Specijalizirani smo za suvremenu i konceptualnu umjetnost (1950-1990).

Ured / izložbeni prostor se nalazi u Zagrebu, Antuna Bauera 9. Otvoreni smo: 10-13 & 17-19. Subota 10-12h.

Novo u ponudi - Galerija

Boris Bućan: Laž

Boris Bućan: Laž / Lie Rad rađen za Trigon, 1973. Devet vintage fotografija za Bućanovu intervenciju u prostoru Photo Željko Stojanović 9x14cm Boris Bućan na Trigonu 1973. radi »Lažno djelo«. On kaže: »Djelo, koje će biti prikazano na video-tejpu, svjesno sam napravio dokazujući da pravim lažno djelo. Video-tejp ne upotrebljavam u bilo kakve eksperimentalne svrhe, već želim tv medij iskoristiti kako bi što veći auditorij konzumirao moje lažno djelo.«1 Na video-vrpcu trebalo je paralelno u Zagrebu i Grazu snimiti stavljanje velikog transparenta s natpisom »Laž« na fasadu neke kuće, a pri tom zabilježiti i reakciju publike. Rad je imao nekoliko konotacija: Bućan je napravio djelo koje ne smatra umjetničkim ali ga stavlja u kontekst umjetnosti i u kontekst javnog mjesta. Djelo koje nije umjetničko predstavlja se kao umjetničko i provocira riječju laž. Što je laž: politika, umjetnost, medij videa ili televizije ili samo djelo s nazivom Laž – ostaje otvoreno pitanje. Niz sličnih provokativnih radova Bućan je izložio na svojoj samostalnoj izložbi u Galeriji suvremene umjetnosti 1975. Uvijek je u pitanju značenje i smisao nekog djela I njegove poruke. 1 Tekst u katalogu »Audiovisuelle Botschaften«, Trigon ‘73, Graz Susovski, Marijan (1982.). Inovacije u Hrvatskoj umjetnosti sedamdesetih godina. U katalogu izložbe Inovacije u Hrvatskoj umjetnosti sedamdesetih godina. Zagreb : Galerija suvremene umjetnosti; str. 27
Na upit

Boris Demur

Boris Demur Akrilik na platnu 80 x 120 cm Signed and dated Demur, 1999.
Na upit

Damnjan

Radomir Damnjanović Damnjan Dezinformacija 2020. Acrylic on canvas 70 x 70 cm Signed, titled, dated and stamp of the artist on the reverse Work accompanied by a certificate of authenticity issued by Galleria Federico Bianchi Contemporary Art, Milan PROVENANCE: Galleria Federico Bianchi Contemporary Art, Milan Private collection, Lecco LITERATURE: cfr. J. Denegri, T. Trini, Radomir Damnjanovic Damnjan, Federico Bianchi Contemporary Art, Milan, 2010, p. 359
Na upit

Ivan Picelj: CM-15-MA

Ivan Picelj: CM-15-MA Zagreb, 1967. Dimensions 70×70 cm Technique: Silkscreen
Na upit

Mangelos

Mangelos: manifest o impresionizmu (in Croatian), 1977. High Quality Screen Print / visokokvalitetan sitotisak 84 x 52 cm (33 1/8" x 20 1/2") Mangelos: manifest o impresionizmu silknprint on paper. Zagreb 1977. Produced as part of a gallery show in Zagreb that featured his manifesto work. Mangelos. Manifesti: noart. Zagreb: Atelier Tošo Dabac, 1978.
Na upit

