GALERIJA

 

 

Sortiraj po
Prikaži po stranici

Eugen Feller

Eugen Feller (1942.) Akril na platnu Ciklus Nove slike Zagreb, 2010. 50x40 cm Potpis i godina (2010.) na pozadini Signed and dated at back
Na upit

Eugen Feller

Eugen Feller (1942.) Akril na platnu Ciklus Nove slike Zagreb, 2021. 50x40 cm Signed and dated at back
Na upit

Vladimir Dodig Trokut

Vladimir Dodig Trokut Tama Split, 1970. Black Out/In Art Akrilik na dasci 82 x 62 cm
Na upit

Juraj Dobrović

Juraj Dobrović Akril / Collage Zagreb, 1973 30x30 cm Signed and dated
Na upit

Juraj Dobrović

Juraj Dobrović Collage Zagreb, 1973 30x30 cm Signed and dated
Na upit

Dean Jokanović Toumin

Dean Jokanović Toumin K 18 Black Zagreb, 2018. 48 cm Akril / drvo
Na upit

Dean Jokanović Toumin

Dean Jokanovic Toumin K 18 White Zagreb, 2018. 48 cm Akril / drvo (wood) Unique Art work
Na upit

Luis Tomasello

Luis Tomasello Lumiere noire medium: wood and plastics period: 2011 signature: in marker at the back edition 60 size: 40cm x 40cm x 4cm (15.7” x 15.7” x 1.6”)
Na upit

Sanja Iveković: Marina Abramović

Marina Abramović: Originalni plakat za prvu veliku izložbu / performance Rhythm 2 Original poster for first big Marina Abramovic solo exhibition / performance Rhythm 2 Design Sanja Iveković. Galerija suvremene umjetnosti 14.10.1974. godine. High Quality Screen Print / visokokvalitetan sitotisak by Studio S 70x100cm Stanje odlično / fine condition. Very very rare and important Among the posters designed by Sanja Iveković for the Gallery, certainly the most well-known is the one created for the exhibition of Marina Abramović in 1974, again characteristic for its unusual intervention into the rectangular shape of the poster, created by cutting the right lower corner of the poster. In this case, the intervention is not only a reflection on the specificity of the medium, but also a reference to the artistic practice of Marina Abramović. The radical intervention in the limits of the poster’s medium is related to the body art of the artist herself, whose artistic practice often involves reaching the limits of physical and psychological exertion. Source: Marko Golub and Dejan Kršić
Na upit

Mangelos

Mangelos: manifest o impresionizmu (in Croatian), 1977. High Quality Screen Print / visokokvalitetan sitotisak 84 x 52 cm (33 1/8" x 20 1/2") Mangelos: manifest o impresionizmu silknprint on paper. Zagreb 1977. Produced as part of a gallery show in Zagreb that featured his manifesto work. Mangelos. Manifesti: noart. Zagreb: Atelier Tošo Dabac, 1978.
Na upit

Boris Bućan: Laž

Boris Bućan: Laž / Lie Rad rađen za Trigon, 1973. Devet vintage fotografija za Bućanovu intervenciju u prostoru Photo Željko Stojanović 9x14cm Boris Bućan na Trigonu 1973. radi »Lažno djelo«. On kaže: »Djelo, koje će biti prikazano na video-tejpu, svjesno sam napravio dokazujući da pravim lažno djelo. Video-tejp ne upotrebljavam u bilo kakve eksperimentalne svrhe, već želim tv medij iskoristiti kako bi što veći auditorij konzumirao moje lažno djelo.«1 Na video-vrpcu trebalo je paralelno u Zagrebu i Grazu snimiti stavljanje velikog transparenta s natpisom »Laž« na fasadu neke kuće, a pri tom zabilježiti i reakciju publike. Rad je imao nekoliko konotacija: Bućan je napravio djelo koje ne smatra umjetničkim ali ga stavlja u kontekst umjetnosti i u kontekst javnog mjesta. Djelo koje nije umjetničko predstavlja se kao umjetničko i provocira riječju laž. Što je laž: politika, umjetnost, medij videa ili televizije ili samo djelo s nazivom Laž – ostaje otvoreno pitanje. Niz sličnih provokativnih radova Bućan je izložio na svojoj samostalnoj izložbi u Galeriji suvremene umjetnosti 1975. Uvijek je u pitanju značenje i smisao nekog djela I njegove poruke. 1 Tekst u katalogu »Audiovisuelle Botschaften«, Trigon ‘73, Graz Susovski, Marijan (1982.). Inovacije u Hrvatskoj umjetnosti sedamdesetih godina. U katalogu izložbe Inovacije u Hrvatskoj umjetnosti sedamdesetih godina. Zagreb : Galerija suvremene umjetnosti; str. 27
Na upit

Alberto Biasi: Torsioni Sovrapposte

Alberto Biasi: Torsioni Sovrapposte Noir Multiple: wood and pvc lamellae 2016. Signature engraved by the artist Edition 15 Size 52cm x 51cm x 10cm (20.5'' x 20.1'' x 3.9'') Condition perfect condition
Na upit

Marina Apollonio

Marina Apollonio Dinamica Circolare 6B Ruotato – Vertigo wood and turning circle period: 1968-2020 signature: handsigned at the back edition: 20 size: 42cm x 42cm (16.5” x 16.5”)
Na upit

Dean Jokanović Toumin

Dean Jokanović Toumin Analitičko / primarno slikarstvo Akril na platnu No. XXII 40x40 cm Milano, 1976.
Na upit

Koloman Novak

Koloman Novak 1962. Akril na dasci. Pjeskareno. 38 x 26 x 2 cm
Na upit

Neša Paripović

Neša Paripović Intersection / Self-portrait with hat Vintage silver print Beograd, 1995. Edition 5 93x93 cm Signed and numbered on the back
Na upit

