EXAT 51 & Nove tendencije

Sortiraj po
Prikaži po stranici

Ivan Picelj: Tendencije 5

Plakat za izložbu Tendencije 5, Zagreb 1973. Design Ivan Picelj Silkprint / Sitotisak Tendencije 5 (Konstruktivna vizuelna istraživanja; Kompjuterska vizuelna istraživanja; Konceptualna umjetnost) - Tendencies 5 (Constructive Visual Research, Computer Visual Research, Conceptual Art). Exhibition, organized by the Galerija suvremene umjetnosti [Gallery of Contemporary Art], Zagreb. Tehnički muzej [Technical Museum], Zagreb, 1 June – 1 July 1973.
Na upit

Nuova Tendenza 2

Nuova Tendenza 2 Design Ivan Picelj Plakat za talijansku izložbu Novih tendencija 2 Venecija / Venice 1963/64. Print: stamparia di Venezia
Na upit

Bit International: Complete 1-9

The bit international journal was published as part of the activities of the New Tendencies movement. The objective of the editors was: “to present information theory, exact aesthetics, design, mass media, visual communication, and related subjects, and t
Na upit

EXAT 51: Manifest, Zagreb 1953.

EXAT 51: Manifest Dva Manifesta Zagreb, 1953. A4 obostran Beograd, 1953. Manifest objavljen prigodom izložbe Kristl / Picelj / Rašica / Srnec A4 na dva lista, obostrano Tekst Jure Kaštelan Proglas povodom zagrebačke izložbe, pisan na pisaćem stroju. A4
Na upit

Ivan Picelj: A (Edition a) 4

A (Edition a) 4. Serigraphie Brano Horvat. Ivan Picelj, vlastita naklada, Zagreb 1964. Founded by the painter Ivan Picelj edition a represented the aesthetic and ideological positions of the international art momevent New Tendencies, which took root in Za
Na upit

EXAT 51: Manifest, Beograd 1953.

EXAT 51: Manifest Beograd, 1953. Manifest objavljen prigodom izložbe Kristl / Picelj / Rašica / Srnec A4 Na dva lista A4, obostrano. Presavijan. Tekst Jure Kaštelan
Na upit

Mangelos: A (Edition a) 6

Artist Book, nonstories Mangelos. Jedan list, presavijen dva puta. Raširen, u formatu 16x47,8 cm. Sklopljen, format 16x16 cm. Godine 1968. Ivan Picelj je pokrenuo ediciju "a". Sveukupno je publicirano sedam brojeva Ova e
Na upit

Ivan Picelj: Vjenceslav Richter

Vjenceslav Richter - Galerija suvremene umjetnosti, Zagreb, Katarinin trg 2 17.9-6.10 1968. Bijela podloga, gore tekst u tisku sive. Grafičko rješenje: raster sivih kvadrata na srebrnosivoj podlozi. Sitotisak, 50x70cm
Na upit

Ivan Picelj: Srnec

Ivan Picelj - originalni plakat iz 1969. godine. Sitotisak, 50x70cm Aleksandar Srnec - Galerija suvremene umjetnosti, Zagreb, Katarinin trg 2 10.1-2.2.1969. Crna podloga, gore prezime autora zelenim. Raster od 8 sivih kružnicas upisanim ružičastim okomi
Na upit

Ivan Picelj: Oeuvre programmée

Ivan Picelj: Oeuvre programmée Publisher Denise René Gallery , Paris, 1966. Silkprint / Sitotisak Silkprint 25 2/5 × 25 2/5 in 64.4 × 64.4 cm Signed E.A. 3/5
Na upit

Ivan Picelj: Oeuvre programmée

Ivan Picelj: Oeuvre programmée Dimensions 50×65 cm Publisher Denise René Gallery , Paris
Na upit

Gruppo N / gruppo enne

Gruppo N, which included Alberto Biasi, Ennio Chiggo, Toni Costa, Edoardo Landi and Alfredo Massironi. The optical-dynamic experiments the group realised between its creation in 1959 and dissolution in 1967 led to Biasi being exhibited alongside Enrico Castellani and the Nove Tendencije movement in Zagreb, making him one of the instigators of the movement of Arte Programmata (‘Programmed Art’).
Na upit

Alberti, Sordini, Verga: Azimut Galleria, 1960.

Rafael Alberti, Ettore Sordini, Vittorio Verga: 11-24 maggio, Galleria Azimut, Milano 1960. Plakat izložbe Presavijan. Stanje odlično. 44x32,5cm
Na upit

Ivan Picelj: Gerstner & Gredinger & Kutter

Ivan Picelj - Gerstner & Gredinger & Kutter - reklamna grafika. Plakat, sitotisak, 49,5x70cm. Raster od 4 kvadrata naizmjenično bijelih i srebrnosivih podloga s upisanim manjim kvadratima zaobljenih uglova i kružnim oblicima u tisku crne.Gornji dio plaka
Na upit

Ivan Picelj: A (Edition a) 1

A (Edition a) 1. Artist Book. Ivan Picelj, vlastita naklada, Zagreb 1962. Površiva IV 1961 (detalj) - foto Branko Balić. Štampanou Grafičkom zavodu Hrvatske, Zagreb 1962. Founded by the painter Ivan Picelj edition a represented the aesthetic and ideolo
Na upit

Julije Knifer: GSU, 1966.

