“Još jedna prilika da budete umjetnik”, plakat za izložbu, Galerija SC, 1973.
tipografski plakat dimenzija 70 x 50 cm koji počinje sa tekstom ‘Ovaj plakat nije dobar plakat jer:’ i nastavlja istim pismom u drugom pasusu: ‘Odlikom dobrog plakata smatra se jasan, u isti mah sadržajan i kratak, s veće udaljenosti čitljiv tekst koji se lako pamti, a programski je povezan sa slikom. Plakatska slika opet treba da veže optičku pažnju i ujedno emotivno-izazovno ili asocijativno- djeluje na senzibilitet onih kojima je namijenjena.’ Drugi paragraf prenosi članak o plakatu iz Enciklopedije Leksikografskog zavoda, što je i navedeno manjim slovima, uz osnovne podatke o izložbi. Ovim plakatom ostvaren je reprezentativni primjer meta-dizajna. Osim kada koristi medij plakata za radove u vlastitoj umjetničkoj praksi, ovo je rijedak primjer gdje Trbuljak direktno implementira metodologiju konceptualne umjetnosti u područje dizajna. Kasnije će ostvariti još nekoliko primjera meta-dizajna, izložbenog plakata ‘Christian Boltanski – Annette Messager’ (1975), naslovnice časopisa Film (1978) i novina Polet (1979) te filmskog plakata Treća žena (1997), o čemu će naknadno biti riječi. Izvor: Darko Fritz
Goran Trbuljak
Tendencije avangardi u hrvatskoj modernoj umjetnosti, 1919. – 1941. Plakat za izložbu
Galerija suvremene umjetnosti, Zagreb, 1982.
Tisak SC / Grafički servis
Studentski centar, Zagreb
Goran Trbuljak: Zapisi jednog umjetnika
Les ecrits d'un artiste
Silkprint / Sitotisak
48,9 x 68,8 cm
Motovunski susreti, 1978
Signed and numbered
37/50
Goran Trbuljak: Christian Boltanski – Annette Messager
Plakat za izložbu
Galerija suvremene umjetnosti
Zagreb, 1975. godine
50x70 cm
High Quality Screen Print / visokokvalitetan sitotisak
Ovom izložbom održavam kontinuitet u svom radu / With this exhibition I keep continuity of My work - Goran Trbuljak. Galerija suvremene umjetnosti, Zagreb 1979. Artist's book / plakat. Format 23x29,5 cm, rastvoren čini jedan od najpoznatijih plakat Gorana