Eugen Feller

Eugen Feller (1942.) Akril na platnu 2010. godina 60x50cm Signed and dated at back Ciklus Nove slike
Na upit

Vlado Kristl

Vlado Kristl Zagreb, 1961. Edition 10 Signed and dated 19x9 cm Framed 28x33 cm Acrylic and colored vibrant plastic foil
Na upit

Ivan Picelj: Tendencije 4 (I)

Ivan Picelj: Tendencije 4 49,5x97cm High Quality Screen Print / visokokvalitetan sitotisak Atelier Brane Horvat (Studio S) Tendencije 4, Kompjutori i vizuelna istraživanja - Tendency 4, Computer and Visual Research. Informational exhibition featuring computer graphics and programmed works, Centar za kulturu i informacije [Center for Culture and Information], Zagreb, 2–8 August 1968. Crna podloga, grafičko rješenje čini raster krugova i kružnica u tisku srebrnosive boje. Donji dio plakata: naziv izložbe paralelno na hrvatskom i engleskom jeziku, ispod 4 bloka informativnih tekstova odijeljenih okomitim linijama, sve bijele boje. Participating artists Kurd Alsleben and Cord Passow (DE), Ars intermedia (Otto Beckmann (RU/AT), Alfred Grassl (AT)), Vladimir Bonačić (YU-CR), California Computer Products (Kerry Strand, Larry Jenkins, Doyle Cavin, Dee Hudson, Jane Moon) (US), Compos 68 (Jan Baptist Bedaux, Jeroen Clausman, Arthur Veen) (NL), Waldemar Cordeiro (IT/BR), Charles Csuri (US), Darel D. Eschbach (US), Willam Allan Fetter (US), Alan Mark France (UK), David R. Garrison (US), Jens Harke (DE), Leon D. Harmon and Kenneth C. Knowlton (US), Hiroshi Kawano (JP), Auro Lecci (IT), Robert Mallary (US), Gustav Metzger (DE/UK) (with D. E. Evans, Beverly Rowe and R. J. Stibbs (UK)), Leslie Mezei (HU/CA), Petar Milojević (YU-SR/CA), Frieder Nake (DE/CA), Georg Nees (DE), A. Michael Noll (US), Michael Palyka (US), Ivan Picelj (YU-CR), Rechenzentrum des Instituts Boris Kidrič, Vinča (YU-SR), Manfred Robert Schroeder (DE/US), Lloyd Quinton Summer (US), Alan Sutcliffe (UK), Zdeněk Sýkora (CS-CZ), Evan Harris Walker (US), Edward Zajec (IT/US).
Na upit

Ratko Petrić

Ratko Petrić Ruka / srednji prst Poliester Signed and dated: Petrić 73 Zagreb, 1973. Visina 30 cm 30x13x9 cm Ratko Petrić (Zadar, 1941. – Zagreb, 2010.)
Na upit

Slavko Kopač

Slavko Kopač Les amoureux / Lovers / Ljubavnici Paris, 1960. Stone signed and dated on the back label under the base: Galerie Mona Lisa, Paris 22,5 x 26 cm with base: 28 x 26 cm
Na upit

Penezić & Rogina: Works = radovi

Penezić & Rogina: Works = radovi Vinko Penezić & Krešimir Rogina Grafička mapa Naklada 50 primjeraka Signatura autora na svakom graf. listu d.d. olovkom: VPenezić K. Rogina '92; l.d. olovkom: numeracija; s.d. naslov prikaza. - Grafički listovi formata 103 x 703 mm Mapa je u zaštitnom omotu Zagreb 1992. Screenprint / sitotisak Atelier Brane Horvat Uključuje i knjigu - Feđa Vukić: 30 do 30 (30 to 30)
Na upit

Mangelos: manifesto of manifesto

Mangelos: manifesto of manifesto in English Zagreb, 1977. screenprint on paper 70 x 50 cm (27 1/2" x 19 5/8") Produced as part of a gallery show in Zagreb that featured his manifesto work. Mangelos. Manifesti: noart. Zagreb: Atelier Tošo Dabac, 1978.
Na upit

Goran Trbuljak

“Još jedna prilika da budete umjetnik”, plakat za izložbu, Galerija SC, 1973. tipografski plakat dimenzija 70 x 50 cm koji počinje sa tekstom ‘Ovaj plakat nije dobar plakat jer:’ i nastavlja istim pismom u drugom pasusu: ‘Odlikom dobrog plakata smatra se jasan, u isti mah sadržajan i kratak, s veće udaljenosti čitljiv tekst koji se lako pamti, a programski je povezan sa slikom. Plakatska slika opet treba da veže optičku pažnju i ujedno emotivno-izazovno ili asocijativno- djeluje na senzibilitet onih kojima je namijenjena.’ Drugi paragraf prenosi članak o plakatu iz Enciklopedije Leksikografskog zavoda, što je i navedeno manjim slovima, uz osnovne podatke o izložbi. Ovim plakatom ostvaren je reprezentativni primjer meta-dizajna. Osim kada koristi medij plakata za radove u vlastitoj umjetničkoj praksi, ovo je rijedak primjer gdje Trbuljak direktno implementira metodologiju konceptualne umjetnosti u područje dizajna. Kasnije će ostvariti još nekoliko primjera meta-dizajna, izložbenog plakata ‘Christian Boltanski – Annette Messager’ (1975), naslovnice časopisa Film (1978) i novina Polet (1979) te filmskog plakata Treća žena (1997), o čemu će naknadno biti riječi. Izvor: Darko Fritz
Na upit