galerija bauerova 9

 

 

Sortiraj po
Prikaži po stranici

Ivan Picelj: Kabinetski ormarići

Ivan Picelj: Kabinetski ormarići Zagreb, 1976. godine High Quality Screen Print / visokokvalitetan sitotisak 50x70cm Plakat za izložbu "Kabinetski ormarići (iz fundusa MUO)"u MUO. Plakat tiskan u 2 boje (crna, crvena) na bijelom papiru. Frontalni crtež kabinetskog ormarića u crnom tonu, ispod naziv izložbe i podaci u crvenoj boji, sve uokvireno crvenim linijama uz rub plakata.
Na upit

Ivan Picelj: Rubensova grafička škola

Ivan Picelj: Rubensova grafička škola i njegovi kopisti Plakat izložbe. Zagreb, 1978. godine 85 × 59.5 cm High Quality Screen Print / visokokvalitetan sitotisak
Na upit

Podroom: Za umjetnost u umu

Originalni plakat izložbe "Za umjetnost u umu" u Podroom, Mesnička 12, Zagreb; Boris Demur, Vladimir Dodig Trokut, Ivan Dorogi, Ladislav Galeta, Tomislav Gotovac, Vlado Gudac, Sanja Iveković, Željko Jerman, Željko Kipke, Antun Maračić, Vlado Martek Mal
Na upit

Vjenceslav Richter: Plakat: Sculpturen, Hilversum

Izniman plakat za izložbu Vjenceslava Richtera, Hilversum, Holand iz 1972. godine. Steendrukkerij de Jong and Co.
Na upit

Ivan Picelj: Vlado Kristl

Sitotisak. Ivan Picelj; mini plakat za izložbu Vlade Kristla, Galerija suvremene umjetnosti, Zagreb 1962. godine. 13x19cm Kvalitetno opremljen, natur, između dva stakla. Preuzimanje samo u antikvarijatu Plakat za izložbu "Kristl" u GSU. Plakat je
Na upit

Ivan Picelj: Nove tendencije

Plakat Nove Tendencije - Ivan Picelj, 1961. godine. Faksimil plakata otisnut pod nadzorom autora, u ateljeu za serigrafiju; Design i sitotisak Straža, Zagreb 2007. godine. Naklada - 100 primjeraka na 150g/m2 bijelom papiru. Manje oštećenje na vrhu vodora
Na upit

Autoportret Dalibora Martinisa

Autoportret Dalibora Martinisa (1975-77.). Galerija suvremene umjetnosti, Zagreb 1977. godine, Predgovor Marijan Susovski. plakat 42x62žstanje - odlično IZDAVAČ Galerija suvremene umjetnosti MJESTO (IZRADE) Zagreb ZEMLJA Hrvatska GODINA 1977. TEHN
Na upit

Sanja Iveković: Personal Cuts

Plakat za izložbu Sanje Iveković - Personal Cuts, Galerieim Taxipalais, Innsbruck, 2001. godine. Presavijan. Kvalitetno opremljen, natur. Preuzimanje samo u antikvarijatu
Na upit

Crveno crni V.D.T. - T.G.

Crveno crni V.D.T. - T.G. Fotografija, dokument akcije u postoru, dvojni rad: Uzimanje mjere, MMSU, Rijeka, 2007. E.A. 0/3 Vladimir Dodog Trokut & Tomislav Gotovac Crno bijela fotografija 30,5x20,5 cm Kolor fotografija 30,5x20,5 cm
Na upit

Exat 51: Beograd, 1956.

Picelj - Srnec- Izložba - Okrugla sala, Galerija ULUS Beograd 1956. godine. 16 X 16 X 64 cm High-quality Sitotisak / Silkscreen
Na upit

Juraj Dobrović: Polje

Juraj Dobrović: Polja Litografija 1/10 42x42 cm Na Novim tendencijama 3 koje su bile 1965.godine, Dobrović je bio najvažnija pojava, a glavni interes su Polja koja radi kao serigrafije, reljefe te na kraju kao prostorne konstrukcije.
Na upit

Dejan Kršić: WHW

Dejan Kršić: WHW Deset plakata za kolektiv WHW Sitotisak / Silkprint 50x70cm Born 1961 in Sarajevo. He graduated art history and ethnology from the Faculty of Philosophy in Zagreb. He has exhibited in several solo shows (in Zagreb, Ljubljana, Rijeka, Belgrade) and has participated in many collective exhibitions and video festivals. Since the mid 1980s he has been working for various magazines and newspapers as a journalist, editor and/or graphic designer (Polet, Studentski list, Quorum, Svijet, Start, Mladina, Moment, Danas…, Frakcija, Zarez). In the 1993 he was one of the founders and later editor-in-chief of Arkzin biweekly newspaper/magazine and publishing project. He translated to Croatian and published essays by many distinguished theorists and writers such as Slavoj Zizek, Renata Salecl, Darian Leader, Brian Holmes. He created graphic design for numerous respectable exhibition catalogues. Additionally, his design works have been published in many design magazines: Eye (UK), Print (USA), AIGA journal (USA), Kak (Russia); and books: Mirko Ilic & Steven Heller: "Genius Moves - 100 Icons of Graphic Design" (North Light Books, 2001), "Two Colour Graphic" (Rockport, 2004), Milton Glaser & Mirko Ilic: "Design of Dissent" (Rockport, 2005), Timoty Samara: "Publication Design Workbook" (Rockport, 2005); Rick Poynor: "Designing Pornotopia: Travels in Visual Culture" (Laurence King, 2006). Since 2000, Dejan has been collaborating on many projects. As a graphic designer and writer Dejan Krsic has been collaborating on WHW projects: "What, how and for Whom - on the occasions of the 152nd Anniversary of the Communist Manifesto" (Zagreb 2000, Vienna 2001); "Broadcasting Project, dedicated to Nikola Tesla" (Zagreb 2001/2002); "Collective Creativity" (Kassel 2005). Since 2003 he has been designing all visual materials for Gallery Nova, including the gallery newspaper. The interdisciplinary focus of Dejan's work is putting the visual art practice and art theory in a creative dialogue with graphic design and curatorial strategies. Since 2008 he teaches graphic design at Department of visual communications at UMAS, Split, Croatia. Source: Monoskop What, How & for Whom/WHW is a curatorial collective formed in 1999 and based in Zagreb and Berlin. Its members are Ivet Ćurlin, Ana Dević, Nataša Ilić and Sabina Sabolović, and designer and publicist Dejan Kršić.
Na upit

