Art Print

Sortiraj po
Prikaži po stranici

Mangelos

Mangelos: manifest o impresionizmu (in Croatian), 1977. High Quality Screen Print / visokokvalitetan sitotisak 84 x 52 cm (33 1/8" x 20 1/2") Mangelos: manifest o impresionizmu silknprint on paper. Zagreb 1977. Produced as part of a gallery show in Zagreb that featured his manifesto work. Mangelos. Manifesti: noart. Zagreb: Atelier Tošo Dabac, 1978.
Na upit

Sanja Iveković: Marina Abramović

Marina Abramović: Originalni plakat za prvu veliku izložbu / performance Rhythm 2 Original poster for first big Marina Abramovic solo exhibition / performance Rhythm 2 Design Sanja Iveković. Galerija suvremene umjetnosti 14.10.1974. godine. High Quality Screen Print / visokokvalitetan sitotisak by Studio S 70x100cm Stanje odlično / fine condition. Very very rare and important Among the posters designed by Sanja Iveković for the Gallery, certainly the most well-known is the one created for the exhibition of Marina Abramović in 1974, again characteristic for its unusual intervention into the rectangular shape of the poster, created by cutting the right lower corner of the poster. In this case, the intervention is not only a reflection on the specificity of the medium, but also a reference to the artistic practice of Marina Abramović. The radical intervention in the limits of the poster’s medium is related to the body art of the artist herself, whose artistic practice often involves reaching the limits of physical and psychological exertion. Source: Marko Golub and Dejan Kršić
Na upit

Ivan Picelj: Tendencije 4 (I)

Ivan Picelj: Tendencije 4 49,5x97cm High Quality Screen Print / visokokvalitetan sitotisak Atelier Brane Horvat (Studio S) Tendencije 4, Kompjutori i vizuelna istraživanja - Tendency 4, Computer and Visual Research. Informational exhibition featuring computer graphics and programmed works, Centar za kulturu i informacije [Center for Culture and Information], Zagreb, 2–8 August 1968. Crna podloga, grafičko rješenje čini raster krugova i kružnica u tisku srebrnosive boje. Donji dio plakata: naziv izložbe paralelno na hrvatskom i engleskom jeziku, ispod 4 bloka informativnih tekstova odijeljenih okomitim linijama, sve bijele boje. Participating artists Kurd Alsleben and Cord Passow (DE), Ars intermedia (Otto Beckmann (RU/AT), Alfred Grassl (AT)), Vladimir Bonačić (YU-CR), California Computer Products (Kerry Strand, Larry Jenkins, Doyle Cavin, Dee Hudson, Jane Moon) (US), Compos 68 (Jan Baptist Bedaux, Jeroen Clausman, Arthur Veen) (NL), Waldemar Cordeiro (IT/BR), Charles Csuri (US), Darel D. Eschbach (US), Willam Allan Fetter (US), Alan Mark France (UK), David R. Garrison (US), Jens Harke (DE), Leon D. Harmon and Kenneth C. Knowlton (US), Hiroshi Kawano (JP), Auro Lecci (IT), Robert Mallary (US), Gustav Metzger (DE/UK) (with D. E. Evans, Beverly Rowe and R. J. Stibbs (UK)), Leslie Mezei (HU/CA), Petar Milojević (YU-SR/CA), Frieder Nake (DE/CA), Georg Nees (DE), A. Michael Noll (US), Michael Palyka (US), Ivan Picelj (YU-CR), Rechenzentrum des Instituts Boris Kidrič, Vinča (YU-SR), Manfred Robert Schroeder (DE/US), Lloyd Quinton Summer (US), Alan Sutcliffe (UK), Zdeněk Sýkora (CS-CZ), Evan Harris Walker (US), Edward Zajec (IT/US).
Na upit

