ART IZDANJA

Sortiraj po
Prikaži po stranici

Marko Tadić: Journal - Artist's Book

Mixed Media. Artist's Book. Unikat 1/1. Originalni radovi Marka Tadića. Artist's Book, iz 2009. godine - napravljen u notesu Journal, izrađenom četrdesetih godina dvadesetog stoljeća Notes je kupljen u Los angelosu, i prvih par stranica je bilo korišteno
Na upit

Ivan Picelj: A (Edition a) 1

A (Edition a) 1. Artist Book. Ivan Picelj, vlastita naklada, Zagreb 1962. Površiva IV 1961 (detalj) - foto Branko Balić. Štampanou Grafičkom zavodu Hrvatske, Zagreb 1962. Founded by the painter Ivan Picelj edition a represented the aesthetic and ideolo
Na upit

Grupa šestorice autora: Izložbe / akcije 1975-1977

Izložbe - akcije 1975-1977, Grupa šestorice autora. Cefft - Centar za fotografiju, film i televiziju. 25.03. - 17.04. 1977. Uključuje rad Mladena Stilinovića i jednu intervenciju u tekstu. Artist's book. Urednik edicije Mangelos. Autori koncepcije i tekst
Na upit

Maj 75 J

Maj 75 J iz 1982. godine. Ovu ediciju su pripremili Vlasta Delimar, Boris Demur, Željko Jerman, Vlado Martek i Sven Stilinović. The Group of Six Authors was established in 1975 in Zagreb, Croatia and was active until 1981. The Group's members were Željko
Na upit

OHO: Pegam in Lambergar

OHO: Pegam in Lambergar Art Marko Pogačnik Poezija / Poetry Iztok Geister-Plamen Artist Book edicija OHO 11.1 x 20.1 cm V Ljubljani : samozaložba [I. G. Plamen, 1968]. - [80] str.
Na upit

Odžaci '84

Jugoslovenski umjetnički pečat Ivo Antič, predgovor Koncepcija i realizacija, korice Jaroslav Supek Odžaci, 1984. Ivo Antič, Nenad Bogdanović, Marijan Čekolj, Pop D. Djurdjev, Sandor Gogolyak, Vitazoslav Hronec, Ranko Igrič, Ivan Jelinčić merlin, Aleksandar Jovanović, Dobrica Kmaperelić, Laszlo Kerekes, Josef Klatik, Katalin Ladik, Radomir Mašić, Slavko Matković, R. Milinković, Tibor Varga, Josip Stošić, jaroslav supek, Balint Szombathy, Andrej Tišma 21x29cm 74pp Stanje - odlično
Na upit

Franci Zagoričnik: Naime

Franci Zagoričnik: Naime Znamenja 54 Maribor, 1978. Potpis i posveta autora Slavku Matkoviću Potpisano pismo Slavku Matkoviću Rad flomasteron na kartonu 9x16,5cm Likovna oprema Marko Pogačnik 16x18cm
Na upit

OHO: pericarežeracirep

OHO group: preicarežeracirep Likovna oprema Marko Pogačnik Znamenja 6 Ljubljana, 1969. Autori: Aleš Kermavner, Marko Pogačnik, Tomaž Šalamun, Franci Zagoričnik, I.G.Plamen, Milenko Matanović, Vojin Kovač Chubby, Matjaž Hanžek, Slavoj Žižek 10x18cm Publikacija Pericarežaracirep (palindrom, tj. riječ koja se može čitati s kraja, a da pri tom ostaje ista) završena je u listopadu. Suradnici su Aleš Kermavner, Marko Pogačnik, Tomaž Šalamun, Franci Zagoričnik, Iztok Geister, Milenko Matanović, Vojin Kovač-Chubby, Matjaž Hanžek i Slavoj Žižek; a urednici su Geister i Pogačnik. Veliki dio publikacije obuhvaća reističku i konkretnu poeziju, Pogačnik objavljuje svoje članke i tekst pod nazivom Frolich-Moscon, dok Geister i Žižek objavljuju eseje. Knjiga je objavljena 1969. kao šesti svezak izdanja Znamenja. U studenom je priređena Geistnerova i Pogačnikova knjiga Ikebana, objavljena kao osmi svezak izdanja Znamenja (Znakovi).
Na upit

GEFF 69: Obavijest 1-3 (komplet)

