EXAT 51 & Nove tendencije

Sortiraj po
Prikaži po stranici

Bit International: Complete 1-9

The bit international journal was published as part of the activities of the New Tendencies movement. The objective of the editors was: “to present information theory, exact aesthetics, design, mass media, visual communication, and related subjects, and t
Na upit

Dimitrije Bašičević Mangelos: A (Edition a) 6

Artist Book, nonstories Mangelos. Jedan list, presavijen dva puta. Raširen, u formatu 16x47,8 cm. Sklopljen, format 16x16 cm. Godine 1968. Ivan Picelj je pokrenuo ediciju "a". Sveukupno je publicirano sedam brojeva Ova e
Na upit

Ivan Picelj: Oeuvre programmée

Ivan Picelj: Oeuvre programmée Publisher Denise René Gallery , Paris, 1966. Silkprint / Sitotisak Silkprint 25 2/5 × 25 2/5 in 64.4 × 64.4 cm Signed E.A. 3/5
Na upit

Ivan Picelj: Oeuvre programmée

Ivan Picelj: Oeuvre programmée Dimensions 50×65 cm Publisher Denise René Gallery , Paris
Na upit

EXAT 51: Manifest, Zagreb 1953.

EXAT 51: Manifest Dva Manifesta Zagreb, 1953. A4 obostran Beograd, 1953. Manifest objavljen prigodom izložbe Kristl / Picelj / Rašica / Srnec A4 na dva lista, obostrano Tekst Jure Kaštelan Proglas povodom zagrebačke izložbe, pisan na pisaćem stroju. A4
Na upit

Ivan Picelj: Vjenceslav Richter

Vjenceslav Richter - Galerija suvremene umjetnosti, Zagreb, Katarinin trg 2 17.9-6.10 1968. Bijela podloga, gore tekst u tisku sive. Grafičko rješenje: raster sivih kvadrata na srebrnosivoj podlozi. Sitotisak, 50x70cm
Na upit

Ivan Picelj: Srnec

Ivan Picelj - originalni plakat iz 1969. godine. Sitotisak, 50x70cm Aleksandar Srnec - Galerija suvremene umjetnosti, Zagreb, Katarinin trg 2 10.1-2.2.1969. Crna podloga, gore prezime autora zelenim. Raster od 8 sivih kružnicas upisanim ružičastim okomi
Na upit

EXAT 51: Manifest, Beograd 1953.

EXAT 51: Manifest Beograd, 1953. Manifest objavljen prigodom izložbe Kristl / Picelj / Rašica / Srnec A4 Na dva lista A4, obostrano. Presavijan. Tekst Jure Kaštelan
Na upit

Ivan Picelj: A (Edition a) 1

A (Edition a) 1. Artist Book. Ivan Picelj, vlastita naklada, Zagreb 1962. Površiva IV 1961 (detalj) - foto Branko Balić. Štampanou Grafičkom zavodu Hrvatske, Zagreb 1962. Founded by the painter Ivan Picelj edition a represented the aesthetic and ideolo
Na upit

Julije Knifer: GSU, 1966.

Julije Knifer: GSU 1966. Vrlo rijetko u ponudi. Katalog za izložbu Julija Knifera - Galerija suvremene umjetnosti, Zagreb 1966. godine. Uključuje serigrafiju (izrada Serigraphie-atelier). Predgovor / preface - Julije Knifer i Radoslav Putar. Katalog Ivan Picelj. Fotografije Branko Balić.
Na upit

Vjenceslav Richter: Sistemska grafika 3

Vjenceslav Richter: Sistemska grafika 1970. godina 68,5 x 68,5 cm High-quality Silkscreen / Sitotisak SIG 3, AsBnCnDn, (Sistemska grafika) Signed Edition 50
Na upit

