bibliofil.hr

View as Grid List
Sort by
Display per page

A3

A3 / Grupa za akciju i anonimnu atrakciju Grupa izvodi akciju i anonimnu atrakciju u Zagrebu, u utorak, 27.06.1972. Galerija Studentskog centra, Zagreb Letak 24x30 cm Grupu čine: Dobrivoje Petrović, Nenad Petrović, Jugoslav Vlahović, Rista banić, Slavko Timotijević, Mladen Jevdjović i nitko više
100,00 €

Miroslav Krleza: Moj obracun s njima

Miroslav Krleža: Moj obračun s njima Miroslav Krleža, vlastita naklada. Zagreb, 1932. Prvo izdanje. Format: 22x14 cm Broj stranica: 217 U odličnom stanju.
100,00 €

Nouvelles Tendances

Nouvelles Tendances Originalna pozivnica za prvu izložbu Novih tendencija, Zagreb, 1961. godine. 10x20,5cm Silkprint / Sitotisak
100,00 €

Bruno Munari: the MC 1 Architecture Box

Bruno Munari: the MC 1 Architecture Box Originally produced in 1945, the MC 1 Architecture Box - New Edition contains a series of “bricks” of different shapes. Put together differently, you can make any number of buildings, from houses to churches, ancient castles to modern garages, hotels, skyscrapers, factories, towers, aqueducts, temples, stations, hangars, pile dwellings, houses with porticoes, balconies, terraces, and so on. The attached booklet contains over sixty examples which can be multiplied by the imagination of whoever is playing with them, just some of the infinite constructions that can be build. The MC 1 Architecture Box - New Edition is made of cardboard. This new edition features “bricks” made of unhewn beechwood. Dimension: 43.0 x 13.0 cm Languages: Italian and English texts 1st edition: 10/2018 Edition: 10/2018 Corraini Editions, Mantova / Italy
100,00 €

Ivana Brlic Mazuranic: Basne i bajke

Ivana Brlić-Mažuranić: Basne i bajke Prvo izdanje iz 1943. godine. Devet basni i pet bajki. Ovitak i crteži Vladimir Žedrinski. Vrlo rijetko u ponudi d ovitkom. 124pp 14x19cm
100,00 €

Novine Galerije SC 49

Novine Galerije Studentskog centra 49 Zagreb, 1974. 42 x 29,5 cm Novine izdaje: Galerija Studentskog centra, Zagreb, Savska 25, Studentski centar Sveučilišta u Zagrebu; dizajn novina: Željko Borčić; Fotografije: Željko Stojanović i Enes Midžić; novine su tiskane u 600 primjeraka; tisak: Grafički srednjoškolski centar, Zagreb; za novine i galeriju odgovara: Želimir Koščević; suradnici: Vladimir Gudac, Darko Glavan, Želimir Koščević, Slavko Timotijević, prijevod na engleski: Ann Kramer-Borčić; Braco Dimitrijević, Beuys, Miroslav Krleža, Robert Davidson, Bruno Munari, Oskar Herman, Jan Dibbets, Viktor Papanek, Daniel Buren
100,00 €

A History of Visual Communication

A History of Visual Communication by Josef Müller-Brockmann English / German / French language Verlag Arthur Niggli, 1971. pp 334 Bookjacket designed by Shizuko Muller Yoshikawa In very nice condition
100,00 €

Braco Dimitrijevic: His Pencil's Voice

Braco Dimitrijević: His Pencil's Voice / Njegove olovke glas B/W photos Sven Stilinović & Fedor Vučemilović Galerija SC & Muzički salon Teatar ITD, Zageb, 1973. No sleeve / wrap. Only "record" In very fine codition. Very very rare.
100,00 €

Nusa i Sreco Dragan (geff 69)

Nuša i Srečo Dragan (geff 69) Autor fotografije Petar Dabac Fotografija je snimljena na geff-u '69 Zagreb, 1970. godine Original fotografija iz vremena 12x9cm
100,00 €

Antun Maracic: Ispraznjeni okviri

Antun Maračić: Ispražnjeni okviri / Iščezli sadržaji, 1991.-2017. Emptied frames/Vanished contents, 1991-2017 (ponovljeni rad iz 1991-1994 / remake of the work of 1991-1994 stalni postav neizvjesnog trajanja; stanje nakon akcije nepoznatog devastatora - nehotičnog "suradnika permanent display, duration uncertain; the state after the action of an unknown devastator - inadvertent "associate" Pet razglednica 16x10,5cm
100,00 €

Slavko Matkovic: Ich Bin Kunstler

Slavko Matković: Ich Bin Kunstler Subotica, 1989. Tekstovi na srpskom i mađarskom jeziku Ješa Denegri i Balint Szombathy Dizajn: Art Lover 21,5x20cm 12pp
100,00 €

