bibliofil.hr

View as Grid List
Sort by
Display per page

Vlasta Delimar: Provjerite da li ste zivi

Vlasta Delimar: Provjerite da li ste živi. Izdahnite zrak iz usta na ogledalo. Mail Art / Collage. Galerija studentskog centra Zagreb, 1984. godine 14,2x10,3 cm
200,00 €

Akcija Total

Akcija Total Originalni letak iz 1970. godine 15x22 cm U sklopu akcije Total (izvedena je 16. lipnja 1970. u Zagrebu, a potaknula ju je Galerija Studentskog centra te realizirali Boris Bućan, Davor Tomičić i Želimir Koščević), koja je osmišljena kao izravna intervencija u urbanom prostoru, slučajnim je sudionicima dijeljen letak Nacrt dekreta o demokratizaciji umjetnosti, kojim se manifestno i, dakako, ironijski zahtijeva ukidanje svih likovnih disciplina, zabrana likovne kritike i obustava izložbenih djelatnosti (Koščević 1978:94-95, Matičević 1978:22). Manifestne smjernice Nacrt dekreta o demokratizaciji umjetnosti u svojem uvodnom dijelu ironijski je obrazložio u trima točkama: Ukida se: slikarstvo, kiparstvo, grafičarstvo, primijenjene umjetnosti, industrijsko oblikovanje, arhitektura i urbanizam Zabranjuje se nadalje: svaka djelatnost na području povijesti umjetnosti, a posebice takozvana likovna kritika Obustavljaju se: sve izložbe u svim galerijama, muzejima, izložbenim i umjetničkim paviljonima (prema Matičević 1978:22). Naime, akcija Total, zajedno sa 6. zagrebačkim salonom te uličnom izložbom Mogućnosti za ‘71 u organizaciji Muzeja suvremene umjetnosti (tadašnje Galerije suvremene umjetnosti) prema koncepciji Davora Matičevića i izložbom Guliver u zemlji čudesa, koja je iste godine organizirana u Koranskom parku skulpture u Karlovcu (kustos: Želimir Koščević), ubraja se u glavne intervencijske projekte sedamdesetih na ovim prostorima.
200,00 €

Mangelos

Dimitrije Bašičević Mangelos Artist Book / Catalogue Izložba radova Izložbeni salon doma JNA Zagreb, 1986. Cover and back page silkprint 17x24,5cm 16pp Mangelos Interview by Mladen Stilinović Katalog i izložba: Mladen Stilinović i Žarko Vijatović Prelom kataloga Krešimir Štefanović
200,00 €

Mangelos: Manifesti: noart

Manifesti: noart. Zagreb: Atelier Tošo Dabac, 1978. White. Invitation catalogue. 13x17cm 4pp Silkprint on paper. Published on the occasion of the exhibition at ATD, Zagreb, 1978. Artist's edition. Dimitrije Basicevic Mangelos (1921-1987), - a member of avangarde group Gorgona and participated in the Nove tendencije movement. Very rare.
200,00 €

PostGorgona 14

Josip Vaništa - PostGorgona 14/2008 Josip Vaništa - Izdavač: autorova vlastita naklada Zagreb 2008. Broj stranica: 30 Format: 31x22 cm Uvez: meki s klapnom Numerirano i potpisano 46 / 100. Grafičko oblikovanje Josip Vaništa i Paško Mravičić. Fotografije Luka Filipović, Nives Gajdobranski, Željko Košćević, Tomislav Pernar, redakcija NIN, Žarko Vijatović.
200,00 €

Ivan Cizmek: Nacrt kuca Gorgone

Ivan Čizmek: Kuća Gorgona Član Novih tendencija, neformalni član grupe Gorgona, arhitekt Ivan Čizmek je šestedestih radio prijedloge i nacrte za kuću Gorgona.
200,00 €

Franci Zagoričnik: WestEast 6

Franci Zagoričnik: WestEast 6 Mail Love Art, 1981. Urednici Lela Mujkič, Živko Kladnik, Franci Zagoričnik, Slavko Jendričko, Andrej Tišma Collaborators:
200,00 €

Raul Goldoni: Oblici u staklu

Raul Goldoni: Oblici u staklu. Katalog izložbe u Muzeju za umjetnost i obrt, Zagreb 1967. godine. Postav izložbe Edo Kovačević. Oprema kataloga i plakat Ivan Picelj. Ponuda uključuje i pet originalnih fotografija objavljenih u katalogu sa opisima na poleđini, . Zvonimir MIkas - broj 31.
200,00 €