GEFF 69, Zagreb Seksualnost kao mogući put u novi humanizam GEFF, Genre Experimental Film Festival, was international experimental film festival organized from 1963 to 1970 in Zagreb, Croatia. GEFF was established after a series of debates between experimental filmmakers held at the Kino Club in Zagreb entitled “Anti-film and Us,” which was led by Mihovil Pansini, leading experimental film author. Anti-film was a type of film that was more focused on the pure acts of research and discovery, delving into its self-reflexive media language rather than any expression or communication happening between artist and viewer. Anti-film represented a radical annihilation of conventional film, its elements, principals and structure. GEFF became a worldwide locus for non-professional and experimental filmmakers. GEFF 69, pod naslovom Seksualnost kao mogućnost za novi humanizam, trebao se dogoditi u prosincu 1969., no pomaknut je za travanj 1970. godine. Najavljena Retrospektiva seksualnog i erotskog filma zagolicala je maštu javnosti, ali i politike, tako da je ovo ujedno i njegovo posljednje izdanje. Prva izdanja festivalskog biltena-glasila krasila je fotomontaža Aurore koja izgovara rečenicu: voljela bih da sam hermafrodit pa da mogu i sa ženama, dok je gradske površine ukrašavao plakat za izložbu Renea Hollosa, na kojemu je prikazan stilizirani golemi penis s grčkim podnatpisom fallikos antropos. Kasnije povučen na inzistiranje viših političkih instanci, ovaj plakat najavio je i beskompromisni GEFF 69 koji je, kako je pisao tadašnji Filmski svet, od skromne svečanosti zaljubljenika u film postao senzacija za koju su se ulaznice prodavale kao vruća roba. Najviše zanimanja izazvale su projekcije filmova Andyja Warhola i Paula Morrisseya, gošća festivala Carolle Schneemann pokazala je svoj Fuses, dok je nemali interes izazvao pjesnički performance novosadske umjetnice Katalin Ladik, koja je proglašena i najfinijom damom festivala.
Na upit

MAJ 75 L

Grupa šestorice autora: MAJ 75 - L Zagreb, 1983. Maj 75, number L, 1983; Željko Jerman, Vlado Martek, Zlatko Kutnjak, Vlasta Delimar, Darko Šimičić, Pino Ivančić, Sven Stilinović, Dobrica Kamperelić, Rajko Radovanović Material/technique felt pen on newspaper Dimensions 42,33 x 29,13 cm
Na upit

Maj 75 F

Maj 75, broj F, 1981; Breda Beban, Rada Čupić, Vlasta Delimar, Sanja Iveković, Jasna Jurum, Vesna Miksić, Vesna Pokas, Bogdanka Poznanović, Duba Sambolec, Edita Schubert, Branka Stanković, Iris Vučemilović
Na upit

Mangelos: Energija no 9.

Mangelos: Energija no 9. Artist's Book. Artist Edition for Exhibition in Galerija Dubrava, Zagreb, January 1979. Sitotisak / Silkprint on Paper. In very good condition / U vrlo dobrom stanju. Format: 12x17 cm Stranica: 30
Na upit

Maj 75 C

Maj 75, broj C, 1979; Darivoj Čada, Jovan Čekić, Boris Demur, Željko Jerman, Vlado Martek, Željko Kipke, Mladen Stilinović, Sven Stilinović, Fedor Vučemilović 21 x 29,5 cm Maj 75 is in prestige list in Artists' Magazines: An Alternative Space for Art (The MIT Press) by Gwen Allen From 1978 to 1984, seventeen issues of “May’75” were published, each issue coded by letters of the alphabet. The magazine was produced by assembling individual works. The artists made their own pages on A4 paper and then bound them together into a magazine format. In addition to the original six, over fifty artists from Ex-Yugoslavia, Germany, Ex-Czechoslovakia, and Italy amongst other countries were invited to contribute their work to the magazine. Each issue including original art work, ready made artwork, ciclostile print work or silkscreen work, texts, concepts, projects, attitudes, ironical and political opinions, collages and photographs which lost almost nothing of their original quality when reproduced or multiplied. Pages were occasionally reproduced by screenprinting in the workshop of Željko Jerman and Vlasta Delimar. Most pages however, were hand-made. By repeating the same, simple and quickly executed work, the artist diminishes the significance of the original. Issues of “Maj’75” with their spontaneous use of available materials and technologies are obviously there to be used and handled, and although they are full of original works, there is nothing of a deluxe edition about them. “Maj’75”, financed by the artists themselves, was usually handed out for free during the exhibition-actions to other artists, friends, critics or passers-by. Later, when the Group of Six Artists no longer exhibited on the streets, distribution was usually managed through personal contacts and through mail. The magazine was never sold through bookstores or in galleries, not because its authors did not want this, but because it was impossible. Each private enterprise was met with countless obstacles in communist countries. “Maj’75” was thus completely unofficial. This had one advantage in that it avoided censorship, but also a drawback, in that the magazine remained little known outside a narrow circle. Branka Stipančić
Na upit

