Ivan Picelj

View as Grid List
Sort by
Display per page

Ivan Picelj: Ulmske varijacije

Ivan Picelj: Ulmske varijacije Grafička mapa Sitotisak Predgovor (na hrvatskom i engleskom jeziku) Brane Kovič Potpisano i numerirano 23/40 U dizajniranom etuiu UlmVariation, a series of original prints by Ivan Picelj that was prints at the International Centre of Graphic Arts in Ljubljana in Septembre 2006, comprises eight original serigraph, along with an introductory text by the art critic Brane Kovič. All prints are signed and numbered by the artist. The serigraphs were printed by Slavko Pavlin under the supervision of the artist in the serigraphy studio of the International Centre of Graphic Arts in Ljubljana on pure cotton Radeče paper, 320 g/m2, with the dimension 500 mm x 500 mm. The edition of each serigraph is strictly limited to 40 copies, signed and numbered from 1/40 to 40/40
Price on Request

Ivan Picelj: Varijacije

Ivan Picelj: Varijacije / Relations Grafička mapa Sitotisak / Silkprint 20/30 Numbered and signed 500x500 mm 10 grafičkih listova Zageeb, 1992. godine
Price on Request

Ivan Picelj: Oeuvre programmée

Ivan Picelj: Oeuvre programmée Dimensions 50×65 cm Publisher Denise René Gallery , Paris
Price on Request

Ivan Picelj: Oeuvre programmée

Ivan Picelj: Oeuvre programmée Publisher Denise René Gallery , Paris, 1966. Silkprint / Sitotisak Silkprint 25 2/5 × 25 2/5 in 64.4 × 64.4 cm Signed E.A. 3/5
Price on Request

Bit International: Complete 1-9

The bit international journal was published as part of the activities of the New Tendencies movement. The objective of the editors was: “to present information theory, exact aesthetics, design, mass media, visual communication, and related subjects, and t
Price on Request

Ivan Picelj: A (Edition a) 4

A (Edition a) 4. Serigraphie Brano Horvat. Ivan Picelj, vlastita naklada, Zagreb 1964. Founded by the painter Ivan Picelj edition a represented the aesthetic and ideological positions of the international art momevent New Tendencies, which took root in Za
Price on Request

Ivan Picelj: Vjenceslav Richter

Vjenceslav Richter - Galerija suvremene umjetnosti, Zagreb, Katarinin trg 2 17.9-6.10 1968. Bijela podloga, gore tekst u tisku sive. Grafičko rješenje: raster sivih kvadrata na srebrnosivoj podlozi. Sitotisak, 50x70cm
Price on Request

Dimitrije Basicevic Mangelos: A (Edition a) 6

Artist Book, nonstories Mangelos. Jedan list, presavijen dva puta. Raširen, u formatu 16x47,8 cm. Sklopljen, format 16x16 cm. Godine 1968. Ivan Picelj je pokrenuo ediciju "a". Sveukupno je publicirano sedam brojeva Ova e
Price on Request

Ivan Picelj: A (Edition a) 1

A (Edition a) 1. Artist Book. Ivan Picelj, vlastita naklada, Zagreb 1962. Površiva IV 1961 (detalj) - foto Branko Balić. Štampanou Grafičkom zavodu Hrvatske, Zagreb 1962. Founded by the painter Ivan Picelj edition a represented the aesthetic and ideolo
Price on Request

Ivan Picelj: 3. zagrebacki salon

Ivan Picelj - originalni plakat za 3. zagrebački salon iz 1968. godine. Sitotisak, 65,5x98cm Plakat za izložbu "3. zagrebački salon " u Umjetničkom paviljonu. Plakat je vetikalno podijeljen na pola. Gornja polovica sadrži ružičastu brojku 3 u ljubičastom
Price on Request

Ivan Picelj: Varijacije, 1994.