Goran Trbuljak

“Još jedna prilika da budete umjetnik”, plakat za izložbu, Galerija SC, 1973. tipografski plakat dimenzija 70 x 50 cm koji počinje sa tekstom ‘Ovaj plakat nije dobar plakat jer:’ i nastavlja istim pismom u drugom pasusu: ‘Odlikom dobrog plakata smatra se jasan, u isti mah sadržajan i kratak, s veće udaljenosti čitljiv tekst koji se lako pamti, a programski je povezan sa slikom. Plakatska slika opet treba da veže optičku pažnju i ujedno emotivno-izazovno ili asocijativno- djeluje na senzibilitet onih kojima je namijenjena.’ Drugi paragraf prenosi članak o plakatu iz Enciklopedije Leksikografskog zavoda, što je i navedeno manjim slovima, uz osnovne podatke o izložbi. Ovim plakatom ostvaren je reprezentativni primjer meta-dizajna. Osim kada koristi medij plakata za radove u vlastitoj umjetničkoj praksi, ovo je rijedak primjer gdje Trbuljak direktno implementira metodologiju konceptualne umjetnosti u područje dizajna. Kasnije će ostvariti još nekoliko primjera meta-dizajna, izložbenog plakata ‘Christian Boltanski – Annette Messager’ (1975), naslovnice časopisa Film (1978) i novina Polet (1979) te filmskog plakata Treća žena (1997), o čemu će naknadno biti riječi. Izvor: Darko Fritz
Na upit

Penezić & Rogina: Works = radovi

Penezić & Rogina: Works = radovi Vinko Penezić & Krešimir Rogina Grafička mapa Naklada 50 primjeraka Signatura autora na svakom graf. listu d.d. olovkom: VPenezić K. Rogina '92; l.d. olovkom: numeracija; s.d. naslov prikaza. - Grafički listovi formata 103 x 703 mm Mapa je u zaštitnom omotu Zagreb 1992. Screenprint / sitotisak Atelier Brane Horvat Uključuje i knjigu - Feđa Vukić: 30 do 30 (30 to 30)
Na upit

Mangelos: manifesto of manifesto

Mangelos: manifesto of manifesto in English Zagreb, 1977. screenprint on paper 70 x 50 cm (27 1/2" x 19 5/8") Produced as part of a gallery show in Zagreb that featured his manifesto work. Mangelos. Manifesti: noart. Zagreb: Atelier Tošo Dabac, 1978.
Na upit

Vlado Kristl

Vlado Kristl Variable Zagreb, 1962. Sitotisak u boji 50x70 cm Signed and nubered Edition 4/30
Na upit

Boris Bućan: Giselle

Boris Bućan: Giselle Hrvatsko narodno kazalište, Split, 1986. Svilotisak: Zagreb : Studentski centar, Grafički servis Plakat (6 dijelova) : serigrafija u bojama 204 x 196 cm, svaki dio 68 x 98 cm. Original edition, 1986.
Na upit

Boris Bućan: Nabucco

Boris Bućan: Nabucco Hrvatsko narodno kazalište, 1983. Plakat za kazališnu predstavu 29. splitskog ljeta. Svilotisak: Zagreb : Studentski centar, Grafički servis Plakat (6 dijelova) : serigrafija u bojama ; 204 x 196 cm, svaki dio 68 x 98 cm. Original edition, 1983.
Na upit

Boris Bućan: Don Carlos

Boris Bućan: Don Carlos Split : Hrvatsko narodno kazalište, 1985. Svilotisak / Silkprint: Studio S, Zagreb Plakat (6 dijelova) : sitotisak u bojama ; 204 x 195 cm, svaki dio 68 x 98 cm. Original edition, 1985.
Na upit

Boris Bućan: La Traviata

Boris Bućan: La Traviata Split. Hrvatsko narodno kazalište, 1982. Svilotisak / silkprint: Studentski centar, Grafički servis, Zagreb Plakat (6 dijelova ) 203 x 196 cm, svaki dio 68 x 98 cm. Original edition, 1982.
Na upit

Boris Bućan: Aida

Boris Bućan: Aida Hrvatsko narodno kazalište, Split, 1984. Svilotisak / silkprint: Studentski centar, Grafički servis Plakat (6 dijelova) : sitotisak u boji ; 204 x 196 cm, svaki dio 68 x 98 cm. Original edition, 1984.
Na upit

