Ivan Picelj: Remember Malevitch 13
Paris, 1986.
Screenprint in colours on Velin Arches 270 gsm wove paper
Remember is edition of 36
30 numbered 1-30 and six hors commerce numbered HC I - HC VI
This is edition HC VI/VI
Signed and numbered in pencil
Editions Denise Rene, Paris, 1986.
45 x 31cm
Ivan Picelj: Remember Malevitch 14
Paris, 1986.
Screenprint in colours on Velin Arches 270 gsm wove paper
Remember is edition of 36
30 numbered 1-30 and six hors commerce numbered HC I - HC VI
This is edition HC VI/VI
Signed and numbered in pencil
Editions Denise Rene, Paris, 1986.
45 x 31cm
Ivan Picelj: Remember Malevitch 15
Paris, 1986.
Screenprint in colours on Velin Arches 270 gsm wove paper
Remember is edition of 36
30 numbered 1-30 and six hors commerce numbered HC I - HC VI
This is edition HC VI/VI
Signed and numbered in pencil
Editions Denise Rene, Paris, 1986.
45 x 31cm
Ivan Picelj: Relacije / Relations 7
Sitotisak / Silkprint
22/30 Numbered and signed
500x500 mm
Zagreb, 1992. godine
Printed in Brano Horvat Studio, Zagreb
Ivan Picelj: Relacije / Relations 4
Sitotisak / Silkprint
20/30 Numbered and signed
500x500 mm
Zagreb, 1992. godine
Printed in Brano Horvat Studio, Zagreb
Boris Bućan: Laž / Lie
Rad rađen za Trigon, 1973.
Devet vintage fotografija za Bućanovu intervenciju u prostoru
Photo Željko Stojanović
9x14cm
Boris Bućan na Trigonu 1973. radi »Lažno djelo«. On kaže: »Djelo, koje će biti prikazano na video-tejpu, svjesno sam napravio dokazujući da pravim lažno djelo. Video-tejp ne upotrebljavam u bilo kakve eksperimentalne svrhe, već želim tv medij iskoristiti kako bi što veći auditorij konzumirao moje lažno djelo.«1 Na video-vrpcu trebalo je paralelno u Zagrebu i Grazu snimiti stavljanje velikog transparenta s natpisom »Laž« na fasadu neke kuće, a pri tom zabilježiti i reakciju publike.
Rad je imao nekoliko konotacija: Bućan je napravio djelo koje ne smatra umjetničkim ali ga stavlja u kontekst umjetnosti i u kontekst javnog mjesta. Djelo koje nije umjetničko predstavlja se kao umjetničko i provocira riječju laž. Što je laž: politika, umjetnost, medij videa ili televizije ili samo djelo s nazivom Laž – ostaje otvoreno pitanje. Niz sličnih provokativnih radova Bućan je izložio na svojoj samostalnoj izložbi u Galeriji suvremene umjetnosti 1975. Uvijek je u pitanju značenje i smisao nekog djela I njegove poruke.
1 Tekst u katalogu »Audiovisuelle Botschaften«, Trigon ‘73, Graz
Susovski, Marijan (1982.). Inovacije u Hrvatskoj umjetnosti sedamdesetih godina.
U katalogu izložbe Inovacije u Hrvatskoj umjetnosti sedamdesetih godina.
Zagreb : Galerija suvremene umjetnosti; str. 27
Komplet od trinaest (13) fotografija akcije / perfomansa Ere Milivojevića. Fotografije su numerirane, sa pečatom umjetnika na poleđini. Format 15,3x10,3 cm
Era Milivojević (Titovo Užice, 1944) graduated from the Academy of Fine Arts in Belgrade in 1970, in the class of S. Ćelić. During 1971 - 1973 period he worked and exhibited with the Group of Artists: Marina Abramović, Neša Paripović, Zoran Popovic, Raša Todosijević, Gera Urkom, all famous for their early conceptual art practice. Milivojević's oeuvre includes painting, photography and performance. He lives in Belgrade.
Ivan Picelj: Plakat za izložbu "Fernand Léger" u Galeriji suremene umjetnosti, Zagreb, 1963. godine.
Silkprint / sitotisak
50x70cm
Reprodukcija rada u cno-zelenom tonu. U dnu plakata na crvenoj pozadini crnim slovima (Helvetica) naziv izožbe i podaci.
