Grupa šestorice autora: MAJ 75 - L
Zagreb, 1983.
Maj 75, number L, 1983; Željko Jerman, Vlado Martek, Zlatko Kutnjak, Vlasta Delimar, Darko Šimičić, Pino Ivančić, Sven Stilinović, Dobrica Kamperelić, Rajko Radovanović
Material/technique
felt pen on newspaper
Dimensions
42,33 x 29,13 cm
A (Edition a) 1. Artist Book. Ivan Picelj, vlastita naklada, Zagreb 1962. Površiva IV 1961 (detalj) - foto Branko Balić. Štampanou Grafičkom zavodu Hrvatske, Zagreb 1962.
Founded by the painter Ivan Picelj edition a represented the aesthetic and ideolo
Izložbe - akcije 1975-1977, Grupa šestorice autora. Cefft - Centar za fotografiju, film i televiziju. 25.03. - 17.04. 1977. Uključuje rad Mladena Stilinovića i jednu intervenciju u tekstu. Artist's book. Urednik edicije Mangelos. Autori koncepcije i tekst
Maj 75 J iz 1982. godine. Ovu ediciju su pripremili Vlasta Delimar, Boris Demur, Željko Jerman, Vlado Martek i Sven Stilinović.
The Group of Six Authors was established in 1975 in Zagreb, Croatia and was active until 1981. The Group's members were Željko
Manifesti: noart. Zagreb: Atelier Tošo Dabac, 1978. Dvojezično (hrvatsko-engleski) izdanje za drugu samostalnu izložbu Dimitrija Bašičevića Mangelosa, održana u Atelieru Toše Dabca, Zagreb 1978. godine. Predgovor Nena Dimitrijević.
Published on the occa
Julije Knifer - Arbaitprozess - Tubingen 1975. Signed, dated and small draw - Meandar by artist.
colossal meander created by Knifer on a 20 x 30 m canvas in a quarry in Tübingen (1975).
Aleksandar Srnec
Plakat za izložbu generalnog urbanističkog plana Pule
Pula, 1964. godine
656x477mm
High Quality Screen Print / visokokvalitetan sitotisak
Sitotisak Studentski centar, Zagreb
Ivan Picelj: Vizionarna arhitektura
Plakat za izložbu "Vizionarna arhitektura" u Muzeju za umjetnost i obrt. Tiskano u 5 boja (plava, narančasta, crvena, zelena, svj. siva) na bijelom papiru. Plava pozadina. Krugovi ucrtani jedan u drugi, raznih boja.
U zagrebačkom muzeju za umjetnosti i obrt 1963. godine održana je izložba Vizionarna arhitektura u organizaciji moma-e iz new Yorka. na izložbi je bio prikazan niz projekata iz raznih razdoblja, sveukupno stotinjak djela na panoima podijeljenima u nekoliko kategorija: 1. zgrade čiji oblici predstavljaju neku vrstu odredišta, 2. linearne, “putujuće” strukture, 3. zgrade složenih 'mitoloških' oblika. dio izloženih projekata bio je inspiriran organskim svijetom i evolucijom oblika. Uz izložbu je otisnut manji katalog.
Ivan Picelj: Bruno Munari
Plakat za izložbu u Galeriji suvremene umjetnosti
Zagreb, 1973. godine
50x70cm
High Quality Screen Print / visokokvalitetan sitotisak
Atelier Brane Horvat
Bijela podloga, grafičko rješenje: prostorni prikaz crne kocke (donjivrh presječen joj je rubom plakata), gornja ploha: srebrnosiva. Ispod gornjeg ruba plakatacentrirano prezime autora zelenim, ispod njega informativni tekst (3 reda) u tisku crveneboje.
Ivan Picelj: Mogućnosti za "72
Zagreb, 1972. godine
70 × 50 cm
High Quality Screen Print / visokokvalitetan sitotisak
Bijela podloga, grafičko rješenje: u donjem dijelu plakata kompozicija geometrijskih oblika: lijevo kvadrat (čine ga 4 manja u tisku plave, crvene, žute i bijeli), koji se desno produžuje u izduženu pravokutnu plohu: crni okvir, horizontalna podjela dvjema bijelim linijama, raster sita od gotovo bijelog (lijevi dio), do crnog (desno). Gornji dio plakata: naziv izložbe, ispod njega 6 blokova informacija o izložbi, sve u tisku crne boje.
