Željko Kipke
Analitičko / primarno slikarstvo
Slika od 29 dana:
bijela uljena boja 29 puta nanesena i ostrugana
Zagreb, 1977.
Ulje na šperploči
61x73
Naziv, godina i potpis na poleđiini
+potpisani i naslovljeni artist label
Mladen Stilinović (1947-2016)
Exploitation of the Dead / Dead Optimism 1984-90
Mixed media on on wooden board
Signed and dated on back: Mladen Stilinović, 1989.
50x23x2 cm
Unique piece
Josip Vaništa (1924-2018)
Srebrna linija na bijeloj pozadini
Silver line on a white background
Zagreb, 2011.
Izrađena za kolekciju B.O. (40x40)
Made for B.O. Collection (40x40)
Acrylic on Canvas / Akril na platnu
Format 40 x 40 cm
(15.75 x 15.75 in)
Signature verso /Potpis na poleđini
+ tekstualno Ovo je moj rad (this is my Art Work) 28.IV.2011.
+etiketa / potpisani tekst s opisom nastanka prve Linije, 1961. godine
+label / signed description about first Line from 1961.
Đuro Seder (1927-2022)
Bez naslova
rad broj 17.
Zagreb, 1969.
Potpis na poleđini Seder 69
Kombinirana tehnika;
akril / tempera + grattage na tvrdom papiru (karton / cardboard)
48x36 cm
uokvireno u kvalitetni crni okvir (55x43 cm)
Dean Jokanović Toumin (1946.)
Nova slika XXVII / New Painting XXVII
Akril na platnu, kreda
1977.
80x80 cm
Hand signed, dated, and titled on the back.
Slika iz ovog ciklusa (Nova slika XIX) je izložena u stalnom postavu Nacionalnog muzeja moderne umjetnost, Zagreb. Postav Branko Franceschi .
Aleksandar Srnec
Zagreb, 1970.
15,5x11x11 cm
Pleksiglas. Elektromotor.
Originalni kabel. Sve ispravno.
Potpis Srnec 1970
Label: aleksandar srnec / zagreb rockefellerova 19
Potpisana posveta arhitektu V.H. iz 1971. godine
Radomir Damnjanović Damnjan
Dezinformacija
2020.
Acrylic on canvas
70 x 70 cm
Signed, titled, dated and stamp of the artist on the reverse
Work accompanied by a certificate of authenticity issued by Galleria Federico Bianchi Contemporary Art, Milan
PROVENANCE:
Galleria Federico Bianchi Contemporary Art, Milan
Private collection, Lecco
LITERATURE:
cfr. J. Denegri, T. Trini, Radomir Damnjanovic Damnjan, Federico Bianchi Contemporary Art, Milan, 2010, p. 359