Ivan Picelj: Bruno Munari
Plakat za izložbu u Galeriji suvremene umjetnosti
Zagreb, 1973. godine
50x70cm
High Quality Screen Print / visokokvalitetan sitotisak
Atelier Brane Horvat
Bijela podloga, grafičko rješenje: prostorni prikaz crne kocke (donjivrh presječen joj je rubom plakata), gornja ploha: srebrnosiva. Ispod gornjeg ruba plakatacentrirano prezime autora zelenim, ispod njega informativni tekst (3 reda) u tisku crveneboje.
Ivan Picelj: Mogućnosti za "72
Zagreb, 1972. godine
70 × 50 cm
High Quality Screen Print / visokokvalitetan sitotisak
Bijela podloga, grafičko rješenje: u donjem dijelu plakata kompozicija geometrijskih oblika: lijevo kvadrat (čine ga 4 manja u tisku plave, crvene, žute i bijeli), koji se desno produžuje u izduženu pravokutnu plohu: crni okvir, horizontalna podjela dvjema bijelim linijama, raster sita od gotovo bijelog (lijevi dio), do crnog (desno). Gornji dio plakata: naziv izložbe, ispod njega 6 blokova informacija o izložbi, sve u tisku crne boje.
Ivan Picelj, plakat za izložbu Fotograf Edward Steichen, Muzej za umjetnost i obrt, Zagreb 1966. godine.
Crna podloga, reprodukcija fotografije u rasteru sita: grupa ljudi. Gornji dio plakata: bijela podloga, centrirano naziv izložbe (3 reda), ispodinfor
Plakat za izložbu "Tošo Dabac" u Muzeju za umjetnost i obrt 1968. godine. Plakat je tiskan u 3 boje (tamno plavo, crno, svjetlo sivo) na bijelom papiru.Tipografija Helvetica.
50x70cm
Kvalitetno opremljen, natur, između dva stakla.
Preuzimanje samo u a
Ivan Picelj - Plakat za izložbu "Skurjeni" u GSU. Plakat je izveden u 3 boje na bijelom papiru bež, crvena, crna). Osnovni motiv plakata je uvećani detalj grafike Matije Skurjenija s motivom debla (kore). Po sredini plakata ime autora izvedeno kao potpis
Plakat za izložbu "Herman" u Galeriji suvremene umjetnosti 1966. godine. Plakat je izveden u 3 boje (crna, roza, plava) na bijelom papiru.
Sitotisak
70 × 50cm
Ivan Picelj - Plakat za izložbu: Marc Chagall, Galerija suvremene umjetnosti Zagreb, katarinin trg 2 7.VII-10.IX 1967. Žuta podloga, crni crtež (stilizirani muški lik s violinom), dolje lijevo datum crnim, gore lijevo i ispod gornjeg ruba (4 bloka) tekst
Ivan Picelj - Plakat za izložbu "Veličković"u Galeriji suvremene umjetnosti. Na ružičasto-bijeloj pozadini, reprodukcija grafike u plavo-crnom tonu. Iznad grafike, naziv izložbe plavim slovima. Podaci o izložbi, lijevo i desno od grafike, crnim slovima.
Vinko Penezić & Krešimir Rogina
Staklena kuća za slijepog čovjeka
Diptih: Uzdužni presjek + Poprečni presjek
Signed and numbered
Edition 50
103 x 703 mm
Zagreb 1992.
Screenprint / sitotisak Atelier Brane Horvat
Tri generacije beogradskih graditelja
Odnos prema nasljeđu
Beograd, 1984.
Likovna mapa
Etui sa pet grafičkih listova:
Aleksandar Deroko
Bogdan Bogdranović
Grupa MEČ:
Mustafa Musić
Stevan Žutić
Jesus Rafael Soto
Homage to Federico Garcia Lorca
68,3 x 48,7
Numbered and signed
Silkscreen
Basikom, Zagreb, 1999.
Edition: 100 plus 37 EA (Artist proof)
Paper: Conqueror 300
Ivan Picelj: Henri Cartier-Bresson / Fotografije
Zagreb, 1973.
Atelier Brane Horvat (Studio S)
50x70cm
High Quality Screen Print / visokokvalitetan sitotisak
Plakat za izložbu "Cartier-Bresson" u GSU. Preko čitave površine plakata velika c/b fotografija (negativ) - torzo muškaraca sa štapom u rukama.
Ivan Picelj: Suvremena francuska tapiserija
Plakat za izložbu "Suvremena francuska tapiserija" u Muzeju za umjetnost i obrt
Zagreb, 1966.
48x67,5 cm
High Quality Screen Print / visokokvalitetan sitotisak
Ivan Picelj: Francuska tapiserija
Plakat za izložbu Francuska tapiserija" u Muzeju za umjetnost i obrt. Zagreb, 1965.
Arp / Delaunay / Dewasne / Deyrolle / MagnelliTaeuber Arp / Vasarelyi / Moretnsen /
48x68cm
High Quality Screen Print / visokokvalitetan sitotisak
Dragoljub Raša Todosijević
Edingburška izjava / Ko profitira od umetnosti
Edinburgh Statement / Who makes profit from art
Beograd, 1975.
Silkprint
50x66,5 cm
Signed
Text on Serbian Cyrillic and English
Vilko Žiljak: 60-4-AC-1975
Zagreb, 1975.
Signed and numbered
57 X 76,5 CM
Edition 2/10
High Quality Screen Print / visokokvalitetan sitotisak
The graphics of the series are based on the same programmes which he wrote for his professional activities in various companies in the early 1970s – that is, for technical applications. He uses artistic computer graphics exclusively for abstract portrayals and regards these as an analogy to music.
Vilko Ziljak has been involved with computer graphics, among other things he was a programmer of geographical maps. In Croatia, Ziljak is a pioneer in the fields of computer graphics and typography, mathematical models as well as simulations and visual research aided by computers. Since the early 1980s he has also produced films and computer-aided animations. He lives and works in Zagreb, Croatia.
Vilko Žiljak: 62-CM-24-MY-1975
Zagreb, 1975.
Signed and numbered
57 X 76,5 cm
Edition 2/10
High Quality Screen Print / visokokvalitetan sitotisak
In (New) Tendencies 5 (1973), Vilko Ziljak exhibited ASCCI photographs, i.e. digital printouts.
The graphics of the series are based on the same programmes which he wrote for his professional activities in various companies in the early 1970s – that is, for technical applications. He uses artistic computer graphics exclusively for abstract portrayals and regards these as an analogy to music.
Vilko Ziljak has been involved with computer graphics, among other things he was a programmer of geographical maps. In Croatia, Ziljak is a pioneer in the fields of computer graphics and typography, mathematical models as well as simulations and visual research aided by computers. Since the early 1980s he has also produced films and computer-aided animations. Born 1946 in Sveti Ivan Zelina, Croatia. Studied electrical engineering at the Faculty of Electrical Engineering and Computing at the University of Zagreb (Ph.D. 1981). From 1999 professor of graphic technology and head of the department of typography and computer graphics at the Faculty of Graphic Art at the University in Zagreb.