Fernand Léger, (born February 4, 1881, Argentan, France—died August 17, 1955, Gif-sur-Yvette), French painter who was deeply influenced by modern industrial technology and Cubism. He developed “machine art,” a style characterized by monumental mechanistic forms rendered in bold colours.
Ivan Picelj: Mogućnosti za "72
Zagreb, 1972. godine
70 × 50 cm
High Quality Screen Print / visokokvalitetan sitotisak
Bijela podloga, grafičko rješenje: u donjem dijelu plakata kompozicija geometrijskih oblika: lijevo kvadrat (čine ga 4 manja u tisku plave, crvene, žute i bijeli), koji se desno produžuje u izduženu pravokutnu plohu: crni okvir, horizontalna podjela dvjema bijelim linijama, raster sita od gotovo bijelog (lijevi dio), do crnog (desno). Gornji dio plakata: naziv izložbe, ispod njega 6 blokova informacija o izložbi, sve u tisku crne boje.
Ivan Picelj: Mogućnosti za "72
Zagreb, 1972. godine
70 × 50 cm
High Quality Screen Print / visokokvalitetan sitotisak
Bijela podloga, grafičko rješenje: u donjem dijelu plakata kompozicija geometrijskih oblika: lijevo kvadrat (čine ga 4 manja u tisku plave, crvene, žute i bijeli), koji se desno produžuje u izduženu pravokutnu plohu: crni okvir, horizontalna podjela dvjema bijelim linijama, raster sita od gotovo bijelog (lijevi dio), do crnog (desno). Gornji dio plakata: naziv izložbe, ispod njega 6 blokova informacija o izložbi, sve u tisku crne boje.
Ivan Picelj: Bruno Munari
Plakat za izložbu u Galeriji suvremene umjetnosti
Zagreb, 1973. godine
50x70cm
High Quality Screen Print / visokokvalitetan sitotisak
Atelier Brane Horvat
Bijela podloga, grafičko rješenje: prostorni prikaz crne kocke (donjivrh presječen joj je rubom plakata), gornja ploha: srebrnosiva. Ispod gornjeg ruba plakatacentrirano prezime autora zelenim, ispod njega informativni tekst (3 reda) u tisku crveneboje.
Ivan Picelj: MUO
50x70cm
Plakat za stalni postav MUO. Raster krugova pastelnih boja, u sredini crno-srebrna forografija metalnog prstena.
Zagreb, 1962. godine
High Quality Screen Print / visokokvalitetan sitotisak
Ivan Picelj: Luketić
Zagreb, 1964. godine
High Quality Screen Print / visokokvalitetan sitotisak
68 × 48 cm
Plakat za izložbu "Luketić" u GSU. Plakat je izveden u 3 boje (crna, smeđa, srebrna) na bijelom papiru. Tipografija Helvetica.
Ivan Picelj: 3. svjetska izložba fotografije
Zagreb, 1976. godine
84 × 59.5
Atelier Brane Horvat (Studio S)
High Quality Screen Print / visokokvalitetan sitotisak
Plakat za izložbu "3. svjetska izložba fotografije - Na putu za raj" u Galeriji grada Zagreba. Plakat čini detalj crno-bijele fotografije, podaci o izložbi nalaze se u dnu plakata, naziv žutim slovima, tekst u Helvetici.
Ivan Picelj: Edo Murtić
Zagreb, 1963.
Sitotisak / Silkprint
Plakat za izložbu "Murtić - emajli " u MUO.Plakat je tiskan u 4 boje (crna, žuta, narančasta i crvena). Plakatom dominira raster pravokutnika crven i narančaste boje. Po sredini plakata, na narančastoj traci, crnim slovima naziv izložbe, u dnu plakata na žutoj traci iste debljine crnim slovima podaci o izložbi.
Ivan Picelj: Zidno slikarstvo Istre
Autorska radionica: Grafički zavod Hrvatske, Zagreb
80x60,5 cm
Sitotisak / Silkprint
Reprodukcija u crno-bijeloj tehnici detalja freske (zamak). Donji dio plakata: crna podloga, tekst u tisku smeđe boje.
66 × 52cm, sitotisak na kartonu. Ivan Picelj - Plakat za izložbu "Donner a Voir 2 " u galeriji Galerie Creuze u Parizu. Zeleni papir, lijevo jedno ispod drugog imena autora. Desni dio: brojka 2, iznadi ispod tekst. Sve u tisku crne boje.