galerija bauerova 9

 

 

Sortiraj po
Prikaži po stranici

Ivan Picelj: Plakat / Knjiga

Ivan Picelj: Plakat / Knjiga Zagreb, 1964. godine 50x70cm High Quality Screen Print / visokokvalitetan sitotisak Crna podloga, grafičko rješenje: koncentrični krugovi (po 2 u tisku plave, smeđe, zelene i srebrnosive) koje čine faksimili potpisa slikara Borisa Dogana. Ispodnaziv izložbe smeđim slovima. Donji dio plakata: bijela podloga, lijevo tekst utisku crne boje.
Na upit

Dalibor Martinis: Zagrebački solisti

Dalibor Martinis: Zagrebački solisti photo Željko Stojanović. Impresum Zagreb : Galerija suvremene umjetnosti, 1974. Zagreb studio s
Na upit

Goran Trbuljak: Boltanski / Messager

Goran Trbuljak: Christian Boltanski – Annette Messager Plakat za izložbu Galerija suvremene umjetnosti Zagreb, 1975. godine 50x70 cm High Quality Screen Print / visokokvalitetan sitotisak
Na upit

Man Ray: Cadeau

Man Ray (Emmanuel Radnitzky): Cadeau Mixed media - Signed - 1479/5000 - 1974 "Cadeau" by Man Ray is the most coveted DaDa surrealist movement object. It consists of an everyday continental flat iron of the sort that had to be heated on a stove, transformed here into a non-functional, disturbing object by the addition of a single row of fourteen nails In 1974, Man Ray realised this edition in collaboration with Luciano Anselmino of Galleria "Il Fauno", Turin. Original packaging, Like new. A numbered, credit card-size, card was numbered and monogrammed by Man Ray. A certificate, with number, of the famous Arturo Schwarz is also included. 17×10 cm
Na upit

Ivan Picelj: Fotografija u muzeju i atelieru / Mikas

Ivan Picelj: Fotografija u muzeju i atelieru - Zvonimir Mikas Zagreb, 1963. Sitotisak / Silkprint 50x70cm Plakat za izložbu "Fotografija u muzeju i atelieru - Z. Mikas" u MUO. Plakat je izveden monokromno (crna i nijanse sive). Podijeljen je horizontalno, na trećine. Gornja i donja trećina su istovjetne: svaka se sastoji od 4 niza pravokutnika u nijansama sive. Unutar prvokutnika je crna silueta leće. Središnja trećina sadrži informacije o izložbi, bijelim slovima na crnoj pozadini.
Na upit

Ivan Picelj: Suvremeno poljsko slikarstvo

Ivan Picelj: Suvremeno poljsko slikarstvo Ivan Picelj: Contemporary Polish Art Galerija suvremene umjetnosti, Zagreb, 1967, 68 x 48 cm Print: Zagreb Student Centre High-quality Sitotisak / Silkscreen
Na upit

Ivan Čizmek: Structures III

Ivan Čizmek: Structures III Grafička mapa Naklada 50 Signed and numbered Edition Studio Forma Urbis, Zagreb Papir Fabriano 5 / 380g Tisak: Design & tisak Straža, Zagreb Predlist predgovor na hrvatskom i engleskom jeziku Ivica Župan 50 x 50 cm
Na upit

Ivan Picelj: Kožarić

Ivan Picelj: Kožarić Galerija suvremene umjetnosti Zagreb, 1969. 50x70 cm High Quality Screen Print / visokokvalitetan sitotisak
Na upit

Boris Bućan: Laž

Boris Bućan: Laž / Lie Rad rađen za Trigon, 1973. Devet vintage fotografija za Bućanovu intervenciju u prostoru Photo Željko Stojanović 9x14cm Boris Bućan na Trigonu 1973. radi »Lažno djelo«. On kaže: »Djelo, koje će biti prikazano na video-tejpu, svjesno sam napravio dokazujući da pravim lažno djelo. Video-tejp ne upotrebljavam u bilo kakve eksperimentalne svrhe, već želim tv medij iskoristiti kako bi što veći auditorij konzumirao moje lažno djelo.«1 Na video-vrpcu trebalo je paralelno u Zagrebu i Grazu snimiti stavljanje velikog transparenta s natpisom »Laž« na fasadu neke kuće, a pri tom zabilježiti i reakciju publike. Rad je imao nekoliko konotacija: Bućan je napravio djelo koje ne smatra umjetničkim ali ga stavlja u kontekst umjetnosti i u kontekst javnog mjesta. Djelo koje nije umjetničko predstavlja se kao umjetničko i provocira riječju laž. Što je laž: politika, umjetnost, medij videa ili televizije ili samo djelo s nazivom Laž – ostaje otvoreno pitanje. Niz sličnih provokativnih radova Bućan je izložio na svojoj samostalnoj izložbi u Galeriji suvremene umjetnosti 1975. Uvijek je u pitanju značenje i smisao nekog djela I njegove poruke. 1 Tekst u katalogu »Audiovisuelle Botschaften«, Trigon ‘73, Graz Susovski, Marijan (1982.). Inovacije u Hrvatskoj umjetnosti sedamdesetih godina. U katalogu izložbe Inovacije u Hrvatskoj umjetnosti sedamdesetih godina. Zagreb : Galerija suvremene umjetnosti; str. 27
Na upit