Franci Zagoricnik: Nihilizem je humanizem

Franci Zagoričnik: Nihilizem je humanizem Znamenja 84 Maribor, 1985. Likovna oprema Marko Pogačnik
100,00 €

Slavko Matkovic: Work

Slavko Matković: Work Subotica, 1971. Independetly Publisx Autxor Slavqo Matqović 15x21cm
100,00 €

Goran Trbuljak: Retrospektiva

Goran Trbuljak: Retrospektiva Salon Muzeja savremene umetnosti Beograd, 1981. Idejno rješenje kataloga Goran Trbuljak Grafička realizacija Novica Kocić Tiskano na debljem papiru. Sitotisak 24x23cm 8pp Tekst djelimično potcrtavan. Ostalo u odličnom stanju.
100,00 €

Filmski bilten 8 (GEFF)

Filmski bilten 8 umnožavan tekst na pisaćoj mašini, originalne slike lepljene na stranice izdaje klub umetnosti pri radničkom univerzitetu Beočin Slog i fotografije Đ. Konrad - omot štampao Progres Novi Sad Mala avangardna filmska škola misao poezija u filmu geff hronologija geff antifilm i mi geff susret - eksperimentalni film geff belo platno heroji bauerovog filma su ljudi umetnost prostora milton manaki pravila montaže filmovi koji dolaze odjek petar blagojević
100,00 €

Misko Suvakovic: Realizam / Antirealizam

Miško Šuvaković: Realizam / Antirealizam Artist Book Galerija proširenih medija, Zagreb 1990. Uključuje dva originalna kolaža Miška Šuvakovića
100,00 €

GEFF 69

Kuverta / omotnica 1 (design Mihajlo Arsovski) 25x17,5 cm
100,00 €

Ivan Kozaric: GSU, 1969.

Ivan Kožarić: GSU, 1969. Katalog izložbe u Galeriji suvremene umjetnosti, Zagreb 1969. Predgovor Igor Zidić Fotografije Branko Balić Katalog i plakat, design Ivan Picelj Postav izložbe Dimitrije Bašičević Mangelos
100,00 €

GEFF 1: Festivalski program

13th meeting of experimantal filmmakers U Zagrebu je između 19. i 22. prosinca 1963. održan prvi festival GEFF-a, što je ujedno bio prvi susret filmskih eksperimentatora. Organizator je bio Kinoklub Zagreb uz pomoć Saveza jugoslovenskih amaterskih kinoklubova. Kinoteka je predstavila tri večeri svjetskog eksperimentalnog filma, uključujući autore kao što su Norman Mclaren, Slavko Vorkapić (s vizualnim interpretacijama Beethovenove glazbe u filmovima Fingalova pećina, 1940. i Šuma šumori, 1941), Maya Deren, Hans Richter, Louis Buñuel, Germaine Dulac, Rene Clair, Aleksander Medvedkin, Sergej Ejzenštajn, Dziga Vertov. Na samu festivalu sudjelovalo je trinaest kinoklubova i organizirane su brojne projekcije. Četrdeset filmova prošlo je natjecateljsku selekciju, dok su u Salonu odbijenih i u informativnoj selekciji sveukupno prikazana pedeset četiri filma. Četrdeset četiri autora prezentirala su svoje eksperimentalne filmove, većinom u produkciji Kinokluba Zagreb i Kinokluba Beograd. Članovi žirija bili su: Vatroslav Mimica, redatelj; Vjenceslav Richter, arhitekt; Mladen Škiljan, kazališni redatelj; Radoslav Putar, likovni kritičar; Mića Popović, slikar; Slobodan Novaković, novinar; Branko Tomulić, redatelj; Branko Belan, pisac. Svaki član nagradio je filmove po vlastitom izboru. Prijepodne jednog fauna (1963) Tomislava Gotovca i Vladimira Peteka postigao je najveći uspjeh, dok je Petek dobio priznanje za svoje odabrane filmove koji se smatraju prvim antifilmovima32 festivala. Drugi su nagrađeni filmovi: Doručak Srđana Karanovića (1963), Zid Kokana Rakonjca (1960), Tragovi čovjeka Ivana Martinca (1961), Antonijevo razbijeno ogledalo Dušana Makavejeva (1957), Twist-twist Ante Verzottija (1962), Smrt Tomislava Gotovca (1962) i Kula (1963) Dragoljuba Ivkova.
100,00 €

Kalman Mesaric: Tragigroteske

Kalman Mesarić (1900-1983) jedan je od najvećih eksperimentatora u hrvatskoj inačici europske književne avangarde s početka prošlog stoljeća. Njegovi rani radovi, među kojima su poetska knjižica Tragigroteske (1923) i dramska burleska Kozmički žongleri (1925), danas su ovjereni datumi u razvoju hrvatske modernističke književnosti.
100,00 €