MAJ 75 I

Maj 75, BROJ I, nesvrstani, 1982; Vlasta Delimar, Željko Jerman, Vlado Martek, Darko Šimičić, Boris Demur, Matjaž Hanžek, Boris Ivandić, Zlatko Kutnjak, Mangelos, Radomir Mašić, Branka Stanković, Mladen Stilinović, Jaroslav Supek, Balint Szombathy, Vlatko Vincek, Filimir; suradnici: Boris Cvjetanović, Goran Dvoržak, Ivo Vrtarić; fotografija na koricama Vlasta Delimar "Presvlačenje" (performans "Vjenčanje") Materijal/tehnika sitotisak na papiru, muha i selotejp na papiru Dimenzije 42,33 x 29,13 cm
Na upit

József Markulik: DAL

József Markulik: DAL Artist Book. 14x10,5cm Limited and numbered 4/75
Na upit

Akcija Total

Akcija Total Originalni letak iz 1970. godine 15x22 cm U sklopu akcije Total (izvedena je 16. lipnja 1970. u Zagrebu, a potaknula ju je Galerija Studentskog centra te realizirali Boris Bućan, Davor Tomičić i Želimir Koščević), koja je osmišljena kao izravna intervencija u urbanom prostoru, slučajnim je sudionicima dijeljen letak Nacrt dekreta o demokratizaciji umjetnosti, kojim se manifestno i, dakako, ironijski zahtijeva ukidanje svih likovnih disciplina, zabrana likovne kritike i obustava izložbenih djelatnosti (Koščević 1978:94-95, Matičević 1978:22). Manifestne smjernice Nacrt dekreta o demokratizaciji umjetnosti u svojem uvodnom dijelu ironijski je obrazložio u trima točkama: Ukida se: slikarstvo, kiparstvo, grafičarstvo, primijenjene umjetnosti, industrijsko oblikovanje, arhitektura i urbanizam Zabranjuje se nadalje: svaka djelatnost na području povijesti umjetnosti, a posebice takozvana likovna kritika Obustavljaju se: sve izložbe u svim galerijama, muzejima, izložbenim i umjetničkim paviljonima (prema Matičević 1978:22). Naime, akcija Total, zajedno sa 6. zagrebačkim salonom te uličnom izložbom Mogućnosti za ‘71 u organizaciji Muzeja suvremene umjetnosti (tadašnje Galerije suvremene umjetnosti) prema koncepciji Davora Matičevića i izložbom Guliver u zemlji čudesa, koja je iste godine organizirana u Koranskom parku skulpture u Karlovcu (kustos: Želimir Koščević), ubraja se u glavne intervencijske projekte sedamdesetih na ovim prostorima.
Na upit

1972 Artiste anonyme / Goran Trbuljak 1974 (signed)

Goran Trbuljak. 1972, Artiste anonyme / Goran Trbuljak, 1974 Zagreb: Galerija suvremene umjetnosti, Zagreb, 1976. Signed and numbered Artist book 25p / 29 x 21 cm Using simple statements and questions, public spaces in Zagreb, and the participation of the public, Goran Trbuljak experimented with the relationship between artist, the audience, and the conditions in which an artwork is encountered. This publication, produced in conjunction with an exhibition at the Gallery of Contemporary Art, Zagreb, documents many of his ephemeral works and performances. This book documents two iterations of a project in which Trbujlak surveyed contemporary art galleries in Paris with a form that asked: "Would you like this work to be shown at your gallery? 1) Yes 2) No 3) Maybe." The first version of the letter was signed by an "anonymous artist." The second solicitation was signed by Trbujlak. The completed questionnaires were reproduced in this publication for an exhibition at the Gallery of Contemporary Art, Zagreb. -MoMa Autor: Goran Trbuljak Izdavač: Galerija suvremene umjetnosti, Zagreb Izdanje: prvo Godina: 1976 Uvez: meki Format: 21x29 Stranica: 26
Na upit