Mixed Media. Artist's Book. Unikat 1/1. Originalni radovi Marka Tadića. Artist's Book, iz 2009. godine - napravljen u notesu Journal, izrađenom četrdesetih godina dvadesetog stoljeća Notes je kupljen u Los angelosu, i prvih par stranica je bilo korišteno
Avgust Černigoj i Ivan Čargo - Der Sturm - 19. Jahrgang/Februar-Marz 1929. Berlin. Monatsschrift/mjesečnik. Herausgeber Herwarth Walden. Naslovnica Kandinsky. Ein Linoleumschnitt Ivan Čargo. Ein Linoleumschnitt Avgust Černigoj. Junge Slovenische Kunst,
Naslovnica Avgust Černigoj. Der Sturm - 19. Jahrgang / 9. Heft. Monatsschrift/mjesečnik. Herausgeber/urednik Herwarth Walden. Naslovnica Prof. Avgust Černigoj, Linoleumschnitt- Im Januar erscheint ein Sonderheft Slowenische Kunst.
avant-garde journal Ra
Ivan Picelj: Henri Cartier-Bresson / Fotografije
Zagreb, 1973.
Atelier Brane Horvat (Studio S)
50x70cm
High Quality Screen Print / visokokvalitetan sitotisak
Plakat za izložbu "Cartier-Bresson" u GSU. Preko čitave površine plakata velika c/b fotografija (negativ) - torzo muškaraca sa štapom u rukama.
Ivan Picelj: Aleksandar Srnec
Plakat za izložbu
Galerija suvremene umjetnosti
Zagreb, 1971. godine
High Quality Screen Print / visokokvalitetan sitotisak
50x70 cm
Podloga u tisku ljubičaste, grafičko rješenje: kompozicija 3 kvadratapod raznimkutevima: zeleni, žuti i narančasti. Gornji dio plakata: lijevoinformacija, desno ime autora, oboje u tisku zelene.
Dimitrije Bašičević Mangelos
Artist Book / Catalogue
Izložba radova
Izložbeni salon doma JNA
Zagreb, 1986.
Cover and back page silkprint
17x24,5cm
16pp
Mangelos Interview by Mladen Stilinović
Katalog i izložba: Mladen Stilinović i Žarko Vijatović
Prelom kataloga Krešimir Štefanović
Ivan Picelj: John Heartfield
Plakat za izložbu, Zagreb, 1976.
84.5 × 60 cm
Fotomontaža u tisku tonova sive i rassteru sita. Donji dio plakata: ime autora crvenim, ispod centrirano informativni tekst u tisku sive.
High Quality Screen Print / visokokvalitetan sitotisak
Tomislav Gotovac
Pripremna pozivnica za perfomance High Noon - performance - Hommage to Glenn Miller.
Zagreb, 1991.
Ponuda uključuje: pripremnu pozivnicu sa originalnom fotografijom (photo Igor Brzoja) sa nalijepljenim papirnatim motivom križa i pletra, te faksimilom pečata Muzeja revolucije naroda Hrvatske, Zagreb + tekst ispisan na pisaćem stroju. Fotografija je formata 17,3x10,7 cm.
Drugi papir (11,6x18cm) sadrži popis ljudi za High Noon Perfomance pozivnice, napisano na pisaćem stroju, te sa vlastoručnim intervencijama i potpisom Tomislava Gotovca.
Piero Manzoni
1970.
Published by Städtisches Museum Mönchengladbach, Germany
Texts by Johannes Cladders and Udo Kultermann
16.5 × 3.4 × 20.5 cm
Plastic box case
Edition of 440
This limited-edition catalogue for Piero Manzoni's posthumous 1969-70 exhibition at the Städtisches Museum Mönchengladbach comes encased in a clear plastic box with eight indents. The catalogue includes twenty-two black-and-white offset images. With essays by Johannes Cladders and Udo Kultermann (in German).
From an edition of 440 copies.