Julije Knifer: GSU 1966. Vrlo rijetko u ponudi. Katalog za izložbu Julija Knifera - Galerija suvremene umjetnosti, Zagreb 1966. godine. Uključuje serigrafiju (izrada Serigraphie-atelier). Predgovor / preface - Julije Knifer i Radoslav Putar. Katalog Ivan Picelj. Fotografije Branko Balić.
Na upit

Exat 51: Piet Mondrian

Exat 51: Piet Mondrian Likovna mapa. Serigrafija 45x45 cm Piet Mondrian: Kompozicija, serigrafija izvedena u atelieru Mei­njak Zagreb, izdanje Gradske galerije suvremene umjetnosti, vlasnik originala Narodni muzej Beograd. Povodom ove izložbe galerija je publicirala reprodukciju u serigrafiji Kompozicija, P. Mondriana, 1929. Vlasnik originala je Narodni Muzej Beograd. Reprodukcija je popraćena tekstom W. Sandberga i Vere Sinobad-Pintarić. Oprema publikacije: Ivan Picelj Izvedba serigrafije: Ivan Picelj i Meinjak Picelj: Iste godine kad smo radili izložbu u Parizu (1957) izveli smo u Zagrebu jednu diverziju, koju je potpomogo Božo Bek, koji je tada radio u Kabinetu grafike. Doznali smo da u Beogradu u Narodnom muzeju postoji original Mondriana, preko poznatih smo organizirali da se to provjeri, i zaista - slika je bila u podrumu, u depoima. Kad je holandska kraljevska obitelj došla u posjet Karađorđevićima, a princ Pavle je bio poznati kolekcioner, donijela je na poklon Mondriana iz 1932. i jedan crtež Van Gogha. Picelj: Van Gogh je bio izložen, a Mondrian nikada nije pokazan. I onda je uz Bekovu pomoć Galerija odlučila posuditi Mondriana i napraviti serigrafiju. Stigao je Mondrian u kutiji, zapakiran u pak-papir, poštom. Poštom! Mi smo se primili za glavu. Odmah smo počeli razgovarati tko će ga odnijeti natrag. To je morao biti netko tko neće zaspati! Mondrian je visio tu u mom stanu, na ovom zidu, dva mjeseca. I onda smo otisnuli serigrafiju i preveli Sandbergov tekst koji je objavljen u Parizu kod Denise René, u dogovoru s njom. Vera Horvat Pintarić je također napisala tekst i tako je nastala ta mapa. Taj Mondrian i nerazumijevanje oko njega bio je poticaj da pripremimo tu didaktičku izložu koju spominjenete. To je bila silno važna izložba; na njoj smo radili godinu dana. Uz to, Depolo je bio u Parizu kod Denise René i donio je grafike Andre Bloca i Vasarelyja. Vesna Babić, direktorica Galerija grada Zagreba, pitala nas je što da radi s njima. Trebalo ih je izložiti, a nije se imalo gdje osim u Galeriji suvremene umjetnosti. Galerija je bila gradska institucija, pa je bilo pitanje kako ih izložiti jer to nije bilo dio likovnog programa Galerije. Onda se rodila ideja, i to ponovo kroz druženje, što je danas vrlo rijetko, da se napravi didaktička izložba, da podučimo ljude o čemu su tu radi, jer ono što se tada pisalo bilo je suludo. Iz kataloga izložbe citiram: "Gradska galerija suvremene umjetnosti priređuje prvu didaktičku izložbu kojom objašnjava osnovne smjernice puteva likovne umjetnosti u posljednjih 50 godin
Na upit

Motus / GRAV: Azimut Galleria 1960.

Motus / Groupe de Recherche d’Art Visuel (GRAV) Galleria Azimut, Milano: Apr 1960 - Apr 1960 DeMarco, Hugo Rodolfo (1932 - 1995) García-Rossi, Horacio (1929 - 2012) Molnar, François (*1922) Morellet, François (1926 - 2016) Yvaral, [Jean-Pierre Vasarely] (1934 - 2002)
Na upit

Juraj Dobrović: Polje

Juraj Dobrović: Polja Litografija 1/10 42x42 cm Na Novim tendencijama 3 koje su bile 1965.godine, Dobrović je bio najvažnija pojava, a glavni interes su Polja koja radi kao serigrafije, reljefe te na kraju kao prostorne konstrukcije.
Na upit

Vjenceslav Richter: Sistemska grafika 3

Vjenceslav Richter: Sistemska grafika 1970. godina 68,5 x 68,5 cm High-quality Silkscreen / Sitotisak SIG 3, AsBnCnDn, (Sistemska grafika) Signed Edition 50
Na upit

Exat 51: Beograd, 1956.

Picelj - Srnec- Izložba - Okrugla sala, Galerija ULUS Beograd 1956. godine. 16 X 16 X 64 cm High-quality Sitotisak / Silkscreen
Na upit

EXAT 51: Beograd 1953.

EXAT 51: Beograd 1953. Iznimno rijetko. Pozivnica za izložbu Exat 51: Kristl / Picelj / Rašica / Srnec Galerija Grafičkog kolektiva, Beograd 29.03.1953. Design Ivan Picelj 25x11cm
Na upit

EXAT 51: Zagreb 1953.

EXAT 51: Zagreb 1953. Iznimno rijetko. Zagreb, Dvorana Društva arhitekata Hrvatske, 18.02.-04.03.1953. Pozivnica za izložbu Exat 51: Kristl / Picelj / Rašica / Srnec Design Ivan Picelj 25x11cm
Na upit

Enrico Castellani: Azimut Galleria, Milano 1960.

Enrico Castellani: Azimut Galleria, Milano 1960. Invitations Card 21,5x15,5 In 1960 Castellani staged his first solo exhibition, at Azimut. The show caught the eye of the gallerist Arturo Schwarz, who began to sell his work (though Castellani and Manzoni continued to swap art for meals at a local restaurant, Trattoria all’Oca d’Oro.)
Na upit