Exat 51: Piet Mondrian

Exat 51: Piet Mondrian Likovna mapa. Serigrafija 45x45 cm Piet Mondrian: Kompozicija, serigrafija izvedena u atelieru Mei­njak Zagreb, izdanje Gradske galerije suvremene umjetnosti, vlasnik originala Narodni muzej Beograd. Povodom ove izložbe galerija je publicirala reprodukciju u serigrafiji Kompozicija, P. Mondriana, 1929. Vlasnik originala je Narodni Muzej Beograd. Reprodukcija je popraćena tekstom W. Sandberga i Vere Sinobad-Pintarić. Oprema publikacije: Ivan Picelj Izvedba serigrafije: Ivan Picelj i Meinjak Picelj: Iste godine kad smo radili izložbu u Parizu (1957) izveli smo u Zagrebu jednu diverziju, koju je potpomogo Božo Bek, koji je tada radio u Kabinetu grafike. Doznali smo da u Beogradu u Narodnom muzeju postoji original Mondriana, preko poznatih smo organizirali da se to provjeri, i zaista - slika je bila u podrumu, u depoima. Kad je holandska kraljevska obitelj došla u posjet Karađorđevićima, a princ Pavle je bio poznati kolekcioner, donijela je na poklon Mondriana iz 1932. i jedan crtež Van Gogha. Picelj: Van Gogh je bio izložen, a Mondrian nikada nije pokazan. I onda je uz Bekovu pomoć Galerija odlučila posuditi Mondriana i napraviti serigrafiju. Stigao je Mondrian u kutiji, zapakiran u pak-papir, poštom. Poštom! Mi smo se primili za glavu. Odmah smo počeli razgovarati tko će ga odnijeti natrag. To je morao biti netko tko neće zaspati! Mondrian je visio tu u mom stanu, na ovom zidu, dva mjeseca. I onda smo otisnuli serigrafiju i preveli Sandbergov tekst koji je objavljen u Parizu kod Denise René, u dogovoru s njom. Vera Horvat Pintarić je također napisala tekst i tako je nastala ta mapa. Taj Mondrian i nerazumijevanje oko njega bio je poticaj da pripremimo tu didaktičku izložu koju spominjenete. To je bila silno važna izložba; na njoj smo radili godinu dana. Uz to, Depolo je bio u Parizu kod Denise René i donio je grafike Andre Bloca i Vasarelyja. Vesna Babić, direktorica Galerija grada Zagreba, pitala nas je što da radi s njima. Trebalo ih je izložiti, a nije se imalo gdje osim u Galeriji suvremene umjetnosti. Galerija je bila gradska institucija, pa je bilo pitanje kako ih izložiti jer to nije bilo dio likovnog programa Galerije. Onda se rodila ideja, i to ponovo kroz druženje, što je danas vrlo rijetko, da se napravi didaktička izložba, da podučimo ljude o čemu su tu radi, jer ono što se tada pisalo bilo je suludo. Iz kataloga izložbe citiram: "Gradska galerija suvremene umjetnosti priređuje prvu didaktičku izložbu kojom objašnjava osnovne smjernice puteva likovne umjetnosti u posljednjih 50 godin
Na upit

EXAT 51: Beograd 1953.

EXAT 51: Beograd 1953. Iznimno rijetko. Pozivnica za izložbu Exat 51: Kristl / Picelj / Rašica / Srnec Galerija Grafičkog kolektiva, Beograd 29.03.1953. Design Ivan Picelj 25x11cm
Na upit

EXAT 51: Zagreb 1953.

EXAT 51: Zagreb 1953. Iznimno rijetko. Zagreb, Dvorana Društva arhitekata Hrvatske, 18.02.-04.03.1953. Pozivnica za izložbu Exat 51: Kristl / Picelj / Rašica / Srnec Design Ivan Picelj 25x11cm
Na upit

Juraj Dobrović: Polje

Juraj Dobrović: Polja Litografija 1/10 42x42 cm Na Novim tendencijama 3 koje su bile 1965.godine, Dobrović je bio najvažnija pojava, a glavni interes su Polja koja radi kao serigrafije, reljefe te na kraju kao prostorne konstrukcije.
Na upit

Ivan Picelj & Aleksandar Srnec: Beograd, 1956.

Picelj - Srnec- Izložba - Okrugla sala, Galerija ULUS Beograd 1956. godine. 16 X 16 X 64 cm High-quality Sitotisak / Silkscreen
Na upit

Ivan Picelj: GSU 1966.

Katalog za izložbu Ivana Picelja - Galerija suvremene umjetnosti, Zagreb 1966. godine. Vrlo rijetko u ponudi. Uključuje serigrafiju Branje Horvata. Predgovor na hrvatskom i francuskom jeziku Abraham A. Moles. Katalog Ivan Picelj. Plakat Mihajlo Arsovski. Fotografije Tošo Dabac i Branko Balić- Stanje - odlično.
Na upit

Ivan Picelj: Vlado Kristl

Sitotisak. Ivan Picelj; mini plakat za izložbu Vlade Kristla, Galerija suvremene umjetnosti, Zagreb 1962. godine. 13x19cm Kvalitetno opremljen, natur, između dva stakla. Preuzimanje samo u antikvarijatu Plakat za izložbu "Kristl" u GSU. Plakat je
Na upit

Ivan Picelj: Nove tendencije

Plakat Nove Tendencije - Ivan Picelj, 1961. godine. Faksimil plakata otisnut pod nadzorom autora, u ateljeu za serigrafiju; Design i sitotisak Straža, Zagreb 2007. godine. Naklada - 100 primjeraka na 150g/m2 bijelom papiru. Manje oštećenje na vrhu vodora
Na upit

Vladimir Gudac i Josip Stošić: Dvostruka knjiga / Double Book

Dvostruka knjiga / Double Book: Vladimir Gudac i Josip Stosic, 1977. Urednik Božo Bek. Grafički urednik/Lay out i fotografije Vladimir Gudac. Prijevod Micheline Popović. Direktor Radoslav Putar. Knjiga je tiskana kao učešće na manifestaciji T6 (Tendencije
Na upit

Vjenceslav Richter: 36. Bienalle di Venezia

Lijepo dizajnirani katalog za nastup Vjenceslava Richtera - Richter - 36. Bienalle di Venezia iz 1972. godine. Richter je sudjelovao zajedno sa Dušanom Otaševićem i Vladimirom Veličkovićem. Urednica Irina Subotić. Tekstovi na engleskom i talijanskom jezik
Na upit

Jesus Rafael Soto: Zagreb, 1970.

Jesus Rafael Soto Galerija suvremene umjetnosti Zagreb, 19. 6. - 23. 8. 1970. Serigrafija - Brano Horvat. Oblikovanje - Ivan Picelj. Format 20x21
Na upit