a pri tom zabilježiti i reakciju publike.
Rad je imao nekoliko konotacija: Bućan je napravio djelo koje ne smatra umjetničkim ali ga stavlja u kontekst umjetnosti i u kontekst javnog mjesta. Djelo koje nije umjetničko predstavlja se kao umjetničko i provocira riječju laž. Što je laž: politika, umjetnost, medij videa ili televizije ili samo djelo s nazivom Laž – ostaje otvoreno pitanje. Niz sličnih provokativnih radova Bućan je izložio na svojoj samostalnoj izložbi u Galeriji suvremene umjetnosti 1975. Uvijek je u pitanju značenje i smisao nekog djela I njegove poruke.
1 Tekst u katalogu »Audiovisuelle Botschaften«, Trigon ‘73, Graz
Susovski, Marijan (1982.). Inovacije u Hrvatskoj umjetnosti sedamdesetih godina.
U katalogu izložbe Inovacije u Hrvatskoj umjetnosti sedamdesetih godina.
Zagreb : Galerija suvremene umjetnosti; str. 27