Umjetnost i dizajn

Sortiraj po
Prikaži po stranici

Marko Tadić: Thank You

Mixed Media. Unikat 1/1. Originalni radovi Marka Tadića. Artist's Book iz 2009. godine. Mixed Media. Unikat 1/1. Originalni radovi Marka Tadića. Artist's Book, iz 2009. godine - napravljen u notesu Journal, izrađenom četrdesetih godina dvadesetog stol
Na upit

Mangelos: Energija no 9.

Artist's Book. Artist Edition for Exhibition, Galerija Dubrava, Zagreb January 1979. Postav izložbe Vlado Perović. Naklada 200 primjeraka.
Na upit

Ivan Picelj: Getulio Alviani

Ivan Picelj: Getulio Alviani Galerija suvremene umjetnosti Zagreb, 1962. godine High Quality Screen Print / visokokvalitetan sitotisak 50x70cm Grafičko rješenje: okomite nepravilne geometrijske forme u kombinaciji tiska sive i srebrnosive boje. Gornji i donji dio plakata: horizontalne svijetlosive plohe s tekstom u tisku tamnosive: gore ime autora, dolje informacija o izložbi.
Na upit

Ivan Picelj: Kiky Vinces Vinci

Ivan Picelj: Kiky Vinces Vinci Zagreb, 1965. godine High Quality Screen Print / visokokvalitetan sitotisak 50x70cm Plakat za izložbu "Kiky Vinces Vinci" u MUO. Plakat je izveden u 2 boje (crna, siva) na bijelom papiru. Tipografija Helvetica.
Na upit

Man Ray: Cadeau

Man Ray (Emmanuel Radnitzky): Cadeau Mixed media - Signed - 1479/5000 - 1974 "Cadeau" by Man Ray is the most coveted DaDa surrealist movement object. It consists of an everyday continental flat iron of the sort that had to be heated on a stove, transformed here into a non-functional, disturbing object by the addition of a single row of fourteen nails In 1974, Man Ray realised this edition in collaboration with Luciano Anselmino of Galleria "Il Fauno", Turin. Original packaging, Like new. A numbered, credit card-size, card was numbered and monogrammed by Man Ray. A certificate, with number, of the famous Arturo Schwarz is also included. 17×10 cm
Na upit

Skopje: Potres / EarthQuake 26.07.1963.

Skopje: Potres / EarthQuake 26.07.1963. Skopje: 26.07.1963. Potres. Luksuzno izdanje, napravljeno za državnike i diplomaciju. Mekana, fina koža.
Na upit

Dalibor Martinis: Zagrebački solisti

Dalibor Martinis: Zagrebački solisti photo Željko Stojanović. Impresum Zagreb : Galerija suvremene umjetnosti, 1974. Zagreb studio s
Na upit

Raša Todosijević: Was ist kunst, Marinela Koželj?

Dragoljub Todosijević - potpisani plakat 86 x 68ncm, presavijan - Was ist kunst Marinela Koželj - IIDP, SKC- Beograd 1978
Na upit

Ivan Picelj: Vizionarna arhitektura

Ivan Picelj: Vizionarna arhitektura Plakat za izložbu "Vizionarna arhitektura" u Muzeju za umjetnost i obrt. Tiskano u 5 boja (plava, narančasta, crvena, zelena, svj. siva) na bijelom papiru. Plava pozadina. Krugovi ucrtani jedan u drugi, raznih boja. U zagrebačkom muzeju za umjetnosti i obrt 1963. godine održana je izložba Vizionarna arhitektura u organizaciji moma-e iz new Yorka. na izložbi je bio prikazan niz projekata iz raznih razdoblja, sveukupno stotinjak djela na panoima podijeljenima u nekoliko kategorija: 1. zgrade čiji oblici predstavljaju neku vrstu odredišta, 2. linearne, “putujuće” strukture, 3. zgrade složenih 'mitoloških' oblika. dio izloženih projekata bio je inspiriran organskim svijetom i evolucijom oblika. Uz izložbu je otisnut manji katalog.
Na upit