Ivan Picelj: Varijacije, 1994. Sitotisak Numerirano Potpisano S pečatom
Price on Request

Ivan Picelj: Srnec

Ivan Picelj - originalni plakat iz 1969. godine. Sitotisak, 50x70cm Aleksandar Srnec - Galerija suvremene umjetnosti, Zagreb, Katarinin trg 2 10.1-2.2.1969. Crna podloga, gore prezime autora zelenim. Raster od 8 sivih kružnicas upisanim ružičastim okomi
Price on Request

Ivan Picelj: Gerstner & Gredinger & Kutter

Ivan Picelj - Gerstner & Gredinger & Kutter - reklamna grafika. Plakat, sitotisak, 49,5x70cm. Raster od 4 kvadrata naizmjenično bijelih i srebrnosivih podloga s upisanim manjim kvadratima zaobljenih uglova i kružnim oblicima u tisku crne.Gornji dio plaka
Price on Request

Ivan Picelj: Ivan Picelj

Plakat za izložbu "ivan picelj" u Muzeju primenjene umetnosti u Beogradu, 1970. godine. Plakat je tiskan u 2 boje (plava i ružičasta) na bijelom papiru. Slovo "a" velike dimenzije.
Price on Request

Julije Knifer: GSU 1966.

Price on Request

Ivan Picelj: Vizionarna arhitektura

Ivan Picelj: Vizionarna arhitektura Plakat za izložbu "Vizionarna arhitektura" u Muzeju za umjetnost i obrt. Tiskano u 5 boja (plava, narančasta, crvena, zelena, svj. siva) na bijelom papiru. Plava pozadina. Krugovi ucrtani jedan u drugi, raznih boja. U zagrebačkom muzeju za umjetnosti i obrt 1963. godine održana je izložba Vizionarna arhitektura u organizaciji moma-e iz new Yorka. na izložbi je bio prikazan niz projekata iz raznih razdoblja, sveukupno stotinjak djela na panoima podijeljenima u nekoliko kategorija: 1. zgrade čiji oblici predstavljaju neku vrstu odredišta, 2. linearne, “putujuće” strukture, 3. zgrade složenih 'mitoloških' oblika. dio izloženih projekata bio je inspiriran organskim svijetom i evolucijom oblika. Uz izložbu je otisnut manji katalog.
Price on Request

Ivan Picelj: Majakovski

Ivan Picelj: Majakovski Majakovski: Galerija suvremene umjetnosti, Zagreb 1973. godine Autorska radionica: Studentski centar, Zagreb 70.5 × 50 cm High-quality Silkscreen / Sitotisak Bijela podloga, grafičko rješenje: kompozicija geometrijskih elemenata u tisku crne i crvene koji čine srp i čekić. Dijagonalno položenim slovima u tisku crveneprezime autora. Ispod gornjeg ruba plakata informativni tekst u tisku crne (4 reda).
Price on Request

Ivan Picelj: Toso Dabac

Plakat za izložbu "Tošo Dabac" u Muzeju za umjetnost i obrt 1968. godine. Plakat je tiskan u 3 boje (tamno plavo, crno, svjetlo sivo) na bijelom papiru.Tipografija Helvetica. 50x70cm Kvalitetno opremljen, natur, između dva stakla. Preuzimanje samo u a
Price on Request