Miroslav Sutej: 34 Biennale de Venice

Miroslav Šutej: 34 Biennale de Venice, 1968. Uključuje serigrafiju - izrada Brano Horvat Predgovor / Preface Vera Horvat Pintarić Plakat i katalog, design: Ivan Picelj 20x21cm 24p
100,00 €

Podravski motivi

Krsto Hegedušić: Podravski motivi-predgovor Miroslav Krleža Prvo izdanje. Minerva, Zagreb, 1933. godine. U vrlo korektnom antikvarnom stanju, na naslovnici manji tragovi vremena, i naljepnica privatne biblioteke. Podravski motivi tiskani 1933. kao vizualni korelat književnog ruralnog mita Miroslava Krleže popraćeni su i Krležinim predgovorom. Trideset i četiri crteža Krste Hegedušića. S predgovorom Miroslava Krleže. Godine 1933. Miroslav Krleža objavljuje Predgovor podravskim motivima Krste Hegedušića – esej o umjetnosti čime započinje tzv. Sukob na književnoj ljevici ŕ Krleža se suprotstavlja mišljenju da umjetničko stvaranje mora biti odraz društvenih trenutaka Podravski motivi Krste Hegedušića – zbirka crteža objavljena 1933. u Zagrebu – pokazali su se jednom od prijelomnih točaka u hrvatskoj umjetnosti međuratnog razdoblja. Njihova se važnost prepoznaje na dvije temeljne razine. Prvo, tridesetak Hegedušićevih crteža može se interpretirati u kontekstu osnovnih obilježja djelovanja Udruženja umjetnika Zemlja, kao eksplicitan iskaz autorovih oblikovnih nastojanja, ali i sadržajnih inklinacija. S druge strane, Podravski motivi posjeduju osobitu važnost zbog složene ideološke bitke koja ih je pratila. Naime, Predgovor Podravskim motivima Miroslava Krleže – po riječima Stanka Lasića, njegova najznačajnijeg tumača – »osnovni je tekst čitava sukoba na književnoj ljevici«. U tom smislu i sami su crteži nedugo nakon objavljivanja zadobili dodatnu težinu, pa su značenjski promatrani prije svega u temeljnom kontekstu uvodnoga teksta: u svjetlu zalaganja za društveno angažiranu, ali neovisnu umjetnost, za umjetničko djelo kao produkt individualnih stvaralačkih poticaja, a protiv njegove sveobuhvatne ideologizacije. Ipak, kritičko sagledavanje samih crteža, kao i njihova predgovora, ne može biti ograničeno isključivo na spektar značenja povezan s glasovitim sukobom na ljevici. Naime, u Predgovoru Krleža raspravlja i o mnogim problemima koje prepoznaje kao ključne za određivanje obilježja hrvatskog kulturnog identiteta početkom četvrtog desetljeća. Tako se pojedini dijelovi teksta mogu tumačiti kroz prizmu odnosa nacionalnog identiteta i umjetničkog stvaralaštva, kao jednog od temeljnih problema koji su nastojali artikulirati vodeći članovi Udruženja umjetnika Zemlja, ali i drugi protagonisti hrvatske umjetnosti. U tom smislu, posebna se pozornost pridaje Hegedušićevoj ulozi u procesu artikulacije ideje o nezavisnom, nacionalnom likovnom izrazu te se ističe značenje Podravskih motiva u povezivanju ideoloških pozicija s lijevim političkim predznakom i nacionalnih kategorija, što toj ideji daje specifično obilježje među srodnim pojavama u srednjoeuropskom kulturnom prostoru. Autor: Krsto Hegedušić Izdavač: Liber, Zagreb Godina: 1971 Uvez: tvrdi Format: 17x25 Stranica: 65
100,00 €

Trigon 75/2 - Documentation

Trigon 75/2 - Documentation: International Symposium on the Function of Art) Italia: Mario Ceroli, Giulio Paolini, Michelangelo Pistoletto, Franco Vaccari, Sillani Yugoslavia: Damnjan, Nedjeljko Dragić, Vjenceslav Richter, Andraž Šalamun, Miroslav Šutej Austria: Fritz, Hoffmann, Lassing, Lesak, Mayr, Ruhm, Peter Weibel 23x24cm In nice condition.
100,00 €

Trigon 67: Ambiente/Environment

Trigon 67: Ambiente/Environment Two volumes Graphic design catalogue Yugoslavia and Germany (Mario Ceroli, Gianni Colombo, Luciano Fabro, Enzo Mari, Giuseppe Uncini, Jaki-Joza Horvat, Ivan Picelj, Vjenceslav Richter, Miroslav Sutej, Drago Trsar, Marc Adrian, Roland Goeschl, Oswald Oberhuber, Josef Pillhofer, Rudolf Pointner, Jorrit Tornquist). Text in German, Italian and Croatian.
100,00 €