Ivan Picelj: Majakovski

Ivan Picelj: Majakovski Majakovski: Galerija suvremene umjetnosti, Zagreb 1973. godine Autorska radionica: Studentski centar, Zagreb 70.5 × 50 cm High-quality Silkscreen / Sitotisak Bijela podloga, grafičko rješenje: kompozicija geometrijskih elemenata u tisku crne i crvene koji čine srp i čekić. Dijagonalno položenim slovima u tisku crveneprezime autora. Ispod gornjeg ruba plakata informativni tekst u tisku crne (4 reda).
Na upit

Aleksandar Srnec

Aleksandar Srnec Plakat za izložbu generalnog urbanističkog plana Pule Pula, 1964. godine 656x477mm High Quality Screen Print / visokokvalitetan sitotisak Sitotisak Studentski centar, Zagreb
Na upit

Ivan Picelj: Zidno slikarstvo Istre

Ivan Picelj: Zidno slikarstvo Istre Autorska radionica: Grafički zavod Hrvatske, Zagreb 80x60,5 cm Sitotisak / Silkprint Reprodukcija u crno-bijeloj tehnici detalja freske (zamak). Donji dio plakata: crna podloga, tekst u tisku smeđe boje.
Na upit

Julije Knifer: Arbaitprozess - Tubingen 1975

Julije Knifer - Arbaitprozess - Tubingen 1975. Signed, dated and small draw - Meandar by artist. colossal meander created by Knifer on a 20 x 30 m canvas in a quarry in Tübingen (1975).
Na upit

Ivan Picelj: Mogućnosti za "72

Ivan Picelj: Mogućnosti za "72 Zagreb, 1972. godine 70 × 50 cm High Quality Screen Print / visokokvalitetan sitotisak Bijela podloga, grafičko rješenje: u donjem dijelu plakata kompozicija geometrijskih oblika: lijevo kvadrat (čine ga 4 manja u tisku plave, crvene, žute i bijeli), koji se desno produžuje u izduženu pravokutnu plohu: crni okvir, horizontalna podjela dvjema bijelim linijama, raster sita od gotovo bijelog (lijevi dio), do crnog (desno). Gornji dio plakata: naziv izložbe, ispod njega 6 blokova informacija o izložbi, sve u tisku crne boje.
Na upit

GEFF 69: Obavijest 1-3 (komplet)

GEFF 69, Zagreb Seksualnost kao mogući put u novi humanizam GEFF, Genre Experimental Film Festival, was international experimental film festival organized from 1963 to 1970 in Zagreb, Croatia. GEFF was established after a series of debates between experimental filmmakers held at the Kino Club in Zagreb entitled “Anti-film and Us,” which was led by Mihovil Pansini, leading experimental film author. Anti-film was a type of film that was more focused on the pure acts of research and discovery, delving into its self-reflexive media language rather than any expression or communication happening between artist and viewer. Anti-film represented a radical annihilation of conventional film, its elements, principals and structure. GEFF became a worldwide locus for non-professional and experimental filmmakers. GEFF 69, pod naslovom Seksualnost kao mogućnost za novi humanizam, trebao se dogoditi u prosincu 1969., no pomaknut je za travanj 1970. godine. Najavljena Retrospektiva seksualnog i erotskog filma zagolicala je maštu javnosti, ali i politike, tako da je ovo ujedno i njegovo posljednje izdanje. Prva izdanja festivalskog biltena-glasila krasila je fotomontaža Aurore koja izgovara rečenicu: voljela bih da sam hermafrodit pa da mogu i sa ženama, dok je gradske površine ukrašavao plakat za izložbu Renea Hollosa, na kojemu je prikazan stilizirani golemi penis s grčkim podnatpisom fallikos antropos. Kasnije povučen na inzistiranje viših političkih instanci, ovaj plakat najavio je i beskompromisni GEFF 69 koji je, kako je pisao tadašnji Filmski svet, od skromne svečanosti zaljubljenika u film postao senzacija za koju su se ulaznice prodavale kao vruća roba. Najviše zanimanja izazvale su projekcije filmova Andyja Warhola i Paula Morrisseya, gošća festivala Carolle Schneemann pokazala je svoj Fuses, dok je nemali interes izazvao pjesnički performance novosadske umjetnice Katalin Ladik, koja je proglašena i najfinijom damom festivala.
Na upit