PostGorgona 15

Josip Vaništa - PostGorgona 15 Josip Vaništa - Izdavač: autorova vlastita naklada Zagreb 2010. Broj stranica: 30 Format: 31x22 cm Uvez: meki s klapnom Numerirano i potpisano 29 / 100. Design Paško Mravičić. Fotografije Miljenko Bernfest, Žarko Vijatović, Eugen, Nives Gajdobranski, Branko Gavrin, Miljenko Horvat
200,00 €

Podravski motivi

Krsto Hegedušić: Podravski motivi-predgovor Miroslav Krleža Podravski motivi tiskani 1933. kao vizualni korelat književnog ruralnog mita Miroslava Krleže popraćeni su i Krležinim predgovorom. Trideset i četiri crteža Krste Hegedušića. S predgovorom Miroslava Krleže. Godine 1933. Miroslav Krleža objavljuje Predgovor podravskim motivima Krste Hegedušića – esej o umjetnosti čime započinje tzv. Sukob na književnoj ljevici ŕ Krleža se suprotstavlja mišljenju da umjetničko stvaranje mora biti odraz društvenih trenutaka Podravski motivi Krste Hegedušića – zbirka crteža objavljena 1933. u Zagrebu – pokazali su se jednom od prijelomnih točaka u hrvatskoj umjetnosti međuratnog razdoblja. Njihova se važnost prepoznaje na dvije temeljne razine. Prvo, tridesetak Hegedušićevih crteža može se interpretirati u kontekstu osnovnih obilježja djelovanja Udruženja umjetnika Zemlja, kao eksplicitan iskaz autorovih oblikovnih nastojanja, ali i sadržajnih inklinacija. S druge strane, Podravski motivi posjeduju osobitu važnost zbog složene ideološke bitke koja ih je pratila. Naime, Predgovor Podravskim motivima Miroslava Krleže – po riječima Stanka Lasića, njegova najznačajnijeg tumača – »osnovni je tekst čitava sukoba na književnoj ljevici«. U tom smislu i sami su crteži nedugo nakon objavljivanja zadobili dodatnu težinu, pa su značenjski promatrani prije svega u temeljnom kontekstu uvodnoga teksta: u svjetlu zalaganja za društveno angažiranu, ali neovisnu umjetnost, za umjetničko djelo kao produkt individualnih stvaralačkih poticaja, a protiv njegove sveobuhvatne ideologizacije. Ipak, kritičko sagledavanje samih crteža, kao i njihova predgovora, ne može biti ograničeno isključivo na spektar značenja povezan s glasovitim sukobom na ljevici. Naime, u Predgovoru Krleža raspravlja i o mnogim problemima koje prepoznaje kao ključne za određivanje obilježja hrvatskog kulturnog identiteta početkom četvrtog desetljeća. Tako se pojedini dijelovi teksta mogu tumačiti kroz prizmu odnosa nacionalnog identiteta i umjetničkog stvaralaštva, kao jednog od temeljnih problema koji su nastojali artikulirati vodeći članovi Udruženja umjetnika Zemlja, ali i drugi protagonisti hrvatske umjetnosti. U tom smislu, posebna se pozornost pridaje Hegedušićevoj ulozi u procesu artikulacije ideje o nezavisnom, nacionalnom likovnom izrazu te se ističe značenje Podravskih motiva u povezivanju ideoloških pozicija s lijevim političkim predznakom i nacionalnih kategorija, što toj ideji daje specifično obilježje među srodnim pojavama u srednjoeuropskom kulturnom prostoru. Autor: Krsto Hegedušić Izdavač: Liber, Zagreb Godina: 1971 Uvez: tvrdi Format: 17x25 Stranica: 65
200,00 €

Katalin Ladik: Mesék a hétfejű varrógépről

Mesék a hétfejű varrógépről (Stories of the Seven-Headed Sewing Machine) | poems | Hungarian | Forum, Novi Sad, 1978
200,00 €

Katalin Ladik: Erogen Zoon

Erogen Zoon | poems Serbian | translated by: Katalin Ladik, Selimir Radulović, Judita Šalgo, Arpad Vicko Književna Zajednica Novog Sada, Novi Sad Na naslovnoj strani Hieronymus Bosch Likovni prilozi i likovni urednik Doru Bosiok Fotografija na poleđini Oszkar Hernadi Stanje - antikvarno odlično 13x20cm 126pp
200,00 €

Knjiga GEFFa 63/1

Knjiga GEFFa 63/1 Mihovil Pansini, urednik Likovna oprema Mihajlo Arsovski. 230pp 12x23cm Zagreb 1967. GEFF, Genre Experimental Film Festival, was international experimental film festival organized from 1963 to 1970 in Zagreb, Croatia. GEFF was established after a series of debates between experimental filmmakers held at the Kino Club in Zagreb entitled “Anti-film and Us,” which was led by Mihovil Pansini, leading experimental film author. Anti-film was a type of film that was more focused on the pure acts of research and discovery, delving into its self-reflexive media language rather than any expression or communication happening between artist and viewer. Anti-film represented a radical annihilation of conventional film, its elements, principals and structure. GEFF became a worldwide locus for non-professional and experimental filmmakers. Izvor: Avantgarde museum, Zagreb
150,00 €

Jesus Rafael Soto: Zagreb, 1970.

Jesus Rafael Soto Galerija suvremene umjetnosti Zagreb, 19. 6. - 23. 8. 1970. Serigrafija - Brano Horvat. Oblikovanje - Ivan Picelj. Format 20x21
150,00 €

GEFF 67

GEFF 67 Umjesto svake druge pozivnice 12x22cm Susret filmskih istraživača Likovna oprema i tipografija Mihajlo Arsovski
150,00 €

Mangelos: Fenomen Picasso

Mangelos: Fenomen Picasso Pozivnica / katalog Novi Sad, Tribina mladih 17.-30.04.1972. Katalog i plakat Mangelos Štampa: Prosveta, Novi Sad Klišea: Forum, Novi Sad Urednici galerije: Csernik Attila, Mirko Radojičić, Biljana Tomić
150,00 €

Vlado Kristl

Vlado Kristl Katalog za najvažniju izložbu Vlade Kristla. Galerija suvremene umjetnosti, Zagreb, 1962. godine Design kataloga i plakat Ivan Picelj. Fotografije Branko Balić Predgovor Vjenceslav Richter Katalog uključuje originalnu serigrafiju (20x21,5) by Atelier Brane Horvat, Zagreb. Ponuda uključuje i originalnu pozivnicu za izložbu (by Ivan Picelj) Vrlo rijetko u ponudi. Naklada 500.
150,00 €

Belgrade. Formal/Informal: A Research on Urban Transformation

Belgrade. Formal/Informal: A Research on Urban Transformation ETH Studio Basel Contemporary City Institute [Editor] By Roger Diener, Marcel Meili, Christian Mueller Inderbitzin Scheidegger and Spiess, 2012. Hardcover Design Ludovic Balland. ETH Studio Basel, an institute of urban research, undertakes projects that explore the evolution of the contemporary city, looking specifically at how cities transform over time and interact with material space. Belgrade. Formal / Informal presents the fascinating findings of ETH Studio Basel’s research in the former Yugoslavian and now Serbian capital, investigating in particular the city’s development following the international embargo against the Milosevic regime after the Yugoslavian wars of separation in the 1990s until the present day. This richly illustrated book explores in depth how Belgrade has changed throughout years of upheaval and economic shortage. It shows the result of the interplay between guided and accidental urban planning and construction and the varied architecture that has emerged from this. In essays by architects and urban planners, Belgrade is presented as an example of how contemporary cities develop in an increasingly global community. Of interest to architects and planners, Belgrade. Formal / Informal provides a model of how cities spatially adapt to the constantly expanding needs of their inhabitants.
150,00 €

Josip Stosic: Acta navigationis rei publicae Ragusae

S potpisom autora. Poema, napisana 1956. godine, a objavljena, u 200 primjeraka, u vlastitoj nakladi 1962. godine. Strojni slog - Grafički zavod Hrvatske. Tisak - Školska zadruga Jordanovac. Oprema Tomislav Radić. Neobičnog formata - 16.5x9.5, sa stranica
150,00 €

Vlado Martek: La poesia si scrive con umilta

Tiskano u 50 numeriranih primjeraka, s potpisom autora. Poezija. Prijevod na talijanski jezik Dubravko Pušek. Ovo je primjerak broj 11. Tiskano na finom papiru.
150,00 €

Mladen Stilinovic: Ruka kruha 1976.

Vrlo rijetko u ponudi. Katalog za prvu samostalnu izložbu Mladena Stilinovića - Ruka kruha, Galerija Nova, Zagreb 1976. godine. Uključuje i pozivnicu za izložbu, vlastoručno adresiranu od M.S. za M.B. Predgovor Nena Baljković. Design Mladen Galić.
150,00 €

Roman Cieslewicz: NE!

Grafički zavod Hrvatske i Galerija SC, Zagreb 1973. godine. Knjiga umjetnika NE! ili “Igre odraslih”. Uključuje poster 42x28cm. Roman Cieslewicz - jedan od najznačajnijih i najutjecajnijih dizajnera druge polovice 20. stoljeća, čije su retrospektive pri
150,00 €