bibliofil.hr

Sortiraj po
Prikaži po stranici

GEFF 69

Kuverta / omotnica 1 (design Mihajlo Arsovski) 25x17,5 cm
100,00 €

Trigon 75/2 - Documentation

Trigon 75/2 - Documentation: International Symposium on the Function of Art) Italia: Mario Ceroli, Giulio Paolini, Michelangelo Pistoletto, Franco Vaccari, Sillani Yugoslavia: Damnjan, Nedjeljko Dragić, Vjenceslav Richter, Andraž Šalamun, Miroslav Šutej Austria: Fritz, Hoffmann, Lassing, Lesak, Mayr, Ruhm, Peter Weibel 23x24cm In nice condition.
100,00 €

Trigon 67: Ambiente/Environment

Trigon 67: Ambiente/Environment Two volumes Graphic design catalogue Yugoslavia and Germany (Mario Ceroli, Gianni Colombo, Luciano Fabro, Enzo Mari, Giuseppe Uncini, Jaki-Joza Horvat, Ivan Picelj, Vjenceslav Richter, Miroslav Sutej, Drago Trsar, Marc Adrian, Roland Goeschl, Oswald Oberhuber, Josef Pillhofer, Rudolf Pointner, Jorrit Tornquist). Text in German, Italian and Croatian.
100,00 €

Ivan Kožarić: GSU, 1969.

Ivan Kožarić: GSU, 1969. Katalog izložbe u Galeriji suvremene umjetnosti, Zagreb 1969. Predgovor Igor Zidić Fotografije Branko Balić Katalog i plakat, design Ivan Picelj Postav izložbe Dimitrije Bašičević Mangelos
100,00 €

Miroslav Šutej: 34 Biennale de Venice

Miroslav Šutej: 34 Biennale de Venice, 1968. Uključuje serigrafiju - izrada Brano Horvat Predgovor / Preface Vera Horvat Pintarić Plakat i katalog, design: Ivan Picelj 20x21cm 24p
100,00 €

Podravski motivi

Krsto Hegedušić: Podravski motivi-predgovor Miroslav Krleža Prvo izdanje. Minerva, Zagreb, 1933. godine. U vrlo korektnom antikvarnom stanju, na naslovnici manji tragovi vremena, i naljepnica privatne biblioteke. Podravski motivi tiskani 1933. kao vizualni korelat književnog ruralnog mita Miroslava Krleže popraćeni su i Krležinim predgovorom. Trideset i četiri crteža Krste Hegedušića. S predgovorom Miroslava Krleže. Godine 1933. Miroslav Krleža objavljuje Predgovor podravskim motivima Krste Hegedušića – esej o umjetnosti čime započinje tzv. Sukob na književnoj ljevici ŕ Krleža se suprotstavlja mišljenju da umjetničko stvaranje mora biti odraz društvenih trenutaka Podravski motivi Krste Hegedušića – zbirka crteža objavljena 1933. u Zagrebu – pokazali su se jednom od prijelomnih točaka u hrvatskoj umjetnosti međuratnog razdoblja. Njihova se važnost prepoznaje na dvije temeljne razine. Prvo, tridesetak Hegedušićevih crteža može se interpretirati u kontekstu osnovnih obilježja djelovanja Udruženja umjetnika Zemlja, kao eksplicitan iskaz autorovih oblikovnih nastojanja, ali i sadržajnih inklinacija. S druge strane, Podravski motivi posjeduju osobitu važnost zbog složene ideološke bitke koja ih je pratila. Naime, Predgovor Podravskim motivima Miroslava Krleže – po riječima Stanka Lasića, njegova najznačajnijeg tumača – »osnovni je tekst čitava sukoba na književnoj ljevici«. U tom smislu i sami su crteži nedugo nakon objavljivanja zadobili dodatnu težinu, pa su značenjski promatrani prije svega u temeljnom kontekstu uvodnoga teksta: u svjetlu zalaganja za društveno angažiranu, ali neovisnu umjetnost, za umjetničko djelo kao produkt individualnih stvaralačkih poticaja, a protiv njegove sveobuhvatne ideologizacije. Ipak, kritičko sagledavanje samih crteža, kao i njihova predgovora, ne može biti ograničeno isključivo na spektar značenja povezan s glasovitim sukobom na ljevici. Naime, u Predgovoru Krleža raspravlja i o mnogim problemima koje prepoznaje kao ključne za određivanje obilježja hrvatskog kulturnog identiteta početkom četvrtog desetljeća. Tako se pojedini dijelovi teksta mogu tumačiti kroz prizmu odnosa nacionalnog identiteta i umjetničkog stvaralaštva, kao jednog od temeljnih problema koji su nastojali artikulirati vodeći članovi Udruženja umjetnika Zemlja, ali i drugi protagonisti hrvatske umjetnosti. U tom smislu, posebna se pozornost pridaje Hegedušićevoj ulozi u procesu artikulacije ideje o nezavisnom, nacionalnom likovnom izrazu te se ističe značenje Podravskih motiva u povezivanju ideoloških pozicija s lijevim političkim predznakom i nacionalnih kategorija, što toj ideji daje specifično obilježje među srodnim pojavama u srednjoeuropskom kulturnom prostoru. Autor: Krsto Hegedušić Izdavač: Liber, Zagreb Godina: 1971 Uvez: tvrdi Format: 17x25 Stranica: 65
100,00 €

Ivan Picelj: GSU 1966.

