Dalibor Martinis: Sanja Iveković
Plakat izložbe
Sanja Iveković; Dokumenti 1949 - 1976. Galerija suvremene umjetnosti, Zagreb 10.-30.12.1976.
High Quality Screen Print / visokokvalitetan sitotisak
Atelier Brane Horvat / Studio S
97,5 x 67,5 cm
Dalibor Martinis: Bill Brandt
Plakat za izložbu Bii Brandt, fotografije 1937 / 1970
Zagreb, Galerija suvremene umjetnosti, 1983.
Sitotisak / Silkprint
97,5 x 67,5 cm
Sitotisak Studio S Zagreb
Dalibor Martinis: Konfrontacije
od 30.09. 1976. do 17.10.1976. / design [Dalibor] Martinis.
Impresum Zagreb : Galerija 1976. (Zagreb: studio s)
Plakat : sitotisak C/B ; 67 x 97,5 cm.
Autoportret Dalibora Martinisa (1975-77.). Galerija suvremene umjetnosti, Zagreb 1977. godine, Predgovor Marijan Susovski.
plakat 42x62žstanje - odlično
IZDAVAČ Galerija suvremene umjetnosti
MJESTO (IZRADE) Zagreb
ZEMLJA Hrvatska
GODINA 1977.
TEHN
CEAC (Podroom)
Sanja Iveković i Dalibor Martinis su 13. lipnja 1978. organizirali razgovor s grupom umjetnika iz CEAC-a iz Kanade. CEAC je skraćenica za Centre for Experimental Art and Communication, a radilo se o umjetničkoj grupi i prostoru koji su u Torontu 1975. osnovali Amerigo Marras, Bruce Eves i Ron Gillespie. Pet godina kasnije su bili prisiljeni zatvoriti prostor jer je njihovo djelovanje bilo proglašeno radikalnim i bili su optuženi za promoviranje odbacivanja autoriteta.
U Podroomu su održali diskusiju na temu Umjetnost disidenata, a
razgovaralo se o službenoj i otpadničkoj umjetnosti na zapadu. To je bio prvi u niz takvih
događanja u Podroomu te je jedan od pokazatelja da Podroom nije predstavljao samo izlagački prostor nego i prostor za diskusije, razgovore o umjetnosti i druženje umjetnika.
Razgovor je bio organiziran netom prije nego što su Martinis i Iveković otišli u Kanadu kao gostujući umjetnici u Western Front, još jedan artist-run space. Ovim razgovorom su htjeli
potaknuti diskusije o širem društvenom kontekstu umjetnosti i kulture. CEAC je zastupao radikalne koncepte umjetnosti. Odluka o pretvaranju dotadašnjeg Martinisovog ateljea u
alternativni umjetnički prostor Podroom bio je na tom tragu. Ostali članovi Podrooma su bili izrazito protiv takve i svake politizacije umjetnosti. izvor: Tina Rajić