WOW 4 (Bosch + Bosch)

WOW 4 (Bosch + Bosch). Specijalni broj. Četvrti broj je izašao 27.oktobra 1975.godine. Imao je zvaničnog izdavača, Studentski kulturni centar u Zagrebu, što je olakšalo štamparske pripreme. Ovaj broj je naime bio pravljen za izložbu pod nazivom Eksperiment u jugoslovenskoj savremenoj umetnosti. Imao je 6 strana, dimenzije 30,5 x 43,5 cm, štampan u ofsetu u 210 primeraka. Sadržavao je radove samo članova grupe Bosch + Bosch: Katalin Ladik, Balinta Sombatija, Ante Vukova, Atile Černika, Slavka Matkovića i Lasla Salme. Grafičku pripremu su radili Sombati i Černik. WOW, katalog-novine grupe Bosch+Bosch Subotica, Novi Sad, specialno izdanje; izdaje Galerija Studenstkog centra Sveučilišta u Zagrebu; urednik galerije: Želimir Koščević; Koncepcija: B. Szombathy; design: A. Csernik; 13; B. Szombathy; 245; 1 Szalma;6; Katalin Ladik, Ante Vukov, Marina Abramović, Slavko Matković, Ida Biard, Laszlo Szalma,
Na upit

Tomislav Gotovac sa psom Mangelosa

Tomislav Gotovac sa psom Mangelosa Tomislav Gotovac with the Mangelos dog Isječak iz Poleta, 1980. godine Foto Fedor Vučemilović Text and signed by Tomislav Gotovac 8,5x11,5 cm
Na upit

Edicija OHO: EVA

Edicija OHO: EVA Avtorji knjige: Marko Pogačnik (Risba), Franci Zagoričnik (Rej pod lipo), I. G. Plamen (Polnočne metamorfoze, Usvajanje pošte, Pošta, Rodni kraji), Tomaž Šalamun (Hiša Markova), Braco Rotar (Jan Kazimir), Aleš Kermavner (Reklama za Namo)
Na upit

Antimuzej

Antimuzej. Artist Book. Vladimir Dodig Trokut & Tomislav Šola (tekst) Zagreb, 1981.Nakladnik: Božo Biškupić, Zagreb, edicija Iris. Tekst je otisnut na bijelom Hannemuhle Butten papiru u 49 primjeraka, u Grafi-Konu, Zagreb. Slog je složen iz pisma Excelsior 10 točaka. U svakom primjerku nalazi se sedam grafika Vladimra Dodiga otisnutih na 200 g papiru, formata 260x190 mm u tehnici svilotiska, Knjiga je zajedničko izdanje autora i Zbirke Biškupić. Ovaj primjeraj je redni broj 15 Stanje - odlično
Na upit

Mangelos

Dimitrije Bašičević Mangelos Artist Book / Catalogue Izložba radova Izložbeni salon doma JNA Zagreb, 1986. Cover and back page silkprint 17x24,5cm 16pp Mangelos Interview by Mladen Stilinović Katalog i izložba: Mladen Stilinović i Žarko Vijatović Prelom kataloga Krešimir Štefanović
Na upit

Tomislav Gotovac

Tomislav Gotovac Pripremna pozivnica za perfomance High Noon - performance - Hommage to Glenn Miller. Zagreb, 1991. Ponuda uključuje: pripremnu pozivnicu sa originalnom fotografijom (photo Igor Brzoja) sa nalijepljenim papirnatim motivom križa i pletra, te faksimilom pečata Muzeja revolucije naroda Hrvatske, Zagreb + tekst ispisan na pisaćem stroju. Fotografija je formata 17,3x10,7 cm. Drugi papir (11,6x18cm) sadrži popis ljudi za High Noon Perfomance pozivnice, napisano na pisaćem stroju, te sa vlastoručnim intervencijama i potpisom Tomislava Gotovca.
Na upit

Braco Dimitrijević: Interview

Braco Dimitrijević: Interview Artist Book Zagreb : Galerija studentskog centra, 1974 . Dimensions: 19,9 x 13,7 Photographs Fedor Vučemilovič
Na upit