Katalog za izložbu Ivana Picelja - Galerija suvremene umjetnosti, Zagreb 1966. godine. Vrlo rijetko u ponudi. Uključuje serigrafiju Branje Horvata. Predgovor na hrvatskom i francuskom jeziku Abraham A. Moles. Katalog Ivan Picelj. Plakat Mihajlo Arsovski. Fotografije Tošo Dabac i Branko Balić- Stanje - odlično.
100,00 €

Dubravka Rakoci: Zagreb Circles

Dubravka Rakoci: Zagreb Circles. ifa-Galerie Bonn, 1993. Plakat. 55x85cm Presavijan. U odličnom stanju. Verantwortlich Iris Lenz & Stephanie Jacobs. Gestaltung Walther Mertel Photographie - Goran Petercol, Dubravka Rakoci, Nino Semialjac Litographie APEX Koln 18x29cm Condition - like new.
100,00 €

Hrvatska / zemlja ljepote : Kroaten / Land der Schonheit

Hrvatska / zemlja ljepote : Kroaten / Land der Schonheit Autor August Frajdić. Suradnik Josip Horvat Fotografska monografija. August Frajtić: Hrvatska zemlja ljepote. 31 list tekst; 48 fotografija; tabela s popisom ilustracija i fotografa. (Ernest Cuvaj, Tošo Dabac, Dušan Frković, Mladen Grčević, Ignajt Habermuller, Margareta Komzak, Božidar Krznariž, Radoslav Lorković, Milan Moravec, Maksimilijan Paspa, Tedor Paspa, Zlatko Speis, Edmund Stoger, Marijan Kirasić, EugenTrišler. U knjizi su predstavljene četri fotografije Mladena Grčevića: Kamenita vrata u Zagrebu, Trg pred prvostolnom crkvom, Grad Veliki Tabor u Hrvatskom zagorju, Zalaz sunca za Učkom, Istra.
100,00 €

Tri generacije beogradskih graditelja

Tri generacije beogradskih graditelja Odnos prema nasljeđu Beograd, 1984. Likovna mapa Etui sa pet grafičkih listova: Aleksandar Deroko Bogdan Bogdranović Grupa MEČ: Mustafa Musić Stevan Žutić
100,00 €

Izgled / Juni 77

Izgled / Juni 77 Srećna nova umetnost, Beograd, 1977. Urednik Vladimir Jovanović 15x35 cm The first announcement of a Kozmetika concert appeared in June 1977, on the back cover of Izgled magazine. The author of that magazine, as well as of the name of the group, was painter Vladimir Jovanović, one of many visual artists who tried themselves out as R’n’R musicians. Explaining the name of the band, he spoke about a visual art technique he invented himself – painting with face powder and lipstick. Izgled was a fanzine, self-published, but it was completely different from the punk fanzines made in those days. It looked like Warhol’s Interview, and was under the strong influence of David Bowie’s aesthetics. Kozmetika was the other face of Izgled, and its members were Marko Pešić, Saša Nikolić, Goran Vejvoda and Slobodan Konjović. Since they were without a formal musical education, they began to work within a band context in order to gain musical experience and investigate the potential of mutual communications through playing in the band. They had no pretentions to great careers, and no desire to be stars in the eyes of the audience – they were already that in their own eyes, even before they started playing. They made only one record, which they worked on for three years.
100,00 €

Izgled / Maj 78

Izgled / Maj 78 Galerija suvremene umjetnosti, Zagreb, 1978. Urednici Vladimir Jovanović i Marko Pešić 32x45 cm The first announcement of a Kozmetika concert appeared in June 1977, on the back cover of Izgled magazine. The author of that magazine, as well as of the name of the group, was painter Vladimir Jovanović, one of many visual artists who tried themselves out as R’n’R musicians. Explaining the name of the band, he spoke about a visual art technique he invented himself – painting with face powder and lipstick. Izgled was a fanzine, self-published, but it was completely different from the punk fanzines made in those days. It looked like Warhol’s Interview, and was under the strong influence of David Bowie’s aesthetics. Kozmetika was the other face of Izgled, and its members were Marko Pešić, Saša Nikolić, Goran Vejvoda and Slobodan Konjović. Since they were without a formal musical education, they began to work within a band context in order to gain musical experience and investigate the potential of mutual communications through playing in the band. They had no pretentions to great careers, and no desire to be stars in the eyes of the audience – they were already that in their own eyes, even before they started playing. They made only one record, which they worked on for three years.
100,00 €