Exat 51: Piet Mondrian

Exat 51: Piet Mondrian Likovna mapa. Serigrafija 45x45 cm Piet Mondrian: Kompozicija, serigrafija izvedena u atelieru Mei­njak Zagreb, izdanje Gradske galerije suvremene umjetnosti, vlasnik originala Narodni muzej Beograd. Povodom ove izložbe galerija je publicirala reprodukciju u serigrafiji Kompozicija, P. Mondriana, 1929. Vlasnik originala je Narodni Muzej Beograd. Reprodukcija je popraćena tekstom W. Sandberga i Vere Sinobad-Pintarić. Oprema publikacije: Ivan Picelj Izvedba serigrafije: Ivan Picelj i Meinjak Picelj: Iste godine kad smo radili izložbu u Parizu (1957) izveli smo u Zagrebu jednu diverziju, koju je potpomogo Božo Bek, koji je tada radio u Kabinetu grafike. Doznali smo da u Beogradu u Narodnom muzeju postoji original Mondriana, preko poznatih smo organizirali da se to provjeri, i zaista - slika je bila u podrumu, u depoima. Kad je holandska kraljevska obitelj došla u posjet Karađorđevićima, a princ Pavle je bio poznati kolekcioner, donijela je na poklon Mondriana iz 1932. i jedan crtež Van Gogha. Picelj: Van Gogh je bio izložen, a Mondrian nikada nije pokazan. I onda je uz Bekovu pomoć Galerija odlučila posuditi Mondriana i napraviti serigrafiju. Stigao je Mondrian u kutiji, zapakiran u pak-papir, poštom. Poštom! Mi smo se primili za glavu. Odmah smo počeli razgovarati tko će ga odnijeti natrag. To je morao biti netko tko neće zaspati! Mondrian je visio tu u mom stanu, na ovom zidu, dva mjeseca. I onda smo otisnuli serigrafiju i preveli Sandbergov tekst koji je objavljen u Parizu kod Denise René, u dogovoru s njom. Vera Horvat Pintarić je također napisala tekst i tako je nastala ta mapa. Taj Mondrian i nerazumijevanje oko njega bio je poticaj da pripremimo tu didaktičku izložu koju spominjenete. To je bila silno važna izložba; na njoj smo radili godinu dana. Uz to, Depolo je bio u Parizu kod Denise René i donio je grafike Andre Bloca i Vasarelyja. Vesna Babić, direktorica Galerija grada Zagreba, pitala nas je što da radi s njima. Trebalo ih je izložiti, a nije se imalo gdje osim u Galeriji suvremene umjetnosti. Galerija je bila gradska institucija, pa je bilo pitanje kako ih izložiti jer to nije bilo dio likovnog programa Galerije. Onda se rodila ideja, i to ponovo kroz druženje, što je danas vrlo rijetko, da se napravi didaktička izložba, da podučimo ljude o čemu su tu radi, jer ono što se tada pisalo bilo je suludo. Iz kataloga izložbe citiram: "Gradska galerija suvremene umjetnosti priređuje prvu didaktičku izložbu kojom objašnjava osnovne smjernice puteva likovne umjetnosti u posljednjih 50 godin
Price on Request

EXAT 51: Beograd 1953.

EXAT 51: Beograd 1953. Iznimno rijetko. Pozivnica za izložbu Exat 51: Kristl / Picelj / Rašica / Srnec Galerija Grafičkog kolektiva, Beograd 29.03.1953. Design Ivan Picelj 25x11cm
Price on Request

EXAT 51: Zagreb 1953.

EXAT 51: Zagreb 1953. Iznimno rijetko. Zagreb, Dvorana Društva arhitekata Hrvatske, 18.02.-04.03.1953. Pozivnica za izložbu Exat 51: Kristl / Picelj / Rašica / Srnec Design Ivan Picelj 25x11cm
Price on Request

Ivan Picelj: Oton Postruznik

Ivan Picelj - Plakat za izložbu "Postružnik" u Galeriji suvremene umjetnosti, 1969. godine. Plakat je izveden u 3 boje (neon crvena, zelena i crna). U gonjoj polovici plakata raster naizmjenično crvenih i zelenih linija. U donjoj polovici repeticija prezi
Price on Request

Ivan Picelj: Fotograf Edward Steichen

Ivan Picelj, plakat za izložbu Fotograf Edward Steichen, Muzej za umjetnost i obrt, Zagreb 1966. godine. Crna podloga, reprodukcija fotografije u rasteru sita: grupa ljudi. Gornji dio plakata: bijela podloga, centrirano naziv izložbe (3 reda), ispodinfor
Price on Request

Ivan Picelj: Skurjeni

Ivan Picelj - Plakat za izložbu "Skurjeni" u GSU. Plakat je izveden u 3 boje na bijelom papiru bež, crvena, crna). Osnovni motiv plakata je uvećani detalj grafike Matije Skurjenija s motivom debla (kore). Po sredini plakata ime autora izvedeno kao potpis
Price on Request