Sanja Iveković: Marina Abramović

Marina Abramović: Originalni plakat za prvu veliku izložbu / performance Rhythm 2 Original poster for first big Marina Abramovic solo exhibition / performance Rhythm 2 Design Sanja Iveković. Galerija suvremene umjetnosti 14.10.1974. godine. High Quality Screen Print / visokokvalitetan sitotisak by Studio S 70x100cm Stanje odlično / fine condition. Very very rare and important Among the posters designed by Sanja Iveković for the Gallery, certainly the most well-known is the one created for the exhibition of Marina Abramović in 1974, again characteristic for its unusual intervention into the rectangular shape of the poster, created by cutting the right lower corner of the poster. In this case, the intervention is not only a reflection on the specificity of the medium, but also a reference to the artistic practice of Marina Abramović. The radical intervention in the limits of the poster’s medium is related to the body art of the artist herself, whose artistic practice often involves reaching the limits of physical and psychological exertion. Source: Marko Golub and Dejan Kršić
Na upit

Tomislav Gotovac

Tomislav Gotovac Kolaž / Collage Zagreb, 1965. Signed and dated: TG 30/5/65 22 x 32 cm Tramvjaske karte, kino ulaznice, tiskanice, boja, parafin Drvo / wooden board
Na upit

Vlado Kristl

Vlado Kristl Variable Zagreb, 1962. Sitotisak u boji 50x70 cm Signed and nubered Edition 4/30
Na upit

Novo u ponudi - Art izdanja

WOW 5 (Bosch + Bosch)

WOW 5 (Bosch + Bosch) Signed by Bálint Szombathy Peti broj se vezuje za izložbu Katalin Ladik i Balinta Sombatija 1978.godine u Vircburgu (Würzburg), gde su izložili vizuelnu poeziju i tele-fotografije. Nastao je o tamnošnjoj štampariji uz saradnju Petera Belova (Petera Belowa), koji je organizovao izložbu. Odgovorni urednik je bila umetnica, a materijalno, stoje iza broja ona i Sombati. Format mu je 18 x 50,5 cm, ima po 8 strana, izašao je u tiražu od 300 primeraka. Iz aspekta štampe je najreprezentativniji. Širenje se dešavalo poštom sa lica mesta. Saradnici: Ante Vukov, Nikola de Maria (Nicola de Maria) (Italija), Petr Stembera (Čehoslovačka), Bogdanka i Dejan Poznanović, Robert Rehfeld (Istočna Nemačka), Arpad F. Tot (F. Tóth Árpád) (Balatonfenyves), Vladimir Gudac (Zagreb), Gabor Tot (Tóth Gábor) (Budimpešta), Majkl Gibs (Michael Gibbs) (Engelska), Gerd Šerm (Gerd Scherm) (Zapadna Nemačka), Predrag Šiđanin, Katalin Ladik, Stive B. Koks (Stephen B. Cox) (Engelska), Mirela Bentivoljo (Mirella Bentivoglio) (Italija), Miško Šuvaković, Jožef Markulik (Markulik József), Miroslav Klivar, Horhe Karabaljo (Jorge Caraballo), Klemente Padin (Clemente Padin) , Peter Belov (Peter Below) i Balint Sombati ( Szombathy Bálint).
Na upit

Goran Trbuljak: French Window

Goran Trbuljak: French Window 11.1972.-6.1973 Idée du French Window Goran Trbuljak Conception et realisation Ida Board Galerija Studentskog centra, Zagreb, 1973 Artist Book 8x11,5cm
Na upit

Mangelos: Energija no 9.

Mangelos: Energija no 9. Artist's Book. Artist Edition for Exhibition in Galerija Dubrava, Zagreb, January 1979. Sitotisak / Silkprint on Paper. In very good condition / U vrlo dobrom stanju. Format: 12x17 cm Stranica: 30
Na upit

Josip Vaništa: Gorgona 1

Josip Vaništa: Gorgona 1 Zagreb, 1961. Periodical with screenprint cover and relief half-tone prints Dimensions: page (each): 8 1/4 x 7 5/8" (21 x 19.3 cm) Josip Vaništa, the group's founder, conceived the first issue, which consisted of the same photograph of an empty shop window reproduced on each of its nine pages.
Na upit