Telo umetnika kao subjekt i objekt umetnosti

Vladimir Kopicl & Ana Raković Telo umetnika kao subjekt i objekt umetnosti Body Art Antologija Likovni salon tribine mladih - Novi Sad, 1972. 21,5 X 30 cm Materijal preuzet iz Avalanche, New York, / katalog `Dokumenta 5` Kassel i časopis Problemi, Ljubljana
100,00 €

A3

A3 / Grupa za akciju i anonimnu atrakciju Grupa izvodi akciju i anonimnu atrakciju u Zagrebu, u utorak, 27.06.1972. Galerija Studentskog centra, Zagreb Letak 24x30 cm Grupu čine: Dobrivoje Petrović, Nenad Petrović, Jugoslav Vlahović, Rista banić, Slavko Timotijević, Mladen Jevdjović i nitko više
100,00 €

Miroslav Krleža: Moj obračun s njima

Miroslav Krleža: Moj obračun s njima Miroslav Krleža, vlastita naklada. Zagreb, 1932. Prvo izdanje. Format: 22x14 cm Broj stranica: 217 U odličnom stanju.
100,00 €

Novine Galerije SC 49

Novine Galerije Studentskog centra 49 Zagreb, 1974. 42 x 29,5 cm Novine izdaje: Galerija Studentskog centra, Zagreb, Savska 25, Studentski centar Sveučilišta u Zagrebu; dizajn novina: Željko Borčić; Fotografije: Željko Stojanović i Enes Midžić; novine su tiskane u 600 primjeraka; tisak: Grafički srednjoškolski centar, Zagreb; za novine i galeriju odgovara: Želimir Koščević; suradnici: Vladimir Gudac, Darko Glavan, Želimir Koščević, Slavko Timotijević, prijevod na engleski: Ann Kramer-Borčić; Braco Dimitrijević, Beuys, Miroslav Krleža, Robert Davidson, Bruno Munari, Oskar Herman, Jan Dibbets, Viktor Papanek, Daniel Buren
100,00 €

Ivana Brlić Mažuranić: Basne i bajke

Ivana Brlić-Mažuranić: Basne i bajke Prvo izdanje iz 1943. godine. Devet basni i pet bajki. Ovitak i crteži Vladimir Žedrinski. Vrlo rijetko u ponudi d ovitkom. 124pp 14x19cm
100,00 €

A History of Visual Communication

A History of Visual Communication by Josef Müller-Brockmann English / German / French language Verlag Arthur Niggli, 1971. pp 334 Bookjacket designed by Shizuko Muller Yoshikawa In very nice condition
100,00 €

Braco Dimitrijević: His Pencil's Voice

Braco Dimitrijević: His Pencil's Voice / Njegove olovke glas B/W photos Sven Stilinović & Fedor Vučemilović Galerija SC & Muzički salon Teatar ITD, Zageb, 1973. No sleeve / wrap. Only "record" In very fine codition. Very very rare.
100,00 €

Antun Maračić: Ispražnjeni okviri

Antun Maračić: Ispražnjeni okviri / Iščezli sadržaji, 1991.-2017. Emptied frames/Vanished contents, 1991-2017 (ponovljeni rad iz 1991-1994 / remake of the work of 1991-1994 stalni postav neizvjesnog trajanja; stanje nakon akcije nepoznatog devastatora - nehotičnog "suradnika permanent display, duration uncertain; the state after the action of an unknown devastator - inadvertent "associate" Pet razglednica 16x10,5cm
100,00 €

Nuša i Srečo Dragan (geff 69)

Nuša i Srečo Dragan (geff 69) Autor fotografije Petar Dabac Fotografija je snimljena na geff-u '69 Zagreb, 1970. godine Original fotografija iz vremena 12x9cm
100,00 €

Nouvelles Tendances

Nouvelles Tendances Originalna pozivnica za prvu izložbu Novih tendencija, Zagreb, 1961. godine. 10x20,5cm Silkprint / Sitotisak
100,00 €

Bruno Munari: the MC 1 Architecture Box

Bruno Munari: the MC 1 Architecture Box Originally produced in 1945, the MC 1 Architecture Box - New Edition contains a series of “bricks” of different shapes. Put together differently, you can make any number of buildings, from houses to churches, ancient castles to modern garages, hotels, skyscrapers, factories, towers, aqueducts, temples, stations, hangars, pile dwellings, houses with porticoes, balconies, terraces, and so on. The attached booklet contains over sixty examples which can be multiplied by the imagination of whoever is playing with them, just some of the infinite constructions that can be build. The MC 1 Architecture Box - New Edition is made of cardboard. This new edition features “bricks” made of unhewn beechwood. Dimension: 43.0 x 13.0 cm Languages: Italian and English texts 1st edition: 10/2018 Edition: 10/2018 Corraini Editions, Mantova / Italy
100,00 €

Grupa šestorice autora: izložba - akcija 25.10.75

Originalna pozivnica / fotografija za; izložba - akcija 25.10.1975. godine na Trgu Republike u Zagrebu. Boris Demur, Željko Jerman, Vlado Martek, Mladen Stilinović, Sven Stilinović, Fedor Vučemilović.
100,00 €