Bućan Art

Boris Bućan Art Zagreb, 1973. Original silkprint edition Signed, dated (1973.) and numbered (E.A edition). 48x68 cm
Na upit

Mangelos: manifest o društvu bez umjetnosti

Mangelos - manifest; o društvu bez umjetnosti. 50x70cm, screenprint on paper. An active member of the Gorgona group in Zagreb from 1959 to 1966, Dimitrije Bašičević was a conceptual artist devoted to the idea of “anti-art” and a desire to mov
Na upit

Goran Trbuljak

Goran Trbuljak Tendencije avangardi u hrvatskoj modernoj umjetnosti, 1919. – 1941. Plakat za izložbu Galerija suvremene umjetnosti, Zagreb, 1982. Tisak SC / Grafički servis Studentski centar, Zagreb
Na upit

Boris Bućan

Boris Bućan Crvena traka / Red Strip Sitotisak / Silkscreen Zagreb, 1971. Signed and dated 128x86 cm Edition 8/25
Na upit

Bućan Art

Boris Bućan Art Original poster for Bućan Art Galerija Studentskog centra Zagreb, 1973. Silkprint 43x59,5 cm Signed
Na upit

Dalibor Martinis: Sanja Iveković

Dalibor Martinis: Sanja Iveković Plakat izložbe Sanja Iveković; Dokumenti 1949 - 1976. Galerija suvremene umjetnosti, Zagreb 10.-30.12.1976. High Quality Screen Print / visokokvalitetan sitotisak Atelier Brane Horvat / Studio S 97,5 x 67,5 cm
Na upit

Juraj Dobrović: SK 1-3

Juraj Dobrović: SK 1-3 64x49 cm Signed and numbered Atelijer Brane Horvata (Horetzky) Zagreb, 2002. High-quality Sitotisak / Silkscreen
Na upit

Mangelos: Fenomen Picasso

Mangelos: Fenomen Picasso Novi Sad, Tribina mladih 17.-30.04.1972. Sitotisak / Silkprint Plakat: 29,6x39,6 cm
Na upit

Ivan Picelj: Nuova Tendenza 2

Nuova Tendenza 2 Design Ivan Picelj Plakat za talijansku izložbu Novih tendencija 2 Venecija / Venice 1963/64. Print: stamparia di Venezia
Na upit

Ivan Picelj: Tendencije 5

Plakat za izložbu Tendencije 5, Zagreb 1973. Design Ivan Picelj Silkprint / Sitotisak Tendencije 5 (Konstruktivna vizuelna istraživanja; Kompjuterska vizuelna istraživanja; Konceptualna umjetnost) - Tendencies 5 (Constructive Visual Research, Computer Visual Research, Conceptual Art). Exhibition, organized by the Galerija suvremene umjetnosti [Gallery of Contemporary Art], Zagreb. Tehnički muzej [Technical Museum], Zagreb, 1 June – 1 July 1973.
Na upit

Sanja Iveković

Sanja Iveković: Ljubica Gerovac (Linda Evangelista) Gen XX, oglasi u časopisima i novinama, 1997 – 2001. Plakat 68x98 cm Gen XX,” 1997–2001, presents posters of famous supermodels emblazoned with the names of female Yugoslav World War II heroes Iveković equipped the photos of professional models with the names and brief stories of women who were celebrated under socialism as “national heroines,” who are today erased from the public consciousness. The space of common knowledge or familiarity from the socialist past was evacuated in favor of popular mass culture and commercial icons. Iveković utilizes these vehicles of everyday contemporary popular literacy and invests in them content with (generally absent, and to contemporary standards unattractive) historical knowledge.
Na upit

Goran Trbuljak: Zapisi jednog umjetnika

Goran Trbuljak: Zapisi jednog umjetnika Les ecrits d'un artiste Silkprint / Sitotisak 48,9 x 68,8 cm Motovunski susreti, 1978 Signed and numbered 37/50
Na upit