Ivan Picelj: 15. Goranovo proljeće

Ivan Picelj: 15. Goranovo proljeće 50x70 cm Zagreb / Lukovdol 1978. godine High Quality Screen Print / visokokvalitetan sitotisak Plakat za kulturnu manifestaciju "15. Goranovo proljeće - sačuvaj moje riječi" u Lukovdolu. 2 boje (plava i crna) na bijelom papiru. U gornjem dijelu plakata niz od umnožene crno bijele fotografije I. G. Kovačića. Ispod, na plavoj pozadini, bijeli tekst.
Na upit

Ivan Picelj: 15. Goranovo proljeće

Ivan Picelj: 15. Goranovo proljeće 50x70 cm Zagreb / Lukovdol 1978. godine High Quality Screen Print / visokokvalitetan sitotisak Plakat za kulturnu manifestaciju "15. Goranovo proljeće - sačuvaj moje riječi" u Lukovdolu. 2 boje (zelena i crna) na bijelom papiru. U gornjem dijelu plakata niz od umnožene crno bijele fotografije I. G. Kovačića. Ispod, na plavoj pozadini, bijeli tekst.
Na upit

Sanja Iveković

Sanja Iveković The Disobedient (Reasons for Imprisonment), 2012. dizajn plakata: Dejan Krsić / poster design: Dejan Krsić 42x60cm Galerija SC, Zagreb 2012. Offset
Na upit

Sanja Iveković: Alerta General

Sanja Iveković: Alerta General, Obres 1974 - 2007 General Alert. Works 1974-2007 Fundació Antoni Tàpies, 2007. Aragó 255 08007 Barcelona Plakat izložbe 34,5x48 cm
Na upit

Ivan Picelj: Bijela cesta u negativu

Ivan Picelj - Bijela cesta u negativu Ivan Picelj - White Road in Negative August 1-November 14, 2010 Dubrova Park of Sculptures/38th Mediterranean Sculpture Symposium Labin, Croatia
Na upit

David Bailey

David Bailey Mick Jagger, 1984. Offset Lithograph 38 1/2 × 26 3/4 in 97.8 × 67.9 cm Poster for the David Bailey exhibition titled Photography: 1964-1983 which was held at Fortuny Museum in Italy from August - September 1984. In nice condition
Na upit

Ljerka Šibenik

Ljerka Šibenik Zagreb, 1968. Silkprint Edition 50 Signed and numbered 52,5 x 54,5 cm
Na upit

Peter Max

Peter Max Be All You Can Be. Read, 1969. Original vintage poster Psychedelic Poster for National Library Week Folded / in fine condition Created for National Library Week, an annual event organized by the American Library Association.
Na upit

CEAC (Podroom)

CEAC (Podroom) Sanja Iveković i Dalibor Martinis su 13. lipnja 1978. organizirali razgovor s grupom umjetnika iz CEAC-a iz Kanade. CEAC je skraćenica za Centre for Experimental Art and Communication, a radilo se o umjetničkoj grupi i prostoru koji su u Torontu 1975. osnovali Amerigo Marras, Bruce Eves i Ron Gillespie. Pet godina kasnije su bili prisiljeni zatvoriti prostor jer je njihovo djelovanje bilo proglašeno radikalnim i bili su optuženi za promoviranje odbacivanja autoriteta. U Podroomu su održali diskusiju na temu Umjetnost disidenata, a razgovaralo se o službenoj i otpadničkoj umjetnosti na zapadu. To je bio prvi u niz takvih događanja u Podroomu te je jedan od pokazatelja da Podroom nije predstavljao samo izlagački prostor nego i prostor za diskusije, razgovore o umjetnosti i druženje umjetnika. Razgovor je bio organiziran netom prije nego što su Martinis i Iveković otišli u Kanadu kao gostujući umjetnici u Western Front, još jedan artist-run space. Ovim razgovorom su htjeli potaknuti diskusije o širem društvenom kontekstu umjetnosti i kulture. CEAC je zastupao radikalne koncepte umjetnosti. Odluka o pretvaranju dotadašnjeg Martinisovog ateljea u alternativni umjetnički prostor Podroom bio je na tom tragu. Ostali članovi Podrooma su bili izrazito protiv takve i svake politizacije umjetnosti. izvor: Tina Rajić
Na upit

Boris Bućan: Xerox

Boris Bućan: Xerox A4 plakat Borisa Bućana za izložbu Xerox Made by Xerox. Galerija Studentskog centra, Zagreb, Savska 25. Zagreb, 1973.
Na upit

Penezić & Rogina: Luč promjene

Vinko Penezić & Krešimir Rogina Luč promjene (Stil 2001.) Signed and numbered Edition 50 103 x 703 mm Zagreb 1992. Screenprint / sitotisak Atelier Brane Horvat
600,00 €