Ivan Picelj: Bruno Munari

Ivan Picelj: Bruno Munari Plakat za izložbu u Galeriji suvremene umjetnosti Zagreb, 1973. godine 50x70cm High Quality Screen Print / visokokvalitetan sitotisak Atelier Brane Horvat Bijela podloga, grafičko rješenje: prostorni prikaz crne kocke (donjivrh presječen joj je rubom plakata), gornja ploha: srebrnosiva. Ispod gornjeg ruba plakatacentrirano prezime autora zelenim, ispod njega informativni tekst (3 reda) u tisku crveneboje.
Na upit

Ivan Picelj: Donner à voir

66 × 52cm, sitotisak na kartonu. Ivan Picelj - Plakat za izložbu "Donner a Voir 2 " u galeriji Galerie Creuze u Parizu. Zeleni papir, lijevo jedno ispod drugog imena autora. Desni dio: brojka 2, iznadi ispod tekst. Sve u tisku crne boje.
Na upit

Ivan Picelj: Skurjeni

Ivan Picelj - Plakat za izložbu "Skurjeni" u GSU. Plakat je izveden u 3 boje na bijelom papiru bež, crvena, crna). Osnovni motiv plakata je uvećani detalj grafike Matije Skurjenija s motivom debla (kore). Po sredini plakata ime autora izvedeno kao potpis
Na upit

Ivan Picelj: Oskar Herman

Plakat za izložbu "Herman" u Galeriji suvremene umjetnosti 1966. godine. Plakat je izveden u 3 boje (crna, roza, plava) na bijelom papiru. Sitotisak 70 × 50cm
Na upit

Ivan Picelj: Marc Chagall

Ivan Picelj - Plakat za izložbu: Marc Chagall, Galerija suvremene umjetnosti Zagreb, katarinin trg 2 7.VII-10.IX 1967. Žuta podloga, crni crtež (stilizirani muški lik s violinom), dolje lijevo datum crnim, gore lijevo i ispod gornjeg ruba (4 bloka) tekst
Na upit

Ivan Picelj: Vladimir Veličković

Ivan Picelj - Plakat za izložbu "Veličković"u Galeriji suvremene umjetnosti. Na ružičasto-bijeloj pozadini, reprodukcija grafike u plavo-crnom tonu. Iznad grafike, naziv izložbe plavim slovima. Podaci o izložbi, lijevo i desno od grafike, crnim slovima.
Na upit

Marko Tadić: Journal - Artist's Book

Mixed Media. Artist's Book. Unikat 1/1. Originalni radovi Marka Tadića. Artist's Book, iz 2009. godine - napravljen u notesu Journal, izrađenom četrdesetih godina dvadesetog stoljeća Notes je kupljen u Los angelosu, i prvih par stranica je bilo korišteno
Na upit

Ivan Picelj: A (Edition a) 1

A (Edition a) 1. Artist Book. Ivan Picelj, vlastita naklada, Zagreb 1962. Površiva IV 1961 (detalj) - foto Branko Balić. Štampanou Grafičkom zavodu Hrvatske, Zagreb 1962. Founded by the painter Ivan Picelj edition a represented the aesthetic and ideolo
Na upit

Grupa šestorice autora: Izložbe / akcije 1975-1977

Izložbe - akcije 1975-1977, Grupa šestorice autora. Cefft - Centar za fotografiju, film i televiziju. 25.03. - 17.04. 1977. Uključuje rad Mladena Stilinovića i jednu intervenciju u tekstu. Artist's book. Urednik edicije Mangelos. Autori koncepcije i tekst
Na upit