Manel Lledós

Manel Lledós (1955) Pastel Pencil on Paper 21x30 cm 2019. Signed and Dated
Na upit

Tri generacije beogradskih graditelja

Tri generacije beogradskih graditelja Odnos prema nasljeđu Beograd, 1984. Likovna mapa Etui sa pet grafičkih listova: Aleksandar Deroko Bogdan Bogdranović Grupa MEČ: Mustafa Musić Stevan Žutić
Na upit

Vladimir Jovanović

Vladimir Jovanović Varia Bila Triptih Beograd, 1976. Screenprint / Sitotisak 50 x 70 cm Sigend and dated Pop Art
Na upit

Jesus Rafael Soto

Jesus Rafael Soto Homage to Federico Garcia Lorca 68,3 x 48,7 Numbered and signed Silkscreen Basikom, Zagreb, 1999. Edition: 100 plus 37 EA (Artist proof) Paper: Conqueror 300
Na upit

Penezić & Rogina: Staklena kuća

Vinko Penezić & Krešimir Rogina Staklena kuća za slijepog čovjeka Diptih: Uzdužni presjek + Poprečni presjek Signed and numbered Edition 50 103 x 703 mm Zagreb 1992. Screenprint / sitotisak Atelier Brane Horvat
Na upit

Ivan Picelj: Lenjingrad

Ivan Picelj: Leninist places in Leningrad Leninjska mjesta u Lenjingradu Galerije grada Zagreba, 1970. 70 x 50 cm High-quality Sitotisak / Silkscreen
Na upit

Juraj Dobrović: SK1

Juraj Dobrović: SK1 64x49 cm Signed and numbered Atelijer Brane Horvata (Horetzky) Zagreb, 2002.
Na upit

Juraj Dobrović: SK2

Juraj Dobrović: SK2 64x49 cm Signed and numbered Atelijer Brane Horvata (Horetzky) Zagreb, 2002. High-quality Sitotisak / Silkscreen
Na upit

Juraj Dobrović: SK3

Juraj Dobrović: SK3 64x49 cm Signed and numbered Atelijer Brane Horvata (Horetzky) Zagreb, 2002. High-quality Sitotisak / Silkscreen
Na upit

Ivan Picelj: Cartier-Bresson

Ivan Picelj: Henri Cartier-Bresson / Fotografije Zagreb, 1973. Atelier Brane Horvat (Studio S) 50x70cm High Quality Screen Print / visokokvalitetan sitotisak Plakat za izložbu "Cartier-Bresson" u GSU. Preko čitave površine plakata velika c/b fotografija (negativ) - torzo muškaraca sa štapom u rukama.
Na upit

Marijan Molnar

Marijan Molnar Moje lice, moja ruka Zagreb, 1979/2016 black and white photos (2) 24x18cm Signed and dated on the back side Edition 1/4
Na upit

Raša Todosijević: Edingburška izjava

Dragoljub Raša Todosijević Edingburška izjava / Ko profitira od umetnosti Edinburgh Statement / Who makes profit from art Beograd, 1975. Silkprint 50x66,5 cm Signed Text on Serbian Cyrillic and English
Na upit

Vilko Žiljak: 60-4-AC-1975

Vilko Žiljak: 60-4-AC-1975 Zagreb, 1975. Signed and numbered 57 X 76,5 CM Edition 2/10 High Quality Screen Print / visokokvalitetan sitotisak The graphics of the series are based on the same programmes which he wrote for his professional activities in various companies in the early 1970s – that is, for technical applications. He uses artistic computer graphics exclusively for abstract portrayals and regards these as an analogy to music. Vilko Ziljak has been involved with computer graphics, among other things he was a programmer of geographical maps. In Croatia, Ziljak is a pioneer in the fields of computer graphics and typography, mathematical models as well as simulations and visual research aided by computers. Since the early 1980s he has also produced films and computer-aided animations. He lives and works in Zagreb, Croatia.
Na upit

Vilko Žiljak: 62-CM-24-MY-1975

Vilko Žiljak: 62-CM-24-MY-1975 Zagreb, 1975. Signed and numbered 57 X 76,5 cm Edition 2/10 High Quality Screen Print / visokokvalitetan sitotisak In (New) Tendencies 5 (1973), Vilko Ziljak exhibited ASCCI photographs, i.e. digital printouts. The graphics of the series are based on the same programmes which he wrote for his professional activities in various companies in the early 1970s – that is, for technical applications. He uses artistic computer graphics exclusively for abstract portrayals and regards these as an analogy to music. Vilko Ziljak has been involved with computer graphics, among other things he was a programmer of geographical maps. In Croatia, Ziljak is a pioneer in the fields of computer graphics and typography, mathematical models as well as simulations and visual research aided by computers. Since the early 1980s he has also produced films and computer-aided animations. Born 1946 in Sveti Ivan Zelina, Croatia. Studied electrical engineering at the Faculty of Electrical Engineering and Computing at the University of Zagreb (Ph.D. 1981). From 1999 professor of graphic technology and head of the department of typography and computer graphics at the Faculty of Graphic Art at the University in Zagreb.
Na upit

Ivan Picelj: Suvremena francuska tapiserija

Ivan Picelj: Suvremena francuska tapiserija Plakat za izložbu "Suvremena francuska tapiserija" u Muzeju za umjetnost i obrt Zagreb, 1966. 48x67,5 cm High Quality Screen Print / visokokvalitetan sitotisak
Na upit