Fiction

View as Grid List
Sort by
Display per page

Jovan Radulovic: Gresi otaca

Gresi otaca / Jovan Radulović, ilustracije i naslovnica od Romana Petrovića. Izdavačka knjižarnica Skerlić, Beograd 1925. godine. U odličnom stanju, Vrlo rijetko. Ex Yugoslavia (1910-1945) avant - garde covers. Constructivism Book Cover. Photomontage Bo
Price on Request

Milko Min: Umisljenovicevi dani u provinciji i metropoli

Vrlo rijetko u ponudi, Pučka tiskara, Šibenik 1925. godine. Umišljenovićevi dani u provinciji i metropoli : (satirična pripovijest) / Milko Min, pseudonim pisca Mate Milina. Naslovnica nepoznatog autora. u odličnom stanju.
Price on Request

Milostislav Bartulica: Raspece Srbije

Vrlo rijetko u ponudi. Tvrdi uvez. St. Kugli, Zagreb 1920. godine. Raspeće Srbije u kojoj je Bartulica opisao kako se je 1915. kroz Albaniju zajedno sa srpskom vojskom nakon teškog poraza od Austro-Ugarske.
Price on Request

Hugo Hofmannsthal: Covjek

Naslovnica Kamilo Ružička, jedan od prvih hrvatskih umjetnika pod znatnim utjecajem kubizma. Starinska gluma o bogataševu umiranju, preveo dr. Milan Bogdanović. Vrlo rijetko. U odličnom stanju.
Price on Request

France Bevk: Zelezna kaca

Prvo izdanje iz 1934. godine - Goriška matica, Gorica. Likovna oprema i ovitak - slovenski slikar i ilustrator Julče Božič. Stanje - antikvarno odlično, neznatna oštećenja hrbata, manji tragovi vremena, Izdala in založila književna zadruga "Goriška Mat
Price on Request

France Bevk: Veliki Tomaz

Prvo izdanje iz 1933. godine - Goriška matica, Gorica. Likovna oprema i ovitak - slovenski slikar i ilustrator Julče Božič. Stanje - antikvarno odlično, neznatna oštećenja hrbata, manji tragovi vremena. Izdala in založila književna zadruga "Goriška Matic
Price on Request

Ignazio Silone: Fontamara

Konstruktivistička naslovnica nepoznatog autora. Slovenski jezik. Ljubljana 195. godine. U odličnom antikvarnom stanju, manje oštećenje donjeg dijela hrbata, tragovi vremena. Ignazio Silone (Pescina dei Marsi, 1. svibnja 1900. - Ženeva, 22. kolovoza 197
Price on Request

Desanka Maksimovic: Kako oni zive

Vrlo rijetko u ponudi s ovitkom. Naslovnica nepoznatog autora. Kako oni žive - Desanka Maksimović, Geca Kon, Beograd 1935; biblioteka Naša knjiga, 1. izdanje
Price on Request

Bernard Brentano: Sudenje bez sudija

Ovitak Pavle Bihaly. Bihaly je radio i fotomontaže u časopisu Nova Literatura a 1928. godine je bratom Otom Merinom Bihalyem osnovao časopis Nova literatura i izdavačku kuću Nolit. Izdavali su knjige Jacka Londona, Maksima Gorkog, Remarqua, Heinricha Man
Price on Request

Miroslav Krleza: Návrat Filipa Latinovicze

Photomontage covers by Františe Muzika - (1900-1974) - Czech graphic designer, artist and stage designer; leading member of the avant-garde movement ‘Devětsil’ and professor at the Academy of Arts and Industrial Design in Prague. n Czech language Origina
Price on Request

Robert McMillan: Postanak sveta

Sjajna naslovnica nepoznatog autora (MB?), Beograd, naklada Grafički institut Narodan misao, 1927. godine. Prijevod Lazar Šuvaković, državni podsekretar u penziji. Popularna naučna biblioteka. Ilustrirano. Iznimno rijetko. U odličnom stanju.
Price on Request

Ilja Erenburg: 10 H.P.

Vrlo rijetko u ponudi. Odlična ftomontaža na naslovnici (vjerojatno autorice Zdenke Turkalj). Binoza, Zagreb 1931. godine. U vrlo dobrom stanju, Prijevod Stjepan Kranjčević. Predgovor napisao Ivan Esih.
Price on Request

Isak Babelj: Odesa

Sjajna naslovnica i ovitak Pavle Bihaly. Preveo s ruskog Gustav Krklec. Nolit, Beograd 1930. Sa dvanaest originalnih crteža Marina Tartaglie. U odličnom stanju.
Price on Request

Josip Konrad (Lucijan): Landru

Sjajna naslovnicanepoznatog autora iz 1922. godine. Iznimno rijetko. Roman Josipa Konrada, napisan pod pseudonmom Lucijan(o). Štamparija Gaj, Zagreb 1922. godine. U odličnom stanju. Ex Yugoslavia (1910-1945) avant - garde covers. Con
Price on Request

Ferreira de Castro: Iseljenici

Sjajna fotomontaža i ovitak nepoznatog autora iz 1940. godine. Roman. Prijevod Ante Rojnić. Tvrdi uvez s ovitkom. u odličnom stanju. Mala oštećenja ovitka. Ex Yugoslavia (1910-1945) avant - garde covers. Constructivism Book Cover. Photomontage Book Cove
Price on Request

J. Libedinski: 7 dana

Sjajna naslovnica Vilka Šeferova iz 1930. godine. Biblioteka savremenih pisaca, Zagreb. Roman. preveo N. Danilov. Tvrdi uvez s ovitkom. U odličnom stanju. Ex Yugoslavia (1910-1945) avant - garde covers. Constructivism Book Cover. Photomontage Book Cover
Price on Request

Stijn Streuvels: Sluga Jan

Ovitak i fotomontaža na naslovnici Pavle Bihaly. Vrlo rijetko u ponudi, izdanje Nolita, Beograd iz 1930. godine. U vlo dobrom stanju. Prevela Desanka Anđelković.
Price on Request

Marko Soljacic: Prvi i jedini

Sjajna konstruktivistička naslovnica Kamila Ružičke iz 1931. godine. Knjižnica dobrih romana, Zagreb. Roman iz suvremenog života. U odličnom antikvarnom stanju. Pečati bivših vlasnika. Ex Yugoslavia (1910-1945) avant - garde covers. Constructivism Book Co
Price on Request

Jordan Jovkov: Zetelac

Sjajna konstruktivistička naslovnica nepoznatog autora iz 1933. godine. Kuća dobre štampe, Zagreb. U odličnom stanju. Roman. Ex Yugoslavia (1910-1945) avant - garde covers. Constructivism Book Cover. Photomontage Book Covers.
Price on Request

Rade Drainac: Spanski zid

Prvo izdanje iz 1930. godine. Naklad Geca Kon, Beograd. U vrlo dobrom stanju. Rade Drainac by real name Radojko Jovanovic (Trbunje near Blace at Spas, 1899 - Belgrade, 1943) - avant-garde/surrealism poet, writer, journalist. Serbian surrealism / avant - g
Price on Request

Ivana Brlic Mazuranic: Price iz davnine

“U jesen 1926. godine u Zagrebu izlazi treće izvanredno i u ilustracijama prošireno izdanje knjige Priče iz davnine Ivane Brlić-Mažuranić. Knjiga je u nakladi Matice hrvatske otisnuta u Tipografiji, a Kirin je osim za ilustracije, vinjete i inicijale svake priče zaslužan i za njezinu raskošnu opremu: 327 stranica pergament papira uvezano je u platno koje na prednjim koricama ima u zlatotisku otisnutu siluetu bake Mokoš…” (Vladimir Kirin – Retrospektiva; 2006.)
Price on Request

Vladimir Favorsky / Aleksandar Puskhin: Domik v Kolomne

Vladimir Favorsky / Aleksandar Puskhin: Domik v Kolomne [Cottage at Kolomna]. 1929. 4to, pict. bds, sl. dusty, near fine. NUMBER 166 OF AN UNSPECIFIED LIMITATION SIGNED BY FAVORSKI. Pushkin's play is illus. with 3 full page woodcuts and many beautiful woodcut vignettes.
Price on Request

Maksim Gorki: Djelo Artamonovih

Djelo Artamonovih (Delo Artamonovyh, 1925) Minerva, Zagreb 1934 Tvrdi uvez s ovitkom Prijevod Iso Velikanović U vrlo dobrom antikvarnom stanju
Price on Request

Krsto Hegedusic: Podravski motivi-predgovor Miroslav Krleza

Krsto Hegedušić: Podravski motivi-predgovor Miroslav Krleža Prvo izdanje. Minerva, Zagreb, 1933. godine. U vrlo korektnom antikvarnom stanju, na naslovnici manji tragovi vremena, i naljepnica privatne biblioteke. Podravski motivi tiskani 1933. kao vizualni korelat književnog ruralnog mita Miroslava Krleže popraćeni su i Krležinim predgovorom. Trideset i četiri crteža Krste Hegedušića. S predgovorom Miroslava Krleže. Godine 1933. Miroslav Krleža objavljuje Predgovor podravskim motivima Krste Hegedušića – esej o umjetnosti čime započinje tzv. Sukob na književnoj ljevici ŕ Krleža se suprotstavlja mišljenju da umjetničko stvaranje mora biti odraz društvenih trenutaka Podravski motivi Krste Hegedušića – zbirka crteža objavljena 1933. u Zagrebu – pokazali su se jednom od prijelomnih točaka u hrvatskoj umjetnosti međuratnog razdoblja. Njihova se važnost prepoznaje na dvije temeljne razine. Prvo, tridesetak Hegedušićevih crteža može se interpretirati u kontekstu osnovnih obilježja djelovanja Udruženja umjetnika Zemlja, kao eksplicitan iskaz autorovih oblikovnih nastojanja, ali i sadržajnih inklinacija. S druge strane, Podravski motivi posjeduju osobitu važnost zbog složene ideološke bitke koja ih je pratila. Naime, Predgovor Podravskim motivima Miroslava Krleže – po riječima Stanka Lasića, njegova najznačajnijeg tumača – »osnovni je tekst čitava sukoba na književnoj ljevici«. U tom smislu i sami su crteži nedugo nakon objavljivanja zadobili dodatnu težinu, pa su značenjski promatrani prije svega u temeljnom kontekstu uvodnoga teksta: u svjetlu zalaganja za društveno angažiranu, ali neovisnu umjetnost, za umjetničko djelo kao produkt individualnih stvaralačkih poticaja, a protiv njegove sveobuhvatne ideologizacije. Ipak, kritičko sagledavanje samih crteža, kao i njihova predgovora, ne može biti ograničeno isključivo na spektar značenja povezan s glasovitim sukobom na ljevici. Naime, u Predgovoru Krleža raspravlja i o mnogim problemima koje prepoznaje kao ključne za određivanje obilježja hrvatskog kulturnog identiteta početkom četvrtog desetljeća. Tako se pojedini dijelovi teksta mogu tumačiti kroz prizmu odnosa nacionalnog identiteta i umjetničkog stvaralaštva, kao jednog od temeljnih problema koji su nastojali artikulirati vodeći članovi Udruženja umjetnika Zemlja, ali i drugi protagonisti hrvatske umjetnosti. U tom smislu, posebna se pozornost pridaje Hegedušićevoj ulozi u procesu artikulacije ideje o nezavisnom, nacionalnom likovnom izrazu te se ističe značenje Podravskih motiva u povezivanju ideoloških pozicija s lijevim političkim predznakom i nacionalnih kategorija, što toj ideji daje specifično obilježje među srodnim pojavama u srednjoeuropskom kulturnom prostoru. Autor: Krsto Hegedušić Izdavač: Liber, Zagreb Godina: 1971 Uvez: tvrdi Format: 17x25 Stranica: 65
Price on Request