LITERATURE

View as Grid List
Sort by
Display per page

Georges Duhamel: La nuit d'orage

La nuit d'orage par Georges DUHAMEL. 44 bois originaux de Ch.J. HALLO. Editions: Arthème FAYARD et Cie 1932. Livre en bon état d'usage, 126 pages.
2.000,00 kn

Mladen Horvat: Zrtva svoje krvi

Iznimno rijetko, sami početak fantasyja i znanstvene fantastike u hrvatskoj književnosti. Vlastita naklada, Zagreb 1925. godine. Naslovni list crtao Sergius (Sergej) Glumac - likovni umjetnik, grafičar, pionir grafičkog dizajna (bio je i član grafičko-di
2.000,00 kn

Rastko Petrovic: Afrika

Putopis jednog od najvažnijih autora srpske moderne i avangarde. Prvo izdanje iz 1930. godine. Geca Kon, Beograd. Sa jednom putopisnom kartom od Aleksandra Deroka. U vrlo korektnom antikvarnom stanju, tragovi vremena. Ex Yugoslavia (1910-1945) avant - ga
2.000,00 kn

Anka Bunic: Ispovjed kaznjenika

Iznimno rijetko, nijedan primjerak ni u NSK. Odlična fotomontaža iz 1931.? godine. U solidnom antikvarnom stanju, kompletna, tragovi vremena. Ex Yugoslavia (1910-1945) avant - garde covers. Constructivism Book Cover. Photomontage Book Covers.
2.000,00 kn

Ivan Goran Kovacic: Jama

Rijetko. Prvo izdanje Jame iz 1944. godine. Tiskanje ovog 1. izdanja "Jame" je dovrseno je 16. 9. 1944. u Bariju, Italija. Predgovor je napisao Ivo Frol (str 3 - 8), zatim slijedi sama poema (str. 9 - 22), a na kraju pod inicijalima I.F. nalaze se napomen
2.000,00 kn

Vjekoslav Majer: Zbirka poezije, neobjavljeni rukopis

Neobjavljeni rukopis, zbirka poezije velikog hrvatskog književnika Vjekoslava Majera. Pisano u Beču 1934. na njemačkom jeziku.
2.000,00 kn

Ljubomir Micic, urednik: Zenit 1- 43

Zenit, 1921-1926, fototipsko izdanje svih brojeva. Komplet se nalazi u dva fascikla sa časopisima. U prvom se nalazi 6 brojeva časopisa od siječnja do prosinca 1926 (38, 39,40,41,42,43). format 23 cm. U drugoj, većoj fascikli se nalaze brojevi časopisa od
2.000,00 kn

Todor Manojlovic: Vatrometi i bajka o Akteonu

Zbirka poezije Todora manojlovića, jednog od začetnika srpskog modernizma i avangarde. Izdanje Francusko srpske knjižare A.M. Popovića, Beograd 1928. godine. Stanje - odlično; Restaurirana (profesionalno), manji dio naslovnice, hrbat i zadnje dvije strani
2.000,00 kn

Milos Crnjanski i Marko Ristic, urednici: Putevi 3-4-5

Putevi, srpski avangardni časopis. Urednici Miloš Crnjanski i Marko Ristić. Prvo izdanje. Druga serija. Prva serija je objavljena u samo dva broja 1922. dok je druga objavljena u pet brojeva, prva dva zasebno i ovaj troboroj. Ilustracije Sreten Stojanović
2.000,00 kn

Josip Stosic: Acta navigationis rei publicae Ragusae

S potpisom autora. Poema, napisana 1956. godine, a objavljena, u 200 primjeraka, u vlastitoj nakladi 1962. godine. Strojni slog - Grafički zavod Hrvatske. Tisak - Školska zadruga Jordanovac. Oprema Tomislav Radić. Neobičnog formata - 16.5x9.5, sa stranica
2.000,00 kn

Ivan Pl. Zajc i ostali, potpisi: Zbirka pjesama W.A. Mozart

Potpis Ivana plemenitog Zajca ( uz njegov nalaze se potpisi još tri osobe, također iz glazbenih krugova). Dragutin Stjepan Zajc, poznatiji kao Ivan pl. Zajc, hrvatski skladatelj, dirigent i glazbeni pedagog, rođen 1832. godine u Rijeci. Školovao se u M
2.000,00 kn

Milivoj Pavlovic: Pesme

Iznimno rijetko. Zaplijenjeno izdanje Pesme - Milivoj Pavlović. Šibenik, 1913. Biblioteka za naciju, 2. svezak. Biblioteka Ujedinjene nacionalne omladine. Na dvadesetak stranica, umjeto pjesme, piše (Zaplijenjeno). Na zadnjoj stranici proglas; Srbohrvati
2.000,00 kn

Podravski motivi

Krsto Hegedušić: Podravski motivi-predgovor Miroslav Krleža Podravski motivi tiskani 1933. kao vizualni korelat književnog ruralnog mita Miroslava Krleže popraćeni su i Krležinim predgovorom. Trideset i četiri crteža Krste Hegedušića. S predgovorom Miroslava Krleže. Godine 1933. Miroslav Krleža objavljuje Predgovor podravskim motivima Krste Hegedušića – esej o umjetnosti čime započinje tzv. Sukob na književnoj ljevici ŕ Krleža se suprotstavlja mišljenju da umjetničko stvaranje mora biti odraz društvenih trenutaka Podravski motivi Krste Hegedušića – zbirka crteža objavljena 1933. u Zagrebu – pokazali su se jednom od prijelomnih točaka u hrvatskoj umjetnosti međuratnog razdoblja. Njihova se važnost prepoznaje na dvije temeljne razine. Prvo, tridesetak Hegedušićevih crteža može se interpretirati u kontekstu osnovnih obilježja djelovanja Udruženja umjetnika Zemlja, kao eksplicitan iskaz autorovih oblikovnih nastojanja, ali i sadržajnih inklinacija. S druge strane, Podravski motivi posjeduju osobitu važnost zbog složene ideološke bitke koja ih je pratila. Naime, Predgovor Podravskim motivima Miroslava Krleže – po riječima Stanka Lasića, njegova najznačajnijeg tumača – »osnovni je tekst čitava sukoba na književnoj ljevici«. U tom smislu i sami su crteži nedugo nakon objavljivanja zadobili dodatnu težinu, pa su značenjski promatrani prije svega u temeljnom kontekstu uvodnoga teksta: u svjetlu zalaganja za društveno angažiranu, ali neovisnu umjetnost, za umjetničko djelo kao produkt individualnih stvaralačkih poticaja, a protiv njegove sveobuhvatne ideologizacije. Ipak, kritičko sagledavanje samih crteža, kao i njihova predgovora, ne može biti ograničeno isključivo na spektar značenja povezan s glasovitim sukobom na ljevici. Naime, u Predgovoru Krleža raspravlja i o mnogim problemima koje prepoznaje kao ključne za određivanje obilježja hrvatskog kulturnog identiteta početkom četvrtog desetljeća. Tako se pojedini dijelovi teksta mogu tumačiti kroz prizmu odnosa nacionalnog identiteta i umjetničkog stvaralaštva, kao jednog od temeljnih problema koji su nastojali artikulirati vodeći članovi Udruženja umjetnika Zemlja, ali i drugi protagonisti hrvatske umjetnosti. U tom smislu, posebna se pozornost pridaje Hegedušićevoj ulozi u procesu artikulacije ideje o nezavisnom, nacionalnom likovnom izrazu te se ističe značenje Podravskih motiva u povezivanju ideoloških pozicija s lijevim političkim predznakom i nacionalnih kategorija, što toj ideji daje specifično obilježje među srodnim pojavama u srednjoeuropskom kulturnom prostoru. Autor: Krsto Hegedušić Izdavač: Liber, Zagreb Godina: 1971 Uvez: tvrdi Format: 17x25 Stranica: 65
2.000,00 kn

Marija Juric Zagorka: Kako je bilo

Marija Jurić Zagorka: Kako je bilo Memoari u dva poglavlja: U novinarskom zvanju i Zašto sam pisala romane i drame. Izdanje redakcije Zabavnog romana, Beograd
2.000,00 kn

Mladen Horvat: Odar sunca

Odar sunca : kao rukopis u 100 primjeraka / Mladen Horvat ; [izradio Eduard Penkala] Scheveningen : vlast. nakl., 1924
2.000,00 kn

Ivan Mestrovic: Dennoch will ich hoffen

Ivan Meštrović: Dennoch will ich hoffen...Ein Weihnachtsgespräch (Ipak se nadam ili Božićni razgovori) Knjiga refleksija Rascher Verlag, Zürich, 1945.
2.000,00 kn

Lioubomir Mitzitch: AntiEurope

Ljubomir Micić: AntiEvropa Lioubomir Mitzitch: AntiEurope Reprint iz 1992. godine Izdavač Novi Zenit, Novo Miloševo, Srbija 34p 23cm
2.000,00 kn

Fritz Lang: Die Nibelungen

Die Nibelungen (UFA, 1924). German Program (24 Pages) (5" X 7.25"). Fantasy. This is an rare original country of origin German premiere program for Fritz Lang's silent masterpiece Die Nibelungen, released by Decla-UFA in 1924. The film was show
1.500,00 kn

Ljubomir Micic, Ivan Goll & Bosko Tokin: Manifest zenitizma

Ljubomir Micić, Ivan Goll & Boško Tokin: Manifest zenitizma
1.500,00 kn

Rade Drainac: Spanski zid

Prvo izdanje iz 1930. godine. Naklad Geca Kon, Beograd. U vrlo dobrom stanju. Rade Drainac by real name Radojko Jovanovic (Trbunje near Blace at Spas, 1899 - Belgrade, 1943) - avant-garde/surrealism poet, writer, journalist. Serbian surrealism / avant - g
1.500,00 kn

Miroslav Krleza: Návrat Filipa Latinovicze

Photomontage covers by Františe Muzika - (1900-1974) - Czech graphic designer, artist and stage designer; leading member of the avant-garde movement ‘Devětsil’ and professor at the Academy of Arts and Industrial Design in Prague. n Czech language Origina
1.500,00 kn

Miroslav Krleza: Hrvatska rapsodija

Drugo ćirilično izdanje Hrvatske rapsodije Miroslava Krleže. Rijetko. Naslovnica Ljubo Babić. Sadrži - Hrvatska rapsodija - Smrt Franje kadavera - Veliki meštar sviju hulja. U odličnom stanju.
1.500,00 kn

Podravski motivi

Krsto Hegedušić: Podravski motivi-predgovor Miroslav Krleža Prvo izdanje. Minerva, Zagreb, 1933. godine. U vrlo korektnom antikvarnom stanju, na naslovnici manji tragovi vremena, i naljepnica privatne biblioteke. Podravski motivi tiskani 1933. kao vizualni korelat književnog ruralnog mita Miroslava Krleže popraćeni su i Krležinim predgovorom. Trideset i četiri crteža Krste Hegedušića. S predgovorom Miroslava Krleže. Godine 1933. Miroslav Krleža objavljuje Predgovor podravskim motivima Krste Hegedušića – esej o umjetnosti čime započinje tzv. Sukob na književnoj ljevici ŕ Krleža se suprotstavlja mišljenju da umjetničko stvaranje mora biti odraz društvenih trenutaka Podravski motivi Krste Hegedušića – zbirka crteža objavljena 1933. u Zagrebu – pokazali su se jednom od prijelomnih točaka u hrvatskoj umjetnosti međuratnog razdoblja. Njihova se važnost prepoznaje na dvije temeljne razine. Prvo, tridesetak Hegedušićevih crteža može se interpretirati u kontekstu osnovnih obilježja djelovanja Udruženja umjetnika Zemlja, kao eksplicitan iskaz autorovih oblikovnih nastojanja, ali i sadržajnih inklinacija. S druge strane, Podravski motivi posjeduju osobitu važnost zbog složene ideološke bitke koja ih je pratila. Naime, Predgovor Podravskim motivima Miroslava Krleže – po riječima Stanka Lasića, njegova najznačajnijeg tumača – »osnovni je tekst čitava sukoba na književnoj ljevici«. U tom smislu i sami su crteži nedugo nakon objavljivanja zadobili dodatnu težinu, pa su značenjski promatrani prije svega u temeljnom kontekstu uvodnoga teksta: u svjetlu zalaganja za društveno angažiranu, ali neovisnu umjetnost, za umjetničko djelo kao produkt individualnih stvaralačkih poticaja, a protiv njegove sveobuhvatne ideologizacije. Ipak, kritičko sagledavanje samih crteža, kao i njihova predgovora, ne može biti ograničeno isključivo na spektar značenja povezan s glasovitim sukobom na ljevici. Naime, u Predgovoru Krleža raspravlja i o mnogim problemima koje prepoznaje kao ključne za određivanje obilježja hrvatskog kulturnog identiteta početkom četvrtog desetljeća. Tako se pojedini dijelovi teksta mogu tumačiti kroz prizmu odnosa nacionalnog identiteta i umjetničkog stvaralaštva, kao jednog od temeljnih problema koji su nastojali artikulirati vodeći članovi Udruženja umjetnika Zemlja, ali i drugi protagonisti hrvatske umjetnosti. U tom smislu, posebna se pozornost pridaje Hegedušićevoj ulozi u procesu artikulacije ideje o nezavisnom, nacionalnom likovnom izrazu te se ističe značenje Podravskih motiva u povezivanju ideoloških pozicija s lijevim političkim predznakom i nacionalnih kategorija, što toj ideji daje specifično obilježje među srodnim pojavama u srednjoeuropskom kulturnom prostoru. Autor: Krsto Hegedušić Izdavač: Liber, Zagreb Godina: 1971 Uvez: tvrdi Format: 17x25 Stranica: 65
1.500,00 kn

Zofka Kveder: Misterij žene

Zofka Kveder: Misterij žene Praga, 1900. Emanuel